Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Bedankt HLN maar de ontvangst is nog ok!!

“De penis is de antenne van het hart”: cardiologe legt uit waarom je erectieproblemen niet mag negeren

Gezellige trouwstoet voorbijgereden. Turkse vlaggen erbij, veel te hard rijden in het dorp. Claxon op overuren.
Toch gewoon pure provocatie, heeft niets met feestvieren te maken.

Allemaal volwassen mensen...

De mieren zijn weer aan het inbreken in huis. Zal weer met de siliconenkit aan het werk mogen gaan. Die sneaky bastards vinden altijd wel een weg naar binnen.

De mieren zijn weer aan het inbreken in huis. Zal weer met de siliconenkit aan het werk mogen gaan. Die sneaky bastards vinden altijd wel een weg naar binnen.
Wij hebben dit ook eens voorgehad. Plots de hele keuken vol mieren.

We hebben koperen muntjes overal aan de deur naar buiten toe gelegd (langs daar kwamen ze binnen). Dat bleek een goede oplossing (of we hadden gewoon geluk).

Gevleugelde Stad festival te Ieper; ieder z'n ding qua eten maar foodtruck zonder klassieke vet/suiker lokaas helaas niet gevonden

De buren houden van een open zicht in onze tuinen, en vinden het geweldig om met hun stoeltjes aan de gem draadafsluiting te gaan zitten zodat wij hun en zij ons mooi kunnen zien als we in huis rondlopen.

De mooie open draadafsluiting zorgt voor een open gevoel, maar ze vinden het natuurlijk niet erg als wij willen betalen voor een haag :) Om dan vervolgens weer onze voorkeuren af te breken en 2 alternatieven die wij eigenlijk niet willen te geven :) Love it

Gevallen over een uitstekende tegel op het voetpad. Pijnlijke knie en pols en donderdag stond er net een rit van 200km op de planning als voorbereiding op mijn gran fondo. Nu er is niets die gezwollen is dus hopelijk woensdag beter. Knie doet vooral pijn als ik gezeten heb maar eens in beweging heb ik er geen last meer van. Pols doet wel iets meer pijn.

Zoveel gezever over die bidongooier vandaag. Is het komkommertijd dat men zoveel tijd aan een fait divers moet wijden?
Terecht ook. Je moet eens aan 50 per uur over kasseien een volle bidon in je gezicht krijgen. De meesten gingen onderuit gaan en wat daar de afloop van zou zijn weet je mss liever niet.

Terug
Bovenaan