De meesten die zich te snel zomers kleden zijn jammergenoeg niet diegene waarvan je dat wil.Ik zie daar toch ook wel vaak voordelen in
Omdat dat ook gewoon mooi kan zijn, zonder schunnigheid.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De meesten die zich te snel zomers kleden zijn jammergenoeg niet diegene waarvan je dat wil.Ik zie daar toch ook wel vaak voordelen in
Omdat dat ook gewoon mooi kan zijn, zonder schunnigheid.

Niemand verplicht u ernaar te kijken natuurlijk.De meesten die zich te snel zomers kleden zijn jammergenoeg niet diegene waarvan je dat wil.![]()
Vertel dat aan mijn ogen.Niemand verplicht u ernaar te kijken natuurlijk.
Het FB-algoritme gaat je dan in haar suggested friends zetten. En zo geschiede.Daarstraks uit verveling wat op fb aan het scrollen en ik kwam ergens een post tegen van een oud collega. Ik klik op haar profiel en scrol eens, zoals een mens wel doet. Viel me op dat die ging trouwen maar er nu geen foto´s meer te zien waren daarvan dus mijn gedachte was ´oei´.
Daarnet open ik terug fb en zie ik -puur toeval wrs- dat die persoon mij een vriendschapsverzoek heeft gestuurd. Ik hoop dat ik niet ergens per ongeluk een van die haar posts heb geliked want nu voel ik mij een enorme stalker![]()
verkopen op buy & sell op beyondgaming.nl ?Aan de dochter cinema beloofd morgen, want deze had hier nog een bongo bon liggen. Gekregen met Kerst, jeuj. Bon geactiveerd op de NL-site, want het was blijkbaar een NL-bon. Niet over nagedacht en codes opgevraagd om te activeren bij Kinepolis.
Blijkt dat nu enkel te werken bij Kinepolis NL en kan die bon niet meer omgeruild worden.Oh well. Mailtje gestuurd, maar dat zal vast zonder succes zijn. Bonneke voor de vuilbak waarschijnlijk.
Als kers op de taart hebben ze bij Bongo een AI-helpdesk.![]()

Vooral dit is een grote ergernis bij mij met zulke werken.- Straat is enkele jaren nog vernieuwd, fietspad was glad als boter. Nu op drie plaatsen opgelapt met gelukkig al dezelfde kleur beton, maar ligt hoger dan de rest, is niet mooi afgewerkt… Tof dat het geld van die heraanleg enkele jaren geleden zo lang gerendeerd heeft.
Uw gemeente zal wel een persoon/dienst hebben die schadegevallen afhandelt. Klacht indienen daar, het is aan hen om dan verder uit te zoeken over welke aannemer het gaat. Als je geen contactgegevens voor schadegevallen vindt klacht indienen via het algemene meldpunt. Zeker niet bij laten uit schrik voor het gedoe.- Olievlek op oprit van hun horizontale boring. Niemand is iets komen zeggen en ik heb schrik om het te melden, want wie weet met welke oplossing komen ze af en hoe erg is het dan. Ze werken ook met 200 onderaannemers, dus tegen dat ik uiteindelijke bij de juiste partij ben.
Toch tof? Dan kan je weer beginnen bouwen.Ik heb een lego/salon tafel gemaakt. Dus het middenstuk heeft een grote star wars lego battle met daarop glas.
De zijkant is nog open maar proberen opvullen met bakjes en boeken.
Is er een kat toch nog door geraakt en heeft die natuurlijk alles omver gelopen. Natuurlijk mijn fout want had het maar beter moeten dichtmaken.
Great start of the day.
Bol doet straffer. Had de PS5-versie besteld en heb het game voor de Switch ontvangen. Natuurlijk is PS5 uitverkocht en chatbot Billie is waardeloos (het lag verkeerd in ons magazijn, stuur maar retour en bestel het gewenste item).Amazon(BE).De Suikoden remasters besteld in januari en natuurlijk is het launchdag zonder enige shippinginfo. Xbox-versie kan binnen een dag verzonden worden, Switch is tijdelijk uitverkocht en ps5 kan binnen 1-2 dagen verzonden worden.
Firstworldproblems enzo, maar Amazon doet dit zo vaak dat ze schijnbaar teveel pre-orders aannemen en dat ge "uiteindelijk" uw game wel zult ontvangen.![]()

Hatelijk.Bol doet straffer. Had de PS5-versie besteld en heb het game voor de Switch ontvangen. Natuurlijk is PS5 uitverkocht en chatbot Billie is waardeloos (het lag verkeerd in ons magazijn, stuur maar retour en bestel het gewenste item).![]()

Oei. Wat heeft alcohol jou vandaag misdaan?Ze zouden alcohol moeten verbieden. Nergens goed voor![]()
Hallo Waelvis,
Uw bestelling is aangekomen bij een nabijgelegen afhaalpunt. Haal het alstublieft snel op om retourzending te voorkomen. Bedankt voor uw aankoop.
7 mrt 2025 14:12
Brussel, wees, we konden uw pakket niet afleveren. Het is op weg naar een beveiligde UPS Access Point ™ -locatie om op te halen.
7 mrt 2025 14:15
Lokers, be, geleverd aan UPS Access Point ™
-locatie en in afwachting van klantophaal.