Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn gezicht.Waarom moet Paul Gheysens weer elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw in de gazet komen met zijn verlieslatende bedrijven?
Wat is er zo speciaal aan die mens?
Waarom moet Paul Gheysens weer elke keer opnieuw en opnieuw en opnieuw in de gazet komen met zijn verlieslatende bedrijven?
Wat is er zo speciaal aan die mens?
Hij zou beter in renovatie gaan ipv grote nieuwbouw projecten. Dat gezicht is de beste reclame voor renovatie.Zijn gezicht.

Een naamswijziging naar Bertrand zou ook niet slecht zijn.Hij zou beter in renovatie gaan ipv grote nieuwbouw projecten. Dat gezicht is de beste reclame voor renovatie.![]()
Alles ok?Het is mooi weer en de Vlaming moet weer in kudde naar zee trekken. Met de bedrijfswagen uiteraard, lekker gesponsord door de belastingbetaler. Eerst een piek aan uitstoot en file gaan veroorzaken. Nadien hier overal in de weg gaan rijden, lekker hufterig door de fietsstraten scheuren, en wildparkeren in de bermen. Bij de bakker lange rijen veroorzaken, in de winkels het vlees van de lokale inwoners weggraaien. Bij het vertrek nog even het afval onder de wagen wippen, of via een sluipweg in de berm en dan weer 2u in de file naar huis met een kreeftenkop.

De fun zit hem in het terugkerenWeg met die werkmensen en hun… even kijken… behoefte om mij een verlengd weekend en goed weer een paar dagen naar zee te willen!

Ik snap het niet, die massale trek naar de kust. Oostende tijdelijk afgesloten geweest. Blijf daar toch weg op zo'n dagen? Dan toch liever naar Zeeland. En als ik al naar de eigen kust zou gaan is het heel vroeg, naar een rustigere badplaats en als het kan niet op de dag dat iedereen op de baan gaat.Het is mooi weer en de Vlaming moet weer in kudde naar zee trekken. Met de bedrijfswagen uiteraard, lekker gesponsord door de belastingbetaler. Eerst een piek aan uitstoot en file gaan veroorzaken. Nadien hier overal in de weg gaan rijden, lekker hufterig door de fietsstraten scheuren, en wildparkeren in de bermen. Bij de bakker lange rijen veroorzaken, in de winkels het vlees van de lokale inwoners weggraaien. Bij het vertrek nog even het afval onder de wagen wippen, of via een sluipweg in de berm en dan weer 2u in de file naar huis met een kreeftenkop.
Same. Wat opgpropt in de file of een trein gaan zitten. Ge moet er maar goesting voor hebben met kinderen.Ik snap het niet, die massale trek naar de kust. Oostende tijdelijk afgesloten geweest. Blijf daar toch weg op zo'n dagen? Dan toch liever naar Zeeland. En als ik al naar de eigen kust zou gaan is het heel vroeg, naar een rustigere badplaats en als het kan niet op de dag dat iedereen op de baan gaat.
Kuddebeesten.Ik versta dat ook niet, waarom je de drukte zou gaan opzoeken. Maar moet ook wel erbij zeggen dat ik nooit veel van de zee moeten hebben heb. Ik ging liever de andere kant op.Ik snap het niet, die massale trek naar de kust. Oostende tijdelijk afgesloten geweest. Blijf daar toch weg op zo'n dagen? Dan toch liever naar Zeeland. En als ik al naar de eigen kust zou gaan is het heel vroeg, naar een rustigere badplaats en als het kan niet op de dag dat iedereen op de baan gaat.
... had gehoopt dat de nieuwe versie 15 (en samsung shell UI 7), eindelijk eens komaf ging maken met "rechten weggenomen van 1 app", maar als je er dan op klikt toont ie de volledige lijst, niet de app waarvan de rechten zonet verwijderd werden. Waar zit hun idee toch??? Als ik zo'n melding krijg wil ik weten WELKE app(s) zijn/hun rechten afgenomen werden.Heb de afgelopen jaren als gsm prostitution boy.. De Samsung s22 ultra en s23 ultra gehad.Android 15... had gehoopt dat de nieuwe versie 15 (en samsung shell UI 7), eindelijk eens komaf ging maken met "rechten weggenomen van 1 app", maar als je er dan op klikt toont ie de volledige lijst, niet de app waarvan de rechten zonet verwijderd werden. Waar zit hun idee toch??? Als ik zo'n melding krijg wil ik weten WELKE app(s) zijn/hun rechten afgenomen werden.

Lijkt me toch ook een gevolg van overbevolking, mismaakte ruimtelijke ordening en de fetisj voor verplaatsingen met de wagen. Klein land, 11miljoen inwoners, dat is best veel. Veel gesponsorde wagens, waardoor mensen niet snel kijken op een halve tank brandstof of een laadbeurt.Ik snap het niet, die massale trek naar de kust. Oostende tijdelijk afgesloten geweest. Blijf daar toch weg op zo'n dagen? Dan toch liever naar Zeeland. En als ik al naar de eigen kust zou gaan is het heel vroeg, naar een rustigere badplaats en als het kan niet op de dag dat iedereen op de baan gaat.