I "hear" you. LOUDLY.Bekijk bijlage 40655
Dit valt niet onder garantie bij Amazon zeker?
Sony WF-100xm5, een maandje geleden gekocht.
Ik hoorde deze namiddag plots iets kraken achter mij, één van ons honden heeft zich geamuseerd![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I "hear" you. LOUDLY.Bekijk bijlage 40655
Dit valt niet onder garantie bij Amazon zeker?
Sony WF-100xm5, een maandje geleden gekocht.
Ik hoorde deze namiddag plots iets kraken achter mij, één van ons honden heeft zich geamuseerd![]()

Deze."Dogtooth" connected ,check
Weet niet of ik net hetzelfde type heb maar zijn goede oortjes![]()

Terwijl ge bij iedere dokter zelf een halfuur moet wachten.Ik zit vanmorgen. op mijn gemak bij mijn kapper, het was 5 voor 12, komt de volgende klant binnen. Ik zie die in de spiegel wat zenuwachtig over en weer schuiven op zijn stoel, uiteindelijk komt het eruit “gaat dat nog lang duren, want er zit nog 2 man in mijn wachtzaal”. Blijkt dat dus een lokale huisarts te zijn. Kapper dient hem rustig maar beleefd van antwoord en zegt dat het nog geen tijd is voor zijn afspraak.
Uiteindelijk zegt hij dan “ja doe maar op uw gemak”, waarop de kapper antwoordt, “ja da gaat nu niet meer hè.”
Dokters die denken dat de evenaar door hun gat loopt. Ook tof voor die mensen in de wachtzaal.
Moet voor die dokter ook niet tof zijn zeg. Een evenaar door je gat klinkt nogal pijnlijkIk zit vanmorgen. op mijn gemak bij mijn kapper, het was 5 voor 12, komt de volgende klant binnen. Ik zie die in de spiegel wat zenuwachtig over en weer schuiven op zijn stoel, uiteindelijk komt het eruit “gaat dat nog lang duren, want er zit nog 2 man in mijn wachtzaal”. Blijkt dat dus een lokale huisarts te zijn. Kapper dient hem rustig maar beleefd van antwoord en zegt dat het nog geen tijd is voor zijn afspraak.
Uiteindelijk zegt hij dan “ja doe maar op uw gemak”, waarop de kapper antwoordt, “ja da gaat nu niet meer hè.”
Dokters die denken dat de evenaar door hun gat loopt. Ook tof voor die mensen in de wachtzaal.
.Zet de fietsen al maar gereed, copainZal wss meer aan mij liggen maar ik heb zo een klant die mij zo constant aan het whatsappen is met random vragen (cva nog). Maar ik stoor mij vooral aan haar whatsapp profiel foto. Is zo in heel uitdagend lingerie.
Ben ik de enigste die dat nu raar vind om zo iemand random te smsn met zo’n profiel foto.
Geil! Die wilt u gewoon. Maak daar werk van.Zal wss meer aan mij liggen maar ik heb zo een klant die mij zo constant aan het whatsappen is met random vragen (cva nog). Maar ik stoor mij vooral aan haar whatsapp profiel foto. Is zo in heel uitdagend lingerie.
Ben ik de enigste die dat nu raar vind om zo iemand random te smsn met zo’n profiel foto.
Hard pompen en smeren.Zet de fietsen al maar gereed, copain![]()
Zet de fietsen al maar gereed, copain![]()
Ze is van de UK ze. En ja doe eens wild in ZA. Perfecte land om dood in een ditch te belandenIk moet blijkbaar dringend eens naar zuid afrika![]()

Ben dan maar gaan zoeken naar mijn kaartlezer, de eID-software een update gegeven en het openen van de brief was wel een dikke pleister op de wondeGewoon doen, ze gaan dat normaal gezien zonder discussie vergoeden.Ik overweeg mijn geld terug te vragen.