Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Een drietal weken geleden 3 nieuwe brillen gekocht (top actie bij Hans Anders trouwens: 3 brillen voor de prijs van 1).
Na ze even te hebben gedragen, gemerkt dat zelf een beetje bijgesteld moesten worden. Geen probleem, doen ze graag in de winkel voor u maar natuurlijk staan ze nu allemaal iéts te strak, staan de neusvleugels te hard in mijn neus en doet het pijn aan m’n oren 😬

Een drietal weken geleden 3 nieuwe brillen gekocht (top actie bij Hans Anders trouwens: 3 brillen voor de prijs van 1).
Na ze even te hebben gedragen, gemerkt dat zelf een beetje bijgesteld moesten worden. Geen probleem, doen ze graag in de winkel voor u maar natuurlijk staan ze nu allemaal iéts te strak, staan de neusvleugels te hard in mijn neus en doet het pijn aan m’n oren 😬

Hans Anders dus dan datgene je wou! :oi22:

Dit blijft voor mij toch ook niet te begrijpen dat er mensen gewoon bij Lukoil blijven tanken terwijl er zo veel alternatieven zijn. Met jouw euro's wordt Oekraïne gebombardeerd of saboteert Rusland ergens anders wel iets...
Voor Jan Modaal is dat een ver van zijn bed show en dat zal wel zo blijven. Behalve misschien tot er een Rus in zijn tuin zit.

Het gaat lekker bij ons:

- 2 weken geleden lag de dochter een kleine week op het ziekenhuis (klierkoorts).
- pa heeft hartritmestoornissen en wordt vrijdag geholpen
- ma heeft een tumor in haar buik. Volgende week PET-scan en de resultaten. Hopelijk valt het mee, maar prettig is het niet.
- als kers op de taart kreeg ik net telefoon dat de schoonpa is opgenomen gisteravond. Een ontsteking in de prostaat. Voor de rest ook nog geen nieuws hoe of wat.

Top weken!

Monitor HP.
In de hoogte verstelbaar.
Kan gekanteld worden.

Kan er mij iemand het nut uitleggen van dat kantelen als de maximale hoogte niet toelaat het scherm 90° te draaien?

Monitor HP.
In de hoogte verstelbaar.
Kan gekanteld worden.

Kan er mij iemand het nut uitleggen van dat kantelen als de maximale hoogte niet toelaat het scherm 90° te draaien?
Je scherm kan ook niet verticaal staan eenmaal het gedraaid is? Want dat heb ik wel al gezien. Het scherm naar achter kantelen kan helpen tijdens het draaien. Eenmaal gedraaid zal het wel stabiel staan neem ik aan.

Wat is eigenlijk het nut van burgertenten met tafelservice als ge toch nog moet rechtstaan om uw beker te gaan vullen en 9/10 ze vergeten zijn om servetten of zo te geven.

Gisteren hier ook een zien passeren terwijl hij zijn dochter op haar fiets aan het voortduwen was... Aan een snelheid die je met moeite op een koersfiets haalt.
Goed 10 minuten later passeert hem de andere richting, zonder de dochter intussen. Ondertussen op de gsm bezig. En die combinatie van kleine wieltjes en de hoge verkeersdrempels hier in de wijk is hem wel slecht bevallen. Zijn stuur kreeg daar een slag bij het naar beneden rijden dat hij met zijn beperkte aandacht en slechts 1 hand niet kon opvangen en hij heeft de grond gekust. :rofl:
Gisteren ook één zien veranderen in een meat crayon.

Ging bergaf (alé, van een brug) aan veel te hoge snelheid. Met z'n shortje aan.

ING app dat sinds hun laatste update niet meer werkt. Cijfers gebruiken om in te loggen, sensor of scanner knop doen niks meer.. Precies of er soort van overlay over het schermt ligt. (Herinstall, herstart gsm lost het niet op.)
"u kan ons bereiken in de chat via de app" - Ja, dat gaat zeker lukken :rolleyes:

Via telefoon gaat ook weer leuk spel worden.

Wat is dat eigenlijk met de sungold kiwis? Toen ik die net ontdekt had waren dat grote, sappige, gele, zoete kiwi's. Echt een openbaring, in die mate dat ik dacht, waar blijven de andere fruitbedrijven met hun innovatie? We fretten al veertig jaar dezelfde cavendish bananen.
Maar nu is dat al maanden en maanden amper te fretten. Het zijn quasi groene kiwis, ze zijn klein, smaken zuur. Een schim van de sungold die ik leerde kennen.

Wat is dat eigenlijk met de sungold kiwis? Toen ik die net ontdekt had waren dat grote, sappige, gele, zoete kiwi's. Echt een openbaring, in die mate dat ik dacht, waar blijven de andere fruitbedrijven met hun innovatie? We fretten al veertig jaar dezelfde cavendish bananen.
Maar nu is dat al maanden en maanden amper te fretten. Het zijn quasi groene kiwis, ze zijn klein, smaken zuur. Een schim van de sungold die ik leerde kennen.

Je hebt die in verschillende groottes dus kan zijn dat de plek waar je ze koopt de kleine aankoopt. Als je ze op de markt koopt heb je meestal wel de grote versies.

Wat is dat toch met websites waarbij als je scrollt een deel van de pagina meescrollt en andere delen blijven staan? En dan tekst die pas verschijnt als je verder scrolt.
Heeft men ooit ergens al een persoon gevonden die dat aangenaam vind? Die mens zijn breinpan moet door de wetenschap bestudeerd worden, want daarin zijn rare dingen gaande. Mogelijks is het een buitenaardse levensvorm.

Godverdoemme eh! Deze week nog zitten stoefen over dat ik nog nooit kosten heb gehad aan mijne auto en sinds gisteren maakt die een schurend geluid bij het remmen, alsof er vuil tussen het voorwiel zit. Probleem is dat ik het niet vertrouw en ik plots zonder remmen zou zitten.

Ik ken wel een garagist ´na zijn uren´ maar diene neemt niet op, en met dat verlengd weekend zijn alle garages in de buurt gesloten. Daarbovenop moet ik een heel weekend werken dus nog +200 km moet doen.

Godverdoemme eh! Deze week nog zitten stoefen over dat ik nog nooit kosten heb gehad aan mijne auto en sinds gisteren maakt die een schurend geluid bij het remmen, alsof er vuil tussen het voorwiel zit. Probleem is dat ik het niet vertrouw en ik plots zonder remmen zou zitten.

Ik ken wel een garagist ´na zijn uren´ maar diene neemt niet op, en met dat verlengd weekend zijn alle garages in de buurt gesloten. Daarbovenop moet ik een heel weekend werken dus nog +200 km moet doen.
Versleten blokjes. Helemaal zonder ga je niet vallen, gewoon zsm vervangen.

Terug
Bovenaan