Je ergernissen van vandaag - Deel 2

KBC :rolleyes:

Ik had zo een bankfonds zonder kapitaalsbescherming om wat te diversifieren. In de app klinkende nummers als: opbrengst: 19%.!!!!! woAW ma Gij ZiJt RjiK my dude!

Als ge dat dus uitrekent sinds dat geld er inzit is dat minder dan 2% per jaar aan compounding intrest. :rolleyes: Had dat beter op een termijnrekening gezwierd.

Dat moet daar dus weg en ga het elders beleggen.
Vorige week online de order ingegeven om dat vrij te geven mits kosten.

Dat is dus nog altijd niet verwerkt :laugh:
If only we had computers and stuff om dingen te automatiseren.
Lees de voorwaarden eens. Vaak bij zo een bankfondsen zijn er maar gezette dagen (bvb 1 keer per kwartaal) waar een verkoop kan / zal gebeuren.

Ik geraak maar niet ingelogd op mijnburgerprofiel. Ik kom precies constant in nen loop terecht via itsme. Terwijl ik hiervoor nooit problemen mee had.

Bij Doublepoint.nl Dali Oberon 3 gekocht op 07/01. Nog altijd niet toegekomen. Al drie maal gebeld om te vragen hoe het zit, driemaal zeggen ze, "volgende week". Nu nog altijd niet verzonden. Op hun site laten ze gewoon 5 - 8 werkdagen staan.
double point.nl was hier ook een vreemde ervaring. 1 keer iets gekocht (mijn center speaker, de duurste speaker die ik hier heb staan).
heeft 4 weken geduurd terwijl er stond 7 werkdagen. communicatie was ook niet inzichtelijk. komt normaal wel goed.

YOUTUBE.... ze mogen daar toch wat strenger in worden vind ik, naar de uploads toe.

Ik ben nu al 10 minuten aan het zoeken naar een deftige samenvatting van Man City - Real Madrid gisteren...
Wat voor een bagger uploads ik al niet heb tegen gekomen, niet normaal....

YOUTUBE.... ze mogen daar toch wat strenger in worden vind ik, naar de uploads toe.

Ik ben nu al 10 minuten aan het zoeken naar een deftige samenvatting van Man City - Real Madrid gisteren...
Laat me raden. Allemaal lila-achtige dingen. :rofl:

Laat me raden. Allemaal lila-achtige dingen. :rofl:
ja of gewoon stukjes van de match vanuit de tribune, maar helemaal niet de highlights die ik zocht.

Of een PES of FIFA capture van een playstation spelleke van één of andere noor die tegen één of andere mexicaan heeft online gespeeld in 2003 :rolleyes:

double point.nl was hier ook een vreemde ervaring. 1 keer iets gekocht (mijn center speaker, de duurste speaker die ik hier heb staan).
heeft 4 weken geduurd terwijl er stond 7 werkdagen. communicatie was ook niet inzichtelijk. komt normaal wel goed.
Die hebben volgens mij geen stock en lokken met sterke prijzen...

Ik had ook nog een amp besteld voor mijn PC om de Oberon 1's op aan te sluiten die ik nu heb, en die bleef ook weg tot eind vorige week. Die 1's heb ik ook bij hen gekocht en dat ging iets vlotter maar ook langer dan ze zeiden. Het is de laatste keer dat ik bij hen bestel en kan ze niet aanraden.

ge gaat dat niet vinden op youtube eh. er bestaat nog altijd zoiets als media-rechten.

Als ge puur de goals wil zien: www.old.reddit.com/r/soccer
Tijdens matchen zeker sorteren op new, worden gepost een paar seconden na het scoren.

Gratis account maken op de website van UEFA, en je kan ook gewoon alle goals zien hoor. Al zijn de samenvattingen wel zéér kort en worden de goals niet uit alle hoeken getoond. Dat is dan bij deze mijn ergernis van de dag. :unsure:

Die reclame van Verisure waar ze zogezegd echte oproepen naspelen. Echt irritant, zeker omdat ze er een filter opzetten dat het klinkt als een telefoon waardoor het zo schel klinkt als ze beginnen roepen.

Die reclame van Verisure waar ze zogezegd echte oproepen naspelen. Echt irritant, zeker omdat ze er een filter opzetten dat het klinkt als een telefoon waardoor het zo schel klinkt als ze beginnen roepen.
Ik ga nu naar beneden eh. Yeah right dat ge dat zo op het gemak zegt als uw kot in de fik staat.

De conversaties tussen Johan en de valse Dua Lipa werden al snel intenser. "Ze zei dat ze me wilde ontmoeten, en dat we zeker moesten afspreken op een van haar concerten voor een meet & greet. Maar dan kwam de aap uit de mouw. Ik moest eerst een lidkaart kopen van 500 euro. Toen ik zei dat ik dat niet kon betalen, was een kleiner bedrag plots ook goed."

Johan begon op den duur ook berichten te krijgen van de vermeende vader en moeder van Dua Lipa, en werd uitgenodigd om verder te chatten via versleutelde berichtendiensten zoals Zangi en Telegram.
"Ik vertrouwde het natuurlijk voor geen meter, en heb de hele situatie met alle chatberichten en filmpjes voorgelegd aan ChatGPT. Mijn vriend AI zwaaide meteen met een rode vlag, en raadde me ten stelligste af hierin mee te gaan. Ik werd gewezen op het gebrekkige Engels en het feit dat wereldsterren niet op die manier toegankelijk zijn. Alles gaat via hun management."
Johan geeft toe dat AI hem gered heeft uit een gevaarlijke situatie. "Ik heb laten weten aan de valse Dua Lipa dat ik geen interesse heb in een relatie en ik heb alle contact verbroken."
Johan wil graag zijn verhaal delen om andere mensen te waarschuwen voor dit soort online fraude, waarbij je verleid wordt om uiteindelijk achter te blijven met een gebroken hart en een lege portemonnee.
Ik weet niet wat ik nu het ergste vind, dat mensen worden opgelicht met deep fakes, of dat ze ChatGPT nodig hebben om hen erop te wijzen dat het toch allemaal niet zo geloofwaardig is...

Terug
Bovenaan