Green Mamba
Well-known member
NachtkastjeDie in uw nachtkastje zijn geen referentie.
Die ligt klaar op den bureau van't werk. Tegen dat ik thuis ben, sta ik paraat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NachtkastjeDie in uw nachtkastje zijn geen referentie.
De voedselbanken lijkt me niet echt iets waar de overheid zich mee moet moeien en gaan financieren of subsidiëren. Als er vrijwilligers zijn die dit willen doen, dat ze maar doen, hoe meer hulp, hoe meer precariteit en minder plantrekkerij. En dan speciaal in België, als ge nog niet rond komt met hulp van het OCMW dan moet ge toch al extreem diep zitten en zijn er andere drastische maatregelen nodig. Heb het gevoel dat de maatschappij, overheid en hulporganisaties de mensen soms teveel in de watten leggen...Moest ge uw ogen eens 5 minuten opendoen en uw hersencellen zou inschakelen zou ge zo’n onnozelheden niet zeggen.
Ondersteuning van voedselbanken stopzetten, zo goed als alle werknemers van de dienst die instond voor de ondersteuning van first responders die na 9/11 met veel gezondheidsproblemen kampen ontslaan,... En dat is enkel de afgelopen paar dagen. Wat een f*cking held idd.
Ik zou niet meer uit de auto geraken.Nachtkastje
Dat is niets. Een stuurslot zodat ze hem niet pikkenIk zou niet meer uit de auto geraken.

Nachtkastje
Eerlijk Sylverscythe, weet je vrouw hoe je over haar familie praat hier?
Zat er wel een deksel op?Altijd prettig wanneer uw soepkom stuk is gegaan in uw fietstas en de soep van de dag broccolisoep was.
Ja, mijn tas gevallen en de onderkant was gebarstenZat er wel een deksel op?
.Ik ben de braafste president die er bestaat. Ik zou zelfs een perfecte paus kunnen zijnAh, vragenuurtje. Weet je vrouw al wat voor hoerenloper je bent?

Ik ben geen vrouw gaan halen, gelieve je eigen situatie niet op anderen te projecteren.Nog steeds dat gedoe van de KUCH onwetende schoonfamilie KUCH van silvercythe..
De man die het weer beter weet wat er speelt ginds over de oceaan, dan die arme domme onwetende stakkers, die er dag in dag uit leven, en nu eens naar den Belgiek komen. Maar het zijn Trump fans en daar valt niets van te begrijpen, of zo lees ik toch.
Nuja,.als je een vrouw haalt uit Noord Amerika, ja daar behoort Mexico toe, moet je natuurlijk niet vreemd opkijken dat er ergens in die familie, mensen met common sense zitten en sympathie hebben voor de president, natuurlijk.
Natuurlijk weet ze dat, heel de familie praat over hoe het onbegrijpelijk is dat er een zus compleet van de wereld is en in elke discussie wat propaganda komt verkopen. Ik ben niet zo'n geniepig ventje dat zaken achter de rug doet.Soit, los van politieke voorkeuren, toch triestig hoe die mensen hier afgeschilderd worden hoor, gewoon omdat ze voor Trump zijn.
Dus gij vindt dat mensen criminelen moeten gaan verdedigen.Nog steeds dat gedoe van de KUCH onwetende schoonfamilie KUCH van silvercythe..
De man die het weer beter weet wat er speelt ginds over de oceaan, dan die arme domme onwetende stakkers, die er dag in dag uit leven, en nu eens naar den Belgiek komen. Maar het zijn Trump fans en daar valt niets van te begrijpen, of zo lees ik toch.
Nuja,.als je een vrouw haalt uit Noord Amerika, ja daar behoort Mexico toe, moet je natuurlijk niet vreemd opkijken dat er ergens in die familie, mensen met common sense zitten en sympathie hebben voor de president, natuurlijk.
Soit, los van politieke voorkeuren, toch triestig hoe die mensen hier afgeschilderd worden hoor, gewoon omdat ze voor Trump zijn.

Straks gaan ze nog aan de paus zijn klokkenspel voelen en uitspreken dat hij testikels heeft en dat ze goed hangen. Testiculos habet et bene pendentes. True story. Maar lang niet meer in gebruik.Da conclaaf begint mn klokkenspel uit te hangen.
Sebiet ne missionariske doen en wat witte... uit mn schouwpijp blazen zeker. Ze moeten het maar nie zo in ons hoofd prenten.