Je ergernissen van vandaag - Deel 2

"Dogtooth" connected ,check 😊
Weet niet of ik net hetzelfde type heb maar zijn goede oortjes 👍
Deze.

En het waren idd heel goede. Vooral de ANC wat voor mij de belangrijkste reden was om deze te kopen.
Nuja, maandag ga ik om nieuwe. Ik kan ze echt niet missen.
En het is hier tenslotte BG, wat is 430€ voor een setje earbuds :biglaugh:

Ik zit vanmorgen. op mijn gemak bij mijn kapper, het was 5 voor 12, komt de volgende klant binnen. Ik zie die in de spiegel wat zenuwachtig over en weer schuiven op zijn stoel, uiteindelijk komt het eruit “gaat dat nog lang duren, want er zit nog 2 man in mijn wachtzaal”. Blijkt dat dus een lokale huisarts te zijn. Kapper dient hem rustig maar beleefd van antwoord en zegt dat het nog geen tijd is voor zijn afspraak.
Uiteindelijk zegt hij dan “ja doe maar op uw gemak”, waarop de kapper antwoordt, “ja da gaat nu niet meer hè.”

Dokters die denken dat de evenaar door hun gat loopt. Ook tof voor die mensen in de wachtzaal.

Ik zit vanmorgen. op mijn gemak bij mijn kapper, het was 5 voor 12, komt de volgende klant binnen. Ik zie die in de spiegel wat zenuwachtig over en weer schuiven op zijn stoel, uiteindelijk komt het eruit “gaat dat nog lang duren, want er zit nog 2 man in mijn wachtzaal”. Blijkt dat dus een lokale huisarts te zijn. Kapper dient hem rustig maar beleefd van antwoord en zegt dat het nog geen tijd is voor zijn afspraak.
Uiteindelijk zegt hij dan “ja doe maar op uw gemak”, waarop de kapper antwoordt, “ja da gaat nu niet meer hè.”

Dokters die denken dat de evenaar door hun gat loopt. Ook tof voor die mensen in de wachtzaal.
Terwijl ge bij iedere dokter zelf een halfuur moet wachten.

Moet voor die dokter ook niet tof zijn zeg. Een evenaar door je gat klinkt nogal pijnlijk :unsure:.

Mijn ergernis(je): gisteren teambuilding gedaan en redelijk wat gesport (naar mijn normen dan toch). Vandaag stijf op alle plaatsen behalve waar je dat wel wil.

Mijn vrouw weer in het uz gent ergens een injectie aan haar nieren moet al zeker week blijven om moedeloos van te worden heb zo het gevoel dat eens slecht zal aflopen mag er ni aan denken.

Zal wss meer aan mij liggen maar ik heb zo een klant die mij zo constant aan het whatsappen is met random vragen (cva nog). Maar ik stoor mij vooral aan haar whatsapp profiel foto. Is zo in heel uitdagend lingerie.

Ben ik de enigste die dat nu raar vind om zo iemand random te smsn met zo’n profiel foto.

Zal wss meer aan mij liggen maar ik heb zo een klant die mij zo constant aan het whatsappen is met random vragen (cva nog). Maar ik stoor mij vooral aan haar whatsapp profiel foto. Is zo in heel uitdagend lingerie.

Ben ik de enigste die dat nu raar vind om zo iemand random te smsn met zo’n profiel foto.
Zet de fietsen al maar gereed, copain :niceone:

Geil! Die wilt u gewoon. Maak daar werk van.

Zet de fietsen al maar gereed, copain :thumb:
D2CE6A6A-7C8A-4CEF-AC24-AEBFE13D9ABD.png

Laat die buurvrouwkes maar komen.

ZUCHT... AUTOKEURING... Hoe is het mogelijk dat ik vandaag ten vroegste een afspraak kan maken voor 2 juli !?!?!? Da's erger dan dat je een cardioloog nodig hebt ! Ik kan mij niet herinneren dat dat vroeger zo'n groot probleem was. Zou dat kunnen de impact zijn van die bedrijfswagens, die vroeger [voor Covid-19] een looptijd van 2 of 3 jaar hadden, en nu vaak 4 (waardoor je hoogst wss toch net een keuring moet doen) of zelfs 5 of 6 jaar lopen, waardoor er veel meer gewone keuringen moeten gebeuren? Alhoewel, die jonge bedrijfswagens moesten toch ook naar de keuring bij verkoop (tenzij ze naar het buitenland gaan, maar dat is wss maar een minderheid).

Naar ik hier en daar lees, is het al een tijdje ongeveer 2 maand in de vooruit volgeboekt, een horizon die blijkbaar redelijk constant is. Ze mogen wel eens een "inhaalaktie" doen om eenmalig die berg keuringen weg te werken, zodat ze "weer mee zijn".

Conclusie, ik kan uren in de rij gaan staan voor een keuring zonder afspraak... want 2 juli is na mijn geldigheidsdatum.

Ik heb deze ochtend ne "karamel chocolade muffin" gekocht in de Delhaize.
Ik warm het op. Loopt de butterscotch er uit. Ik proef het: Dat is id echt gene karamel.

Ik overweeg mijn geld terug te vragen.

Ging normaal met m'n broer naar de cinema vanavond voor zijn verjaardag.
Blijkt dat er in kinepolis Antwerpen gewoon GEEN ENKELE film 's avonds speelt omdat ALLE zalen in beslag genomen worden voor de fucking De Mol finale.
WTF???

Terug
Bovenaan