Padawansie
Active member
Wat is daar ook het plan achter? Het kan toch nooit rendabeler zijn om een tweede, minder kwalitatieve versie te produceren dan de reeds geproduceerde aan verminderde prijs te verkopen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze werkte in zo'n kleine winkel van één merk, ik zie die ex-collega al lang niet meer dus ik durf er geen merk opkleven. River Woods heeft bv zo'n kleine winkel op de Bond. Zo'n winkel is wel vrij snel leeg.Een kledingwinkel volledig leeghalen en terug vullen met "minder kwalitatieve" kledij, zou een werk zijn van 3 dagen.
De vraag is welke logica erachter zit om de niet-verkochte kledij die daar al maanden ligt te vervangen door andere, minderwaardige kledij? Gegeven dat die niet-verkochte kledij ook al betaald is, en wat achteraf dan na de solden, ligt te verschimmelen in je stock?Ze werkte in zo'n kleine winkel van één merk, ik zie die ex-collega al lang niet meer dus ik durf er geen merk opkleven. River Woods heeft bv zo'n kleine winkel op de Bond. Zo'n winkel is wel vrij snel leeg.
Zo onlogisch zou ik het niet vinden dat merken voor de solden goedkopere kledij maken om hun marges op peil te houden.
Ze werkte in zo'n kleine winkel van één merk, ik zie die ex-collega al lang niet meer dus ik durf er geen merk opkleven. River Woods heeft bv zo'n kleine winkel op de Bond. Zo'n winkel is wel vrij snel leeg.
Zo onlogisch zou ik het niet vinden dat merken voor de solden goedkopere kledij maken om hun marges op peil te houden.
De vraag is welke logica erachter zit om de niet-verkochte kledij die daar al maanden ligt te vervangen door andere, minderwaardige kledij? Gegeven dat die niet-verkochte kledij ook al betaald is, en wat achteraf dan na de solden, ligt te verschimmelen in je stock?
Een volledig verhaal erachter:Dat men echt kledij uit winkels gaat halen om die te vervangen door minderwaarde kledij lijkt mij eerder sterk maar niet 100% onmogelijk. Ik denk dat je zou verschieten als je moest weten wat er allemaal gebeurd.
Een neef van mijn vrouw werkt voor een afvalverwerkings-/recyclagebedrijf... ze verschroten daar van alles maar niet alleen zaken die einde leven zijn zoals je zou denken, evengoed splinternieuwe elektro toestellen waar letterlijk niks mis mee is, gewoon omdat er bv een nieuwer model op de markt is. Liever vernietigen dan te verkopen aan stevige kortingen zoals vroeger het geval was, zo kunnen ze hun marges op hun nieuwe toestellen maximaal behouden. Je zou eens moeten weten wat er zich allemaal afspeelt achter de schermen van de hele retail keten.
Dat men echt kledij uit winkels gaat halen om die te vervangen door minderwaarde kledij lijkt mij eerder sterk maar niet 100% onmogelijk. Ik denk dat je zou verschieten als je moest weten wat er allemaal gebeurd.
Een neef van mijn vrouw werkt voor een afvalverwerkings-/recyclagebedrijf... ze verschroten daar van alles maar niet alleen zaken die einde leven zijn zoals je zou denken, evengoed splinternieuwe elektro toestellen waar letterlijk niks mis mee is, gewoon omdat er bv een nieuwer model op de markt is. Liever vernietigen dan te verkopen aan stevige kortingen zoals vroeger het geval was, zo kunnen ze hun marges op hun nieuwe toestellen maximaal behouden. Je zou eens moeten weten wat er zich allemaal afspeelt achter de schermen van de hele retail keten.
Wie heeft er tegen woordig nog een portefeuille en steekt die dan ook nog steeds in zijn achterzakEn de andere, ook volledig voor de vuilbak ondertussen. *Scheeeuuur*
Triestig.
De vrijdag eens de c&a passeren, nooit meer levi's.
Achteraf gewoon terug in de winkel met sticker ´nieuwe collectie´ en dat verkoopt weer.De vraag is welke logica erachter zit om de niet-verkochte kledij die daar al maanden ligt te vervangen door andere, minderwaardige kledij? Gegeven dat die niet-verkochte kledij ook al betaald is, en wat achteraf dan na de solden, ligt te verschimmelen in je stock?
Wat voor alternatieven stel je voor?Wie heeft er tegen woordig nog een portefeuille
Waar moet je anders makkelijk alles van kaarten en eventueel cash op 1 plek bijeenhouden? En kom niet af met een GSM hoesje, want dat ziet er altijd dwaas uit.Wie heeft er tegen woordig nog een portefeuille en steekt die dan ook nog steeds in zijn achterzak
Gsm-hoesje.Waar moet je anders makkelijk alles van kaarten en eventueel cash op 1 plek bijeenhouden? En kom niet af met een GSM hoesje, want dat ziet er altijd dwaas uit.

Waar moet je anders makkelijk alles van kaarten en eventueel cash op 1 plek bijeenhouden? En kom niet af met een GSM hoesje, want dat ziet er altijd dwaas uit.
Wat voor alternatieven stel je voor?
Dan moeten er wel heel veel briefjes in je portefeuille hebben gezeten.Hier ook wel fan van zo'n kaart-portefeuille. Ik heb al enkele jaren geen portefeuille meer in de achterzak steken (op aanraden van mijn chiropractor) en sindsdien heb ik quasi niks meer van last van mijn rug.
Waarom denk je dat ik op bg zit. Ik moet mijn ziektebriefjes en stempelkaarten toch ergens weg krijgen.Dan moeten er wel heel veel briefjes in je portefeuille hebben gezeten.
Het zou me enorm straf lijken als dat zou lukken.Achteraf gewoon terug in de winkel met sticker ´nieuwe collectie´ en dat verkoopt weer.