Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik zie ‘m morgen al met zijne dikke kop op tv zitten om steeds weer hetzelfde te zeggen. Kunt net zo goed een papegaai op die stoel zetten die continu “De rijken moeten betalen!” herhaalt.

Dag drie van mega krampen en spetterpoep. Dacht eerst dat ik iets verkeerd had gegeten maar dan zou het zo lang niet duren.

Normaal ingewanden van staal, maar dat kan precies toch ferm tegensteken als die het eens laten afweten. Bweeeeeik.

Facking hell, stakingsdag 1 is nog niet voorbij of ze kondigen de volge in April al aan. Om woedend van te worden. Als ik werkgever was en mensen moest laten gaan, dan waren de stakers de eerste die het zouden mogen afbollen.

DELIJN routeplanner dat ook voor geen kloten werkt hé.

'vanaf zaterdag zal alles online staan'.

Ik kijk zondag avond, : bussen lijken te rijden voor mijn vrouw.

Deze ochtend: de eerste 3 mogelijke dat ze kan nemen: allemaal afgelast.
dan toch mogen gaan voeren naar haar werk deze ochtend.... pfff

Waarom dan alternatieve dienstregeling opstellen, als er toch niet naar gekeken wordt?

Laatst bewerkt:
NMBS routeplanner dat ook voor geen kloten werkt hé.

'vanaf zaterdag zal alles online staan'.

Ik kijk zondag avond, : bussen lijken te rijden voor mijn vrouw.

Deze ochtend: de eerste 3 mogelijke dat ze kan nemen: allemaal afgelast.
dan toch mogen gaan voeren naar haar werk deze ochtend.... pfff

Waarom dan alternatieve dienstregeling opstellen, als er toch niet naar gekeken wordt?
Voor de bussen kijk je dan beter op de site van De Lijn. De NMBS doet de treinregeling en neemt normaal de info over van De LIjn.

Voor de bussen kijk je dan beter op de site van De Lijn. De NMBS doet de treinregeling en neemt normaal de info over van De LIjn.
deed ik ook hoor.... delijn.be/routeplanner.
Gisterenavond stond alles nog op RIJDEND.

vanmorgen quasi alles afgeschaft.

edit: ahja sorry , ik had per ongeluk NMBS routeplanner getypt, my bad!

Ale, huurders hebben in 2 delen kunnen betalen voor vorige maand maar nog niet gestort voor deze maand..

Nu moet ik hardere taal spreken tegen mensen die nu eens echt GATACHTERLIJK zijn, zucht..

Terug
Bovenaan