Je ergernissen van vandaag - Deel 2

I don't get it... letterlijk 0 problemen met Proximus hier. :unsure:

Vroeger op het appartement 8 jaar Telenet gehad oid, nu een jaar of 4 Proximus. Weinig verschil en iemand deftig aan de lijn krijgen is bij beiden een kansloze zaak... nen hoop stommiteiten naast de kwestie uitkramen en dan doen alsof GIJ mentaal gehandicapt zijt...
hier ook, ik zit zelfs bij Scarlet, en helemaal geen problemen hier (buiten dat de overstap wat hickups had, maar na 1 week was alles dik ok )

Wat is dat met al die health coaches, PTs ed die allemaal zo ne plekker op hun neus plakken en zo rondlopen?

Wat is dat met al die health codes!

Ik pers een fles appelsienen in een lege fles in de AH, staat daar op level C .

Ik dacht, niets gezonder dan een glas vers fruitsap :crazy:

Die nutriscore geeft enkel maar een vergelijking aan met hetzelfde product van een ander merk.
Je kan een pak boter vinden met een A en een salade met een E.

Toen ik daarstraks met men Jason Statham lijf van de Aldi door het bos hier in Westel aan het kuieren was met de mtb merkte ik op dat een oudere man het nodig vond om een dikke sigaar te roken. Heb er daar niks op tegen. Maar niet in een bos naast een weide bij 25/26graden. (anders ook niet ma bon) 🤔🤨😑

Die pers machines zitten sowieso al vol schimmels dus los van de nutri score zal het niet heel gezond zijn :rofl:.
Die dingen worden toch nooit uitgekuist.

Klak gewassen en buiten gehangen. Klak is droog, dus zet mijn klak op. Blijkbaar had er een wesp ook al mijn klak opgezet.
Nieuw puntje op de checklist van het leven: kijken of er nog niemand anders je hoofddeksel draagt als je het zelf wil opzetten.

Is dat nog niet te betalen met smartphone/QR bij jullie? 🤔
Waarschijnlijk wel, maar heb liever wat cash bij voor zoiets, stel dat ik m'n smartphone vergeet in m'n enthousiaste loopje naar deze smaakvolle ultieme verfrissing... Of hun bakske (weer) niet werkt of toevallig onbeschikbaar is... Sta je daar te blinken tussen de mensen...

Klak gewassen en buiten gehangen. Klak is droog, dus zet mijn klak op. Blijkbaar had er een wesp ook al mijn klak opgezet.
Nieuw puntje op de checklist van het leven: kijken of er nog niemand anders je hoofddeksel draagt als je het zelf wil opzetten.
Kon erger, ik heb overtijd mijn werkhandschoen, heel even, gedeeld met 3 van die beestjes... heeft toch wel even geduurd eer de zwelling voldoende weg was dat ik m´n duim terug kon plooien.

Gvd! De crèmekarre passeert hier en 'k heb geen kleingeld in huis... 'k Zit hier te watertanden achter m'n bureau...
Bg problemen, ik heb ook enkel paarse briefjes van 500 euro thuis liggen.
Toen ik daarstraks met men Jason Statham lijf van de Aldi door het bos hier in Westel aan het kuieren was met de mtb merkte ik op dat een oudere man het nodig vond om een dikke sigaar te roken. Heb er daar niks op tegen. Maar niet in een bos naast een weide bij 25/26graden. (anders ook niet ma bon) 🤔🤨😑
Wie wandelt er nu ook met een mtb...

Vitaly en zijn downfall.
Enfin niet echt een ergernis, helemaal in het begin zag ik zn pranks al eens passeren in mn suggested en vond ze toen (naar ik me herinner) wel mildly amusing.
Nu die in de bak zit in de Filipijnen tonen ze dan zijn laatste "pranks", wat een zielig figuur is dat geworden zeg.

Vitaly en zijn downfall.
Enfin niet echt een ergernis, helemaal in het begin zag ik zn pranks al eens passeren in mn suggested en vond ze toen (naar ik me herinner) wel mildly amusing.
Nu die in de bak zit in de Filipijnen tonen ze dan zijn laatste "pranks", wat een zielig figuur is dat geworden zeg.
Hopelijk zit hij daar effectief een aantal jaren in de gevangenis. Misschien leren ze dan eens om te stoppen met mensen te kloten.

Terug
Bovenaan