Beetje misplaatste grap.Weeral een slachtoffer van kanker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje misplaatste grap.Weeral een slachtoffer van kanker.
Ode aan de vriendelijke man met de grote glimlach.Beetje misplaatste grap.
Nog eens opnieuw luisteren dan.Wel nogal speciaal dat ze in het nieuws zijn ritwinst in de Tour aanhalen om dan te verkondigen dat hij de dag erna naar huist moest omdat hij positief had getest op doping.![]()
Speciaal nog eens teruggespoeld en daar zeggen ze toch duidelijk dat hij een dag later de tour moest verlaten wegens gebruik van verboden middelen.Nog eens opnieuw luisteren dan.
Speciaal nog eens teruggespoeld en daar zeggen ze toch duidelijk dat hij een dag later de tour moest verlaten wegens gebruik van verboden middelen.
Speciaal nog eens teruggespoeld en daar zeggen ze toch duidelijk dat hij een dag later de tour moest verlaten wegens gebruik van verboden middelen.
Hij heeft dat net na dat rit in Saint Etienne gezegd tegen een Belgische Koerscommissaris. En daarom uit de toer gezet. Nooit positief getest inderdaad.Jij zegt dat hij positief had getest. Hij heeft zelf toegegeven cortisone te hebben gebruikt maanden voor de Tour. De dopingtest in de Tour was negatief. Had hij niets gezegd was er nooit iets van uit gekomen.
En ja, het is zo ver. Vrouwlief is met hen naar Amsterdam terwijl ik thuis blijf met de dochter.Last minute liet mijn schoonzus uit de VS weten dat ze bij ons komt logeren eind deze maand voor een dikke twee weken. Haar tienerzoon komt ook mee, maar haar man gelukkig niet. Ik zeg gelukkig want dat is een MAGA-aanhanger van jewelste die niet echt kan verstoppen dat hij over alles zijn eigen (nuja, volgens propaganda), verwrongen, idee heeft dat uiteraard correct is. Zijn vrouw is ook zo maar die houdt het ietwat meer voor zichzelf. Nu goed, mijn vrouw en ik werken die weken gewoon aangezien ons verlof al lang vastlag, dus ze zal haar plan wat moeten trekken.
Ergens is dat altijd wel heel interessant hoor, de confrontatie van zo'n mensen met een andere cultuur, enkel is het beginpunt USA über alles, dus ik zal mijn mond wat moeten houden![]()
Kan je met ons delen wat de prijzen zijn van een immoweb advertentie?Mensen die reageren op m'n Immoweb zoekertje met de standaard ingevulde tekst en zonder telefoonnr.
Wel dan heb je toch de prijzen gezien?Kan je met ons delen wat de prijzen zijn van een immoweb advertentie?
Ik kan pas de prijzen zien als ik alles heb toegevoegd en ik ben (momenteel) nog niet toe aan de werkelijke verkoop.
Tja, tot uw laptop wordt gehackt. Mensen mogen veiligheid wel eens wat serieus maken.Ik haat paswoorden. Ik hoop dat we op een mooie dag nooit nog een paswoord moeten gebruiken. Gewoon vingerafdruk en klaar. Weer resetten. En op een grote post-it schrijven en op de laptop plakken, en het ostentatief laten zien aan IT.
Password requirements:
- At least 12 characters
- A lowercase letter
- An uppercase letter
- A number
- A symbol
- No parts of your username
- Does not include your first name
- Does not include your last name
- Password can't be the same as your last 24 passwords
Die moeten gewoon hunnen toer doen hoor, of dat gij daar nu mee opstaat of niet, op dienen toer zal dat bitter weinig uitmaken...Bij twee verschillende webshops iets gekocht en gekozen om in een postpunt te laten leveren. Een ding is al geleverd en kan ik tot 4 juni afhalen. Het andere moet nog geleverd worden. Postpunt is ondertussen al 3 dagen gesloten waardoor pakket twee niet kan geleverd worden en ik pakket een niet kan ophalen.
Volgende keer laat ik ze wel gewoon tot bij me thuis rijden. Vroom Vroom CO2.
Doet mij altijd denken aan deze klassieker:of als ge in zjakkamakka woont ofzo