terug van 10 dagen turkije.
3 ergernissen beleefd:
onze lang uitgekeken ballonvaart last minute gecancelled, wegens een privé jet die onaangekondigd moest landen (we zaten vlakbij een airport),
alle ballons mochten niet opstijgen. we zaten dus effectief al in de ballon, en de ballon was al omhoog, dus klaar om op te stijgen. wel refund gekregen.
op ons hotel: 1e nacht 10 man die samen kwam in de kamer naast ons, massas lawaai maken, de room service constant laten komen (welcome lady, are you muslim too? come party with us

ik vind dat geen vraag om te stellen overigens aan personeel van een hotel).
1e nacht dus amper geslapen, maar dacht...die hebben misschien iets te vieren, fuck it.
2e nacht weer van dat. melding gemaakt. ze gingen hen er op aanspreken. 1 u later nog steeds zelfde liedje. gelukkig kregen we wel een nieuwe kamer aangeboden, op een ander verdiep!
heb ze dan nog zien uitchecken, ze maakten dan nog problemen van een cola uit de minibar die ze moesten betalen. 3 euro... jeezes, die ene kerel zei "als het zo zit, ga ik naar de supermarkt, en koop ik een cola, en steek die in de minibar" !
laatste ergernis: zat kerel naast mij op het vliegtuig van Nevsihir naar Istanbul comstant met zijn gsm bezig op 5G, zelfs toen we opstegen... mag normaal niet. Maar wat me dus stoorde was dat hij zijn geluid volle bak aanhad, met facebook videos. Ik wachte tot zijn connectie weg viel, ik dacht;.. dan zal het wel ophouden... nee hoor, hij bleef zijn offline FB video's opnieuw bekijken met geluid!
Toen heb ik aan z'n mouw getrokken, en vingertje op mijn lippen, teken gedaan dus, want wist nie welke taal hij sprak.
was blijkbaar een italiaan "non parlare blabla"ofzoiets mompelde hij, en deed nog 10 minuten rustig door. was maar een vlucht van 1 u, dus verder niet meer te veel druk over gemaakt. Maar vind dat toch nie kunnen, zo je geluid open zetten in een vliegtuig.