Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Niet echt een ergernis maar toch ..

Soms post ik hier iets, lees ik het meermaals na, druk ik op 'Save' en blijkt dat ik toch iets anders gepost te hebben dan wat ik dacht te posten. Ik update het dan wel maar meestal is het dan al te laat en heeft iemand het al gelezen.

Zijn er hier nog die dat soms voor hebben? :tongue:

Hotels waar je als gast verplicht wordt om de lift te nemen omdat de trappen alleen gebruikt worden als nooduitgang (inclusief alarm als je deze gebruikt).
Er bestaan namelijk mensen met claustrofobie die echt niet staan te springen om een lift te gebruiken.

Soms post ik hier iets, lees ik het meermaals na, druk ik op 'Save' en blijkt dat ik toch iets anders gepost te hebben dan wat ik dacht te posten. Ik update het dan wel maar meestal is het dan al te laat en heeft iemand het al gelezen.

Soms lees ik hier iets van Makila, lees ik het meermaals, kan ik het toch niet geloven en blijkt dat er toch effectief werd gepost wat ik dacht dat er gepost werd.

Mensen die zelfs de postcode van hun eigen gemeente niet kennen. :rolleyes: Ze weten zelfs niet in welke gemeente ze wonen. Of ligt de fout bij de nutsmaatschappij? Dat tellernummer van hun moet toch aan een correcte gemeente en postcode hangen? Sebiet word ik nog afgesloten omdat ze een gemeente verder hun rekening niet betalen.

Mensen die zelfs de postcode van hun eigen gemeente niet kennen. :rolleyes: Ze weten zelfs niet in welke gemeente ze wonen. Of ligt de fout bij de nutsmaatschappij? Dat tellernummer van hun moet toch aan een correcte gemeente en postcode hangen? Sebiet word ik nog afgesloten omdat ze een gemeente verder hun rekening niet betalen.
Ik zou nu wel maar weinig vertrouwen hebben in een systeem dat de invoer van eender wie gewoon accepteert zonder nakijken.

Zo rap wordt ge niet afgesloten.

Ge zijt al rap een paar jaar verder tussen 1ste factuur niet betalen en afgesloten worden.

EIgenlijk kunt ge niet meer afgesloten worden wel geschorst of een oplaadblokkade krijgen.

Zo rap wordt ge niet afgesloten.

Ge zijt al rap een paar jaar verder tussen 1ste factuur niet betalen en afgesloten worden.

EIgenlijk kunt ge niet meer afgesloten worden wel geschorst of een oplaadblokkade krijgen.

Vraag me eigenlijk af of die mij wel kunnen afsluiten want het is een andere maatschappij. Ik zit bij de Watergroep en de brieven die hier blijven toekomen is van Farys. Die mannen moeten toch ook zien dat ze brieven sturen naar grondgebied dat zij niet beheren, nee?

Die mannen moeten toch ook zien dat ze brieven sturen naar grondgebied dat zij niet beheren, nee?
Is dat niet semi automatisch? Is er wel iemand die er echt naar kijkt of worden de brieven gewoon aan een soort van lopende band opgestuurd?

Vraag me eigenlijk af of die mij wel kunnen afsluiten want het is een andere maatschappij. Ik zit bij de Watergroep en de brieven die hier blijven toekomen is van Farys. Die mannen moeten toch ook zien dat ze brieven sturen naar grondgebied dat zij niet beheren, nee?
Dan gaan ze u niet kunnen afsluiten. Ik neem aan dat uw naam niet op de brieven staan van Farys? En ken je de inhoud van de brief? Klopt het leveradres met het facturatieadres?

Als de klant van Farys een overname document heeft opgemaakt en als verhuisadres uw adres heeft ingegeven, gaan ze in eerste instantie de brieven naar uw adres sturen.

Terugkomend op mijn vorig bericht voor het water kunnen ze u wel afsluiten, ik ging ervanuit dat het ging over elektriciteit/gas. Maar voor ze u afsluiten van het water gaan ze eerste uw watertoevoer begrenzen.

Dus out of the blue zonder water zitten wegens wanbetaling kan niet.

Soms lees ik hier iets van Makila, lees ik het meermaals, kan ik het toch niet geloven en blijkt dat er toch effectief werd gepost wat ik dacht dat er gepost werd.
Uw grap kan ik nog best pruimen ;) maar hetgeen ik heb in een vorm van dyslexie hé. (Als dit nog niet duidelijk zou zijn)

Ik vind dat trouwens alles behalve grappig en weldegelijk een oprechte ergernis.

Je wil namelijk echt géén foute ongewenste zaken posten. 9,5/10 als jij iets leest van mij en dat is ne Makila zever post dan zal dat ook efffectief zo zijn hoor. MAAR af en toe post ik echt iets verkeerd(s) en heeft iemand dat (letterlijk) binnen de 5 seconden al opgemerkt en alreeds gereageerd (men is hier soms heel snel). En ja dat is dan gewoon erg vervelend.

Uw grap kan ik nog best pruimen ;) maar hetgeen ik heb in een vorm van dyslexie hé. (Als dit nog niet duidelijk zou zijn)

Ik vind dat trouwens alles behalve grappig en weldegelijk een oprechte ergernis.

Je wil namelijk echt géén foute ongewenste zaken posten. 9,5/10 als jij iets leest van mij en dat is ne Makila zever post dan zal dat ook efffectief zo zijn hoor. MAAR af en toe post ik echt iets verkeerds en heeft iemand dat (letterlijk) binnen de 5 seconden al opgemerkt en alreeds gereageerd (men is hier soms heel snel). En ja dat is dan gewoon erg vervelend.
Ik vind je stijl van reageren gewoon wel amusant/grappig. Ik kan er enkel niet de vinger op leggen wat precies de reden is :woohoo:

Ik vind je stijl van reageren gewoon wel amusant/grappig. Ik kan er enkel niet de vinger op leggen wat precies de reden is :woohoo:
Ik heb meermaals negatief getest op autisme maar toch twijfel ik daar nog steeds over.

Ik ben sowieso wel niet dom. Ik heb oa een vrij hoog IQ (rond de 140) en toen ik onlangs Hudson "abstractie" testen moest uitvoeren voor een potentiële job ben ik tweedes geëindigd (op een 100-tal kandidaten) en toen liet ik vlotjes bijna iedereen achter mij.
(Ik haat zo'n testen en vermijdt ze eerlijkheidshalve bijna altijd maar nu werd ik verplicht daartoe)

Laten we zeggen: Ik ben een beetje een speciaal figuur ja. Maak er van wat je wil. :tongue:

Ik heb alvast van niks spijt in mijn leven (tot op heden) behalve dan dat ik mijn biologische broer nooit heb leren kennen. :S

Ik heb meermaals negatief getest op autisme maar toch twijfel ik daar nog steeds over.

Ik ben sowieso wel niet dom. Ik heb oa een vrij hoog IQ (rond de 140) en toen ik onlangs Hudson "abstractie" testen moest uitvoeren voor een potentiële job ben ik tweedes geëindigd (op een 100-tal kandidaten) en toen liet ik vlotjes bijna iedereen achter mij.
(Ik haat zo'n testen en vermijdt ze eerlijkheidshalve bijna altijd maar nu werd ik verplicht daartoe)

Laten we zeggen: Ik ben een beetje een speciaal figuur ja. Maak er van wat je wil. :tongue:

Ik heb alvast van niks spijt in mijn leven (tot op heden) behalve dan dat ik mijn biologische broer nooit heb leren kennen. :S
Ik bedoelde er niks negatief mee hoor :thumb:

Dus heb je nu wel of niet uw vrouw tegen de muur gegooid? Want nu zijn we van niets meer zeker natuurlijk 🧐

Terug
Bovenaan