Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zelfs zeggen: de antenne van het hardBedankt HLN maar de ontvangst is nog ok!!
“De penis is de antenne van het hart”: cardiologe legt uit waarom je erectieproblemen niet mag negeren

Ik zou zelfs zeggen: de antenne van het hard![]()
Je satelietkopje stond duidelijk in de goede richting.Toen ik deze ochtend opstond zag het er naar uit dat ik Radio Beijing kon ontvangen.
Ik zou zeggen: vraag het aan @Chauffagist maar dat gaat momenteel moeilijk1 van de chauffages blijft altijd 'open' zelfs met nieuwe knop erop.
Idee hoe ik dit kan fiksen?
.probeer eens dit:1 van de chauffages blijft altijd 'open' zelfs met nieuwe knop erop.
Idee hoe ik dit kan fiksen?
Wij hebben dit ook eens voorgehad. Plots de hele keuken vol mieren.De mieren zijn weer aan het inbreken in huis. Zal weer met de siliconenkit aan het werk mogen gaan. Die sneaky bastards vinden altijd wel een weg naar binnen.
Om dan vervolgens weer onze voorkeuren af te breken en 2 alternatieven die wij eigenlijk niet willen te geven
Love itWaarom? Ge moet u toch niet verantwoordelijk voelen voor die debiel.Den bidongooier is nen Belg, plaatsvervangende schaamte hier...
Eens iets anders dan nakende wo3.Zoveel gezever over die bidongooier vandaag. Is het komkommertijd dat men zoveel tijd aan een fait divers moet wijden?
Terecht ook. Je moet eens aan 50 per uur over kasseien een volle bidon in je gezicht krijgen. De meesten gingen onderuit gaan en wat daar de afloop van zou zijn weet je mss liever niet.Zoveel gezever over die bidongooier vandaag. Is het komkommertijd dat men zoveel tijd aan een fait divers moet wijden?