Général Zantas
Well-known member
Ik zeg letterlijk dat centerparcs en dergelijke hiervoor zijn bedacht.
Amai, dat is heel edelmoedig van u. Mensen met baby's mogen naar Center Parcs gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg letterlijk dat centerparcs en dergelijke hiervoor zijn bedacht.
Herzenloze oudersNee voor herzenloze ouders.
.Misschien een Bongo-bon die dringend opgebruikt moest worden?En plus heel de verhuis voor 1 nacht...mensen zullen hun redenen gehad hebben, maar snap het ook niet volledig.

Wa gade laten merken?Weekendje weg met verblijf in een B&B. Alles dik in orde tot er hier een koppel is toegekomen met een baby van amper een paar maand. Hoor ik die kleine krijsen tot hier.Echt blijf in uw kot e. Er zijn consequenties aan kinderen. Of ga naar Centerparcs... En ja ik heb er ook 2. Als ze hier morgenochtend 8u al aan het ontbijt zijn en die kleine is weer aan het janken zal ik het toch laten merken.
Als jij met uwen kleinen ook gaat gaan eten in Zilte zegt dat ook genoeg over u... En daar staat er trouwens ook nergens vermeld dat het niet mag. Maar iemand met enig verstand doet dat niet.
En dat die mensen niet kunnen lezen is mijn probleem niet.
Het is ook een publiek forum natuurlijk, als je daar zaken op verkondigt die "opvallen" komt daar reactie op langs elke kant.Da's ook een ergernis van mij. Soms begin je hier een discussie met iemand en pikt God en klein pierke in waarbij iedereen hetzelfde zegt tegen 1 lid met een schijnbare morele superioriteit die crescendo gaat, i.p.v. gewoon de oorspronkelijke post met hetzelfde standpunt te liken. Los van in welk 'kamp' ik dan zit, vind ik dat ongemakkelijk.
nee, b&b is voor mij “amateurs die hotel willen spelen” anders zou het een hotel zijnJij hebt dan misdacht. Denk je dat een hotelkamertje duurder is?![]()

Kinderen zijn iets gevoelig, als je daarover iets post krijg je altijd edele ouders die geloven dat ze de heilige graal hebben uitgevonden. Vooral de vrouwelijke leden kunnen er wat van 'een kind heeft zijn moeder nodig, de vader is bijzaak'. Echt al gelezen hier.BG. 1 grote familie.
Het merendeel kan elkaar dan ook gewoon niet uitstaan.
Conclusie: ouders mogen overal met hun baby komen tenzij er expliciet vermeldt staat dat dit niet mag.. Heerlijk die labeltjes maatschappij.
Daarnet gaan ontbijten en de eigenares vroeg of we last hadden gehad van die baby. Ik zeg ja rond 4u20 wakker geworden door gekrijs. Begon ze zich te excuseren dat er hier geen kinderen zijn toegestaan maar dat koppel had niet eens melding gemaakt in hun reservatie dat er een baby mee was.![]()
BG. 1 grote familie.
Het merendeel kan elkaar dan ook gewoon niet uitstaan.
Allemaal de schuld van de sossen!Het is ook een publiek forum natuurlijk, als je daar zaken op verkondigt die "opvallen" komt daar reactie op langs elke kant.
Wat mij meer stoort is het type volk dat kennelijk zo hard gefrustreerd rondloopt over een of ander forumbagatel van maanden of jaren geleden, niemand die het nog weet, dat in elke discussie dat eens moet bovenkomen en ontsporen.
Dan post je enkele posts op een zaterdag, letterlijk tussen de soep en de patatten, en moet je dan wat persoonlijke verwijten slikken van een of andere anonieme poster die wat tegen zijn scherm aan het briesen is. Tof.
Daar hoor je sowieso de hele tijd:... je ziet mensen met jonge baby's op Francorchamps, ik heb daar ook mijn bedenkingen bij, maar het is hun baby, en ik heb daar geen last van.
....
Dit wil ik wel eens zien waar je dat hier zou gelezen hebben.Vooral de vrouwelijke leden kunnen er wat van 'een kind heeft zijn moeder nodig, de vader is bijzaak'. Echt al gelezen hier.
Ge hebt het nochtans ook juist gelezen.Dit wil ik wel eens zien waar je dat hier zou gelezen hebben.
NeeDit wil ik wel eens zien waar je dat hier zou gelezen hebben.

Hey man! Relax! It is just me. Sh**m**!Had er onlangs ook iets op verkocht, een oude koffiemachine. Kwam er een kerel vol gezichtspiercings en een hanenkam af op z'n vélo, leek ook wat dronken en was wat intimiderend. Maar alles ok, even de machine op z'n vélo vastmaken en weg was 'm.