Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Vandaag naar de oogarts geweest. Het was bijna 15 jaar geleden en omdat mijn bril versleten is, wilde ik meteen alles eens in orde hebben.
Eerst bijna een uur wachten omdat hij te laat is, om dan nog geen 5min binnen te zijn en wat snelle testen doen waarvan ik niet weet wat het opbracht. Gewoon links +0.25 en rechts houden zoals het is. Voor de rest geen reactie op wat ik zelf aangaf dat achteruit is gegaan of waar ik last van heb.
Ik voel mij echt in 't zak gezet.

Vandaag naar de oogarts geweest. Het was bijna 15 jaar geleden en omdat mijn bril versleten is, wilde ik meteen alles eens in orde hebben.
Eerst bijna een uur wachten omdat hij te laat is, om dan nog geen 5min binnen te zijn en wat snelle testen doen waarvan ik niet weet wat het opbracht. Gewoon links +0.25 en rechts houden zoals het is. Voor de rest geen reactie op wat ik zelf aangaf dat achteruit is gegaan of waar ik last van heb.
Ja, misschien toch die man wat meer in het oog houden.

Mijn vrouw heeft vandaag te horen gekregen dat, wegens tegenvallende resultaten en een kleine shuffle in de taakverdeling, haar functie niet meer bestaat....effective immediately.
Ze is meteen mogen vertrekken en is voor de verdere duur van haar opzeg (7 weken) vrijgesteld van prestaties.
Redelijk dikke streep door de rekening nu, na toch dik 5j van ziekte, miserie en prul alom, alles eindelijk weer in z´n plooi zat.

Oogartsen = bandwerk en geld cashen

Beter op die prestatiegeneeskunde besparen en dat geld investeren in waar zorg echt nodig is liefste regering. Wachtlijsten wegwerken bvb.

Oogartsen = bandwerk en geld cashen

Beter op die prestatiegeneeskunde besparen en dat geld investeren in waar zorg echt nodig is liefste regering. Wachtlijsten wegwerken bvb.
En dan 28,xx te betalen, de rest voor de ziekenbond. Zelfs al zou dat het complete bedrag zijn geweest voor zijn inspanning was het al absurd, maar nog eens een deel van de ziekenbond ook? Wtf man. Die gaat vanavond zijn wagyu-steak snijden zonder dat hij het ziet aan zijn rekening.

Wéér die discussie over aspartaam ... ze doen er al jaren onderzoek naar en komen steeds tot de conclusie dat het misschien wel eens kankerverwekkend zou kunnen zijn in grote hoeveelheden. Dat ze verdikke van mijn Pepsi Zero met hun pollen afblijven als ze geen concreet gevaar kunnen aantonen bij normale hoeveelheden, want Stevia verdraagt mijn maag langs geen kanten.

Helicobacter bacterie vastgesteld, ik moet nu blijkbaar een kuur van 120 antibiotica pillen nemen, 12 per dag! :/

Kan ook positief uitdraaien, als dit de reden zou zijn dat ik al meer dan 20 jaar Omeprazole neem.

En dan 28,xx te betalen, de rest voor de ziekenbond. Zelfs al zou dat het complete bedrag zijn geweest voor zijn inspanning was het al absurd, maar nog eens een deel van de ziekenbond ook? Wtf man. Die gaat vanavond zijn wagyu-steak snijden zonder dat hij het ziet aan zijn rekening.
Dan is het nog eens geen goeie oogarts!

Ik sta hier alweer een uur aan te schuiven voor de autokeuring. Ik geloof dat ze 4 tot 6 auto's afgehandeld hebben op die tijd.

Als wij aan dat tempo werken, staat er op HLN dat we een spontane vakbondsactie aan het doen zijn.

Mac bc banned! :Sad:
De eerste keer deze maand?
Ik vond het al verdacht dat ik nergens een klaagzang vond over ambtenaren, N-VA stemmers, mensen die niet gecentraliseerd wonen, SUV-rijders, niet-rokers, mensen met een diploma humane wetenschappen, mensen die bij de ouders zijn blijven wonen als werkende, werken met timesheets, werken zonder timesheets, kinderen van vrienden, vrienden, eigen kinderen, administratie, helpdesks, ...

Ik vond het al verdacht dat ik nergens een klaagzang vond over ambtenaren, N-VA stemmers, mensen die niet gecentraliseerd wonen, SUV-rijders, niet-rokers, mensen met een diploma humane wetenschappen, mensen die bij de ouders zijn blijven wonen als werkende, werken met timesheets, werken zonder timesheets, kinderen van vrienden, vrienden, eigen kinderen, administratie, helpdesks, ...
Ge vergeet nog de abnormale en buitenmenselijke werking van kindercrèches gesubsidieerd door de overheid. :unsure:

Bon, werkelijke ergernis. Mijn wagen heeft een storing aan de "electronic power control". Hierdoor werkt ook de adaptieve cruise control niet meer. Verder is er eigenlijk niets aan, en heel wat opzoekwerk ondertussen heeft me geleerd dat het zowat zeker een softwareprobleem is en ik een update moet krijgen.
Dus ik moet naar een dure officiële garage niet in de buurt, waar ik al te horen kreeg dat het niet voor half maart zal zijn, en ik er niet kan blijven wachten want ze niet weten hoe lang het duurt. Uiteraard ging ik een mail krijgen ter registratie maar kennelijk was mijn mailadres te ingewikkeld ofzo, want die komt ook maar niet aan.

Ah autokeuring, afspraak gemaakt online, easy peasy ... doe dat DIRECT als je uw groene kaart krijg. Dan heb je meestal nog keuze van dag en meerdere uur sloten. Duurt net geen half uur dan. Als je te laat bent hiervoor, of heel weinig tijdstippen vrij bent ofzo, heb je geen keus natuurlijk.

ps. het was toch ook al snel 6 weken vooruit in tijd zo'n afspraak

Ah autokeuring, afspraak gemaakt online, easy peasy ... doe dat DIRECT als je uw groene kaart krijg. Dan heb je meestal nog keuze van dag en meerdere uur sloten. Duurt net geen half uur dan. Als je te laat bent hiervoor, of heel weinig tijdstippen vrij bent ofzo, heb je geen keus natuurlijk.

ps. het was toch ook al snel 6 weken vooruit in tijd zo'n afspraak
Grapjas. Als je hier wacht tot je uw groene kaart krijgt, kan je sowieso al geen tijdige afspraak meer maken. Dat zit dan al lang vol.

Terug
Bovenaan