Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Moest ge uw ogen eens 5 minuten opendoen en uw hersencellen zou inschakelen zou ge zo’n onnozelheden niet zeggen.

Ondersteuning van voedselbanken stopzetten, zo goed als alle werknemers van de dienst die instond voor de ondersteuning van first responders die na 9/11 met veel gezondheidsproblemen kampen ontslaan,... En dat is enkel de afgelopen paar dagen. Wat een f*cking held idd.
De voedselbanken lijkt me niet echt iets waar de overheid zich mee moet moeien en gaan financieren of subsidiëren. Als er vrijwilligers zijn die dit willen doen, dat ze maar doen, hoe meer hulp, hoe meer precariteit en minder plantrekkerij. En dan speciaal in België, als ge nog niet rond komt met hulp van het OCMW dan moet ge toch al extreem diep zitten en zijn er andere drastische maatregelen nodig. Heb het gevoel dat de maatschappij, overheid en hulporganisaties de mensen soms teveel in de watten leggen...

Wat de 9/11 hulpverleners en nog levende slachtoffers betreft, misschien cru gezegd, maar we zijn 24 jaar verder, die mensen kunnen via het regulier systeem wel geholpen worden, zijn normaalgezien toch verzekerd, dus zou Trump maar extra bijdrage moeten vragen van de verzekeringsmaatschappijen. Jammer genoeg is dat wellicht niet het geval, en het gebrek aan een deftige sociale zekerheid is natuurlijk ook een ramp.
Om nog niet te spreken over de conspiracy theorieën en de echte eindverantwoordelijken die nog altijd niet veroordeeld werden.

Nachtkastje :unsure:

Die ligt klaar op den bureau van't werk. Tegen dat ik thuis ben, sta ik paraat.
1000039315.jpg

Nog steeds dat gedoe van de KUCH onwetende schoonfamilie KUCH van silvercythe..
De man die het weer beter weet wat er speelt ginds over de oceaan, dan die arme domme onwetende stakkers, die er dag in dag uit leven, en nu eens naar den Belgiek komen. Maar het zijn Trump fans en daar valt niets van te begrijpen, of zo lees ik toch.

Nuja,.als je een vrouw haalt uit Noord Amerika, ja daar behoort Mexico toe, moet je natuurlijk niet vreemd opkijken dat er ergens in die familie, mensen met common sense zitten en sympathie hebben voor de president, natuurlijk.

Soit, los van politieke voorkeuren, toch triestig hoe die mensen hier afgeschilderd worden hoor, gewoon omdat ze voor Trump zijn.
Eerlijk Sylverscythe, weet je vrouw hoe je over haar familie praat hier?

Laatst bewerkt:
Weer een dealer punt, deze keer aan een bushalte waar ik zicht op heb. De bus mag 5 x passeren in een uur tijd, niet opstappen eh.
Pas opgemerkt toen er een hippie achtige kerel van hen wegliep als een gek, en hem achtervolgden en lieten ontsnappen, om dan onder mekaar te staan roepen en bekvechten en terug te keren naar de bushalte. Wellicht heeft die hippie met dreadlocks hen bestolen lol.

Volgende keer ik ze zie bel ik de politie.

De man die het weer beter weet wat er speelt ginds over de oceaan, dan die arme domme onwetende stakkers, die er dag in dag uit leven, en nu eens naar den Belgiek komen. Maar het zijn Trump fans en daar valt niets van te begrijpen, of zo lees ik toch.

Nuja,.als je een vrouw haalt uit Noord Amerika, ja daar behoort Mexico toe, moet je natuurlijk niet vreemd opkijken dat er ergens in die familie, mensen met common sense zitten en sympathie hebben voor de president, natuurlijk.
Ik ben geen vrouw gaan halen, gelieve je eigen situatie niet op anderen te projecteren.
Soit, los van politieke voorkeuren, toch triestig hoe die mensen hier afgeschilderd worden hoor, gewoon omdat ze voor Trump zijn.
Natuurlijk weet ze dat, heel de familie praat over hoe het onbegrijpelijk is dat er een zus compleet van de wereld is en in elke discussie wat propaganda komt verkopen. Ik ben niet zo'n geniepig ventje dat zaken achter de rug doet.

Dus gij vindt dat mensen criminelen moeten gaan verdedigen.

Hier aan de luchthaven van Cairo, controle van mijn valies: aantal buttplugs, ne boek "Beffen voor gevorderden", ne oplaasbare tent, ne Clone-a-Willy-set, Bad Dragon toys, 5 pakken condoms, aantal pakken mouchoirs..."you had a nice vacation sir"? Once again MIND YOUR OWN FUCKING BUSINESS :angry:

Laatst bewerkt:
Da conclaaf begint mn klokkenspel uit te hangen.

Sebiet ne missionariske doen en wat witte... uit mn schouwpijp blazen zeker. Ze moeten het maar nie zo in ons hoofd prenten.

Da conclaaf begint mn klokkenspel uit te hangen.

Sebiet ne missionariske doen en wat witte... uit mn schouwpijp blazen zeker. Ze moeten het maar nie zo in ons hoofd prenten.
Straks gaan ze nog aan de paus zijn klokkenspel voelen en uitspreken dat hij testikels heeft en dat ze goed hangen. Testiculos habet et bene pendentes. True story. Maar lang niet meer in gebruik.

De pauselijke glory-hole.

Terug
Bovenaan