Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik voorspel een afgesplitst topic "Huilende baby's op vakantie" in 3... 2... 1...

Da's ook een ergernis van mij. Soms begin je hier een discussie met iemand en pikt God en klein pierke in waarbij iedereen hetzelfde zegt tegen 1 lid met een schijnbare morele superioriteit die crescendo gaat, i.p.v. gewoon de oorspronkelijke post met hetzelfde standpunt te liken. Los van in welk 'kamp' ik dan zit, vind ik dat ongemakkelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weekendje weg met verblijf in een B&B. Alles dik in orde tot er hier een koppel is toegekomen met een baby van amper een paar maand. Hoor ik die kleine krijsen tot hier. :angry: Echt blijf in uw kot e. Er zijn consequenties aan kinderen. Of ga naar Centerparcs... En ja ik heb er ook 2. Als ze hier morgenochtend 8u al aan het ontbijt zijn en die kleine is weer aan het janken zal ik het toch laten merken.
Wa gade laten merken?
Denkte da die mensen da zelf nie lastig vinden, moeten die zich speciaal opsluiten voor u?

Waarom moeten die naar centerparcs?

Mensen mogen eens een pak verdraagzamer zijn tegenover kleine kinderen en een baby.

Als jij met uwen kleinen ook gaat gaan eten in Zilte zegt dat ook genoeg over u... En daar staat er trouwens ook nergens vermeld dat het niet mag. Maar iemand met enig verstand doet dat niet.

En dat die mensen niet kunnen lezen is mijn probleem niet.

Elk kind is anders, ik ben met mijne zoon toen hem net anderhalf jaar was gaan lunchen in een 1 ster en 2 sterren restaurant.

Manneke zat 4u lang braaf mee aan tafel te spelen met blokjes, af en toe stuk brood in zijne mond steken en af en toe een dutje.

Da's ook een ergernis van mij. Soms begin je hier een discussie met iemand en pikt God en klein pierke in waarbij iedereen hetzelfde zegt tegen 1 lid met een schijnbare morele superioriteit die crescendo gaat, i.p.v. gewoon de oorspronkelijke post met hetzelfde standpunt te liken. Los van in welk 'kamp' ik dan zit, vind ik dat ongemakkelijk.
Het is ook een publiek forum natuurlijk, als je daar zaken op verkondigt die "opvallen" komt daar reactie op langs elke kant.

Wat mij meer stoort is het type volk dat kennelijk zo hard gefrustreerd rondloopt over een of ander forumbagatel van maanden of jaren geleden, niemand die het nog weet, dat in elke discussie dat eens moet bovenkomen en ontsporen.

Dan post je enkele posts op een zaterdag, letterlijk tussen de soep en de patatten, en moet je dan wat persoonlijke verwijten slikken van een of andere anonieme poster die wat tegen zijn scherm aan het briesen is. Tof.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ergernissen mag je schrijven, maar een normale tegenreactie op een ergernis hoeft niet met agressief gedrag beantwoord te worden, want dat leidt enkel tot heen en weer gescheld.

BG. 1 grote familie.
Het merendeel kan elkaar dan ook gewoon niet uitstaan.
Kinderen zijn iets gevoelig, als je daarover iets post krijg je altijd edele ouders die geloven dat ze de heilige graal hebben uitgevonden. Vooral de vrouwelijke leden kunnen er wat van 'een kind heeft zijn moeder nodig, de vader is bijzaak'. Echt al gelezen hier.

Uiteraard zijn er ook de 'ik haat mensen' leden, die zijn veelal ongewassen en hebben in hun kleerkast een zwart gat aan kleding. Ze haten ook kleine mensen uiteraard en krijgen daar aanval/moordneigingen van die ze dan fier hier komen posten.

Je hebt ook de burgies en mensen die een burgie studie hebben proberen aanvatten, die vinden zich natuurlijk geweldig en vanaf dat jij een taalfout maakt is ook ineens je argument volledig ongeldig.

Er zijn ook de meer intelligente leden, die zijn het lastigste. Die hebben geen studies gedaan maar zijn ook sociaal onuitstaanbaar.

Maar het merendeel is wel plezant hoor. Je hebt ook een Trump en Makila die leuk schrijven en Pardal voor leuke mopjes.

kijk ik ben het niet eens met de stijl van reageren als mensen op uw bericht reageren, en al helemaal niet met wat je hier sarcastich weglacht:
Conclusie: ouders mogen overal met hun baby komen tenzij er expliciet vermeldt staat dat dit niet mag. :laugh:. Heerlijk die labeltjes maatschappij.

voor mij mogen ouders met hun baby komen waar ze willen, ja. tenzij ze effectief expliciet geweigerd worden. je ziet mensen met jonge baby's op Francorchamps, ik heb daar ook mijn bedenkingen bij, maar het is hun baby, en ik heb daar geen last van.

maar:

Daarnet gaan ontbijten en de eigenares vroeg of we last hadden gehad van die baby. Ik zeg ja rond 4u20 wakker geworden door gekrijs. Begon ze zich te excuseren dat er hier geen kinderen zijn toegestaan maar dat koppel had niet eens melding gemaakt in hun reservatie dat er een baby mee was. :laugh:

dit is toch echt wel iets wat je die ouders kan verwijten? ze boeken een B&B "adults only", en verzwijgen gewoon dat ze een baby mee brengen, zodat ze toch kunnen boeken. om dan de eigenares voor het blok te zetten als ze arriveren "ga je ons nu wég sturen, mét baby??"

imo 100% terecht dat je daarover klaagt, want dat is eigenlijk een bedrieglijke boeking.

(maar ja, uw andere reacties maken u ook niet bepaald als El Sympatico overkomen)

BG. 1 grote familie.
Het merendeel kan elkaar dan ook gewoon niet uitstaan.

maar ja, wie kan er nu mensen uitstaan??

Het is ook een publiek forum natuurlijk, als je daar zaken op verkondigt die "opvallen" komt daar reactie op langs elke kant.

Wat mij meer stoort is het type volk dat kennelijk zo hard gefrustreerd rondloopt over een of ander forumbagatel van maanden of jaren geleden, niemand die het nog weet, dat in elke discussie dat eens moet bovenkomen en ontsporen.

Dan post je enkele posts op een zaterdag, letterlijk tussen de soep en de patatten, en moet je dan wat persoonlijke verwijten slikken van een of andere anonieme poster die wat tegen zijn scherm aan het briesen is. Tof.
Allemaal de schuld van de sossen!

Vandaag een deal gemaakt op 2dehands.
Het was een verkoop van 25 ps4 games.
Daarnet belde de koper aan. Toen ik de deur opende, was het meteen duidelijk dat die dronken was. Hij moest trouwens een uur enkel rijden ook.
Toen begon het pas. Waar is de ps4?
Heuuu...zijn enkel games die ik verkoop.
Toen begon die wat aggressie te tonen en stonden zowat neus tegen neus.
Dreigde om me wat meppen te verkopen.
Ik was niet echt onder de indruk en na een 'f#ck off' van beide kanten, is hij het afgebold.
Moet zeggen dat het niet veel scheelde of ik had de eerste uitgedeeld...mij bedreigen voor mijn deur 😞

Had er onlangs ook iets op verkocht, een oude koffiemachine. Kwam er een kerel vol gezichtspiercings en een hanenkam af op z'n vélo, leek ook wat dronken en was wat intimiderend. Maar alles ok, even de machine op z'n vélo vastmaken en weg was 'm.

Had er onlangs ook iets op verkocht, een oude koffiemachine. Kwam er een kerel vol gezichtspiercings en een hanenkam af op z'n vélo, leek ook wat dronken en was wat intimiderend. Maar alles ok, even de machine op z'n vélo vastmaken en weg was 'm.
Hey man! Relax! It is just me. Sh**m**!

3327b50dbce2fdd757e54518bd10970f.jpg

Terug
Bovenaan