Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Terecht ook. Je moet eens aan 50 per uur over kasseien een volle bidon in je gezicht krijgen. De meesten gingen onderuit gaan en wat daar de afloop van zou zijn weet je mss liever niet.
Da's niet plezant, maar is dat dan zo'n belangrijk nieuws dat men daar de hele dag over moet leuteren en er experts bij moeten halen?

Ik verwacht ook nog Walter Damen bij de Tafel van Gert over de juridische gevolgen van zijn 'misdrijf' en de rest van de simpelaars rond tafel die bordjes met ja of nee mogen opsteken bij de vraag of we "als maatschappij" nu W.D. moeten colloqueren of niet.

Binnenkort op uw favoriete streamingdiest.

Met Koen de Bouw en Herman Verbrugge

- De bidongooier -
Regie door Dennis Black Magic

Binnenkort op uw favoriete streamingdiest.

Met Koen de Bouw en Herman Verbrugge

- De bidongooier -
Regie door Dennis Black Magic
2DAA4295-FBCC-42C9-A08F-E49CB38FA8D1.png

Ik was totaal niet op de hoogte van de treinstaking van gisteren en vandaag. Dus ik sta op om 5 uur zodat ik mijn trein van 6 uur naar brussel haal.

Ik kom daar aan "wijziging dienstregeling door staking....."

F*CCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKK DITTTTTTTTT.

Ik was zo kwaad op mezelf, Ik had nog 2 uur extra kunnen slapen :wallbash:

Niet getwijfeld en rechtstreeks naar huis gegaan.

Op zoek naar een nieuwe jeansbroek.

Zie enkele veelbelovende modellen (100% katoen, goede snit, enz.)

model wordt alleen in enkellengte gemaakt

herp-derp.png

Sterft kaktrend, sterf.

Zoveel gezever over die bidongooier vandaag. Is het komkommertijd dat men zoveel tijd aan een fait divers moet wijden?

Ik vind dat sportverslaggeving in de media de laatste jaren tout court haast permanent in hysteriemodus te keer lijkt te gaan.

Zoveel stennis steeds om, op de keper beschouwd, niet meer dan een paar uurtjes paupervertier

:sarcastic::sleep::sarcastic:

Ja de bidonklepel is wel doorgeslagen

Ik was al es blij dat er tussen al het Trump -Gaza - Oekraine nieuws es iets anders zat.

En weeral blij dat ze de bidongooier heel snel hadden. Toont toch aan dat je tegenwoordig niks meer kan uitsteken zonder gefilmd te worden. En toch snappen die idioten het niet. Nuja, het zijn dan ook idioten voor iets. Namen en shamen please!

Op zoek naar een nieuwe jeansbroek.

Zie enkele veelbelovende modellen (100% katoen, goede snit, enz.)

model wordt alleen in enkellengte gemaakt

herp-derp.png

Sterft kaktrend, sterf.
Een geluk dan als ze nog een jaar meegaan.

Net een levi's mogen weggooien.

2 levi's broeken onlangs gescheurd aan de broekzak waar mijn portemonnee steeds zit.
Na wat gegoogle, blijkt dit een vaak voorkomend probleem te zijn bij levi's tegenwoordig.

Was vroeger ondenkbaar.

Soit, beide laten maken.

Nu scheurt die ene broek gewoon door op een andere plaats. De scheur te groot om nog te laten maken.

Wtf. Brol.

De stof is ook echt flinterdun. 0,1 mm dik of zo.

Eentje is nog maar een paar maand oud, amper gedragen.

De andere, 2 jaar zo, maar eigenlijk ook weinig gedragen.

Zo'n broek kost normaal 120 euro. (Ik koop ze nu wel steeds in solden.)

Bucht dat alles is geworden.

De volgende keer gewoon naar de c&a eentje halen.

Ah, nog een ergernis van vorige week:

Ik kom thuis na het winkelen en vind mijn rekening wat aan de hoge kant.
Uiteraard, in deze periode een mengeling paaseitjes gekocht - 1kg Milka gemengd.

Dat kostte net geen 24 fucking EUR voor 1kg o_O

En dat zonder coating van echt bladgoud!

2 levi's broeken onlangs gescheurd aan de broekzak waar mijn portemonnee steeds zit.
Na wat gegoogle, blijkt dit een vaak voorkomend probleem te zijn bij levi's tegenwoordig.

Was vroeger ondenkbaar.

Soit, beide laten maken.

Nu scheurt die ene broek gewoon door op een andere plaats. De scheur te groot om nog te laten maken.

Wtf. Brol.

Ah dat had ik recent dus ook voor met een Springfield jeans. Dat kostte me 80 euro ofzo (in de solden dan nog) en na een paar maand zat er al een scheur in. Laten maken, goed gedaan, scheurt het verdomme toch niet weer op een andere plaats nog geen week later!:wallbash:
Dan maar weg gedaan, maar dus 80 euro voor zo nen brol.

Ah dat had ik recent dus ook voor met een Springfield jeans. Dat kostte me 80 euro ofzo (in de solden dan nog) en na een paar maand zat er al een scheur in. Laten maken, goed gedaan, scheurt het verdomme toch niet weer op een andere plaats nog geen week later!:wallbash:
Dan maar weg gedaan, maar dus 80 euro voor zo nen brol.
Het enige "duurdere" merk van jeans dat mij nog niet heeft teleurgesteld is Lee. Voor de rest scheurt dat allemaal op den duur in mijn ervaring.
Mijn jeansen van de C&A en H&M hebben me ook altijd aangenaam verrast.

Vroeger Esprit maar sinds die niet meer bestaan koop ik mijn broeken gewoon in de C&A.
Gaan ongeveer even lang mee als die van een merk en kosten (minder dan) de helft.

Was vroeger ondenkbaar.

Soit, beide laten maken.

Wtf. Brol.

Hier dezelfde ervaring. Ik heb graag een stuk of 2 jeansbroeken in de kast liggen, maar heb me de laatste jaren ook al mispakt aan Levis. Mooie broeken die perfect zitten, maar na een jaar waren die hier allemaal stuk. Onlangs op Zalando wat Dickies broeken besteld, die voelen heel stevig aan maar zijn een ramp qua pasvorm.

OT: voor het eerst in lange tijd eens een week vrij, en dat is hier al de derde dag op rij dat ik gewoon in de zetel lig. Zou niet weten wat te doen, en gewoon een dag naar eender welke stad interesseert me niet. Zelfs in mijn vrije dagen voel ik de druk om iets ´nuttigs´ te doen. Heel frustrerend.

Terug
Bovenaan