Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Doet mij altijd denken aan deze klassieker:
Ik weet dat het niet mag, maar waarom lieten ze die eigenlijk niet gewoon slapen in de auto. Die ging daar duidelijk niemand kwaad doen hé. Door hem zo aan te pakken, gaat hij de volgende keer misschien met zijn zatte kl*ten terug naar huis rijden, wat ik wél een groot probleem zou vinden.

Ik heb (weer) Covid (positief) en serieus veel last. Ik voel me niet super. Natuurlijk net tijdens een verlengd weekend.
Werk je uw kloten af om nog eens een lang weekend te genieten ..

Doet mij altijd denken aan deze klassieker:
Ahh, als ge even 5 mins tijd hebt en ge wilt is goe lachen :ROFLMAO:

Doet mij ook altijd denken aan toen ik 17- 18 jaar was, aan den boccacio beach.

Ne kerel wordt in de combi gezet, slaagt erin de deur open te krijgen en zet het op een lopen... Incl. de handboeien nog aan :ROFLMAO:

Anderen tijd wel als nu :(

Ik weet dat het niet mag, maar waarom lieten ze die eigenlijk niet gewoon slapen in de auto. Die ging daar duidelijk niemand kwaad doen hé. Door hem zo aan te pakken, gaat hij de volgende keer misschien met zijn zatte kl*ten terug naar huis rijden, wat ik wél een groot probleem zou vinden.
dan hadden we wel 1 van de beste filmkes ooit moeten missen. dus nee, als er een camera ploeg bij is, altijd wakker maken :)

Wat is dat toch met de bollen look de laatste tijd. Die rotten maar om ter rapper. Al verschillende supermarkten geprobeerd maar overal dezelfde kutkwaliteit. Ze worden hier nochtans donker en koel bewaard in de garage.
Dat is hier idd de laatste tijd ook altijd het geval, van die teentjes die hooguit nog uit stof en zwart haar bestaan.

Ik weet dat het niet mag, maar waarom lieten ze die eigenlijk niet gewoon slapen in de auto. Die ging daar duidelijk niemand kwaad doen hé.
Dat kan je niet weten, kan perfect dat hij na een kwartier beslist om dronken met zijn auto te vertrekken. Om de hoek rijdt hij een fietser omver en leg dan maar eens uit waarom het beter leek om hem te laten slapen in zijn auto.

Die fout die gemaakt werd, was hem alleen in de combi te zetten

Tom Waes zijn "boete doen" die maar niet uit de media te krijgen is. We weten het intussen, hij zal het nooit meer doen. Straf gekend en uitgevoerd? Klaar. Stop gewoon met al die andere zever.

Zou er nu niet ergens op de planeet een ijskreemkar rondrijden met als muziekske "Ice Cream Man" van Tom Waits of ben ik de enige die hier aan denkt ?

Wat is dat toch met de bollen look de laatste tijd. Die rotten maar om ter rapper. Al verschillende supermarkten geprobeerd maar overal dezelfde kutkwaliteit. Ze worden hier nochtans donker en koel bewaard in de garage.
Ah, ik ben dus niet de enige die dat voor heeft.
Dacht vorige keer eens de duurdere uit te testen maar net het zelfde. :angry:

Even weg van de boompluizen. Even een dag niet niezen. Laat ons naar zee gaan.

Groeten uit het zwin :unsure:

Denk dat alle pluizen in het binnenland hiervandaan komen.

Gisteren zijn hier wat werken afgerond door de schrijnwerker. Vandaag eens uitgebreid rondgegaan en pfffff overal rubbere strepen, roestvlekken, wat druppels lijm/bitumen whatever op onze nagelnieuwe tegels en klinkers PFFFFFFF. Waarom ook geen zeil leggen moet ik hier nu echt ALLES zeggen.

Ik bekijk net Het Nieuws en ik zie die rellen weer in Parijs. Iedere gelegenheid aanhalen om te rellen en dingen te slopen. Om nog maar te zwijgen om vuurwerk op mensen te schieten. Stel: ik loop nu met een vuurwerkpijl naar het plaatselijke café en ik begin daar met vuurwerk op mensen te schieten. Wat gaat er gebeuren denkt ge? Maar in massa mag het precies.

Laatst bewerkt:
Screenshot-20250601-230120-HLN.jpg

"Houdt van shooting games"
Van zo'n koppen word ik altijd wild...

Da's in de Colruyt nooit anders geweest. Ik heb jarenlang diepvrieslook gebruikt. Al moet ik zeggen dat verse look toch een pak intenser is qua smaak.

Terug
Bovenaan