30%, cava nog.Weekendwerk is duur he. Bij sommige firma's gaat tot 300‰ verloning.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30%, cava nog.Weekendwerk is duur he. Bij sommige firma's gaat tot 300‰ verloning.
Voor de zekerheid: je hebt dat 'kapotte' stopcontact toch getest met iets anders dan de hoge drukreiniger hé, een toestel waarvan je zeker bent dat het wel werkt?Meter hangt er sinds februari en eigenlijk nooit problemen gehad. Ik dacht eerder in de zin van dat bij een kortsluiting er mss ergens een beveiliging zou opspringen maar aangezien slechts 1 kring uitligt is dat toch onwaarschijnlijk.
Vreemde (en verontrustende) is dus wel dat de zekering niet afspringt maar ik toch geen stroom heb. Heb alle contactdozen eens nagekeken (want wil me toch niet laten kennen) maar enige 'vreemde' wat ik vond was een kabeltje dat op een onorthodoxe wijze in een 4-polige wago stak. Heb dit aangepast maar ook dat hielp niet, en heb zelf geen 4-polige wago's.
Zal dus iets worden voor een professional...die hoogstwaarschijnlijk bij iets heel simpels gaat uitkomen. Voor de zekerheid de zekeringen van die kring maar uitgezet want ben er niet echt gerust in....
Voor de zekerheid: je hebt dat 'kapotte' stopcontact toch getest met iets anders dan de hoge drukreiniger hé, een toestel waarvan je zeker bent dat het wel werkt?
Heb ik inderdaad gedaan.
Elektricien komt straks langs; volgens hem was het waarschijnlijk een uitgevallen fase.

In welke wereld leven wij eigenlijk... zopas opt nieuws.
Een diepe decoté of blote billen op film festival cannes mogen niet meer.
En dan 2 seconden erna red sebastian ....the world is fucked up now.

Cois?In welke wereld leven wij eigenlijk... zopas opt nieuws.
Een diepe decoté of blote billen op film festival cannes mogen niet meer.
En dan 2 seconden erna red sebastian ....the world is fucked up now.
Ga je linedancen als wraak?Ik hoop dat hij afgaat als een gieter.
Allé België gaat zowiezo al af met die kerel te sturen , maar soit.

Ik hoop dat hij afgaat als een gieter.
Allé België gaat zowiezo al af met die kerel te sturen , maar soit.
Mijn Facebook staat vol van sport-, voedings-, fit-, en lifecoaches. Een cursus van 2 uren en BAM, ze zijn coach.Mensen die steevast miserie opzoeken waar geen miserie is.
Velen vragen er toch echt wel om.
Bv. echt geloven in die coaches shit dat tegenwoordig overal opduikt.
Hup weer een smak geld kwijt![]()
De hele voeding/sportwereld is ook gewoon een Far West waar je makkelijker een of andere mirakeloplossing tegenkomt van fitfluencer #896 dan de basisinformatie die je nodig hebt om eraan te beginnen. Het is echt ongeloofelijk wat er mensen allemaal wordt aangesmeerd vanaf ze aangeven ietwat gezonder of sportiever te willen worden.Mijn Facebook staat vol van sport-, voedings-, fit-, en lifecoaches. Een cursus van 2 uren en BAM, ze zijn coach.
Aangezien ik daar graag mee lach verwijder ik ze niet. Zo zit er één dame in die jaren Herbalife tierde, dat was het van het. Depressie, Nu volledig tegen Herbalife, want 't is een piramide scheme en dit en dat. Nu verkoopt ze allerlei gezondheidsproducten, o.a. een ketting die alle negatieve krachten zou tegenhouden en een kaartje die stralingen van smartphones zou stoppen. Wie zal het haar zeggen? Zalig.
Ik krijg ook geregeld berichten van zo'n mensen met de vraag of ik sportiever en fitter wil worden. Dan stuur ik m'n voedingsschema en trainingsschema door en wijs hen erop dat ze push-ups verkeerd doen in hun filmpjes.
Wat je zegt over mensen die daar echt in geloven: meestal zijn dat mensen die aan hun fysiek willen werken maar heel onzeker zijn. Plots worden ze opgenomen in een groep en krijgen ze "begeleiding". Daarna wordt hen vanalles aangesmeerd.