TRUMP
Active member
kan je hier eens op antwoorden?Ik kan bij Crelan al een hele tijd gewoon onderaan instant aanduiden bij een overschrijving
op PC wellicht?
maar in de app zie ik het alvast niet staan...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan je hier eens op antwoorden?Ik kan bij Crelan al een hele tijd gewoon onderaan instant aanduiden bij een overschrijving
net ook gekeken met de PC versie,bij mij zit die functie "verstopt" onder uitvoerdatum
Een Instantbetaling van een Crelan zichtrekening naar een rekening bij een andere bank is slechts mogelijk indien de begunstigde bank ook is aangesloten op het systeem van Instantbetalingen.net ook gekeken met de PC versie,
geen instant overschrijvingen te vinden.
Zou het kunnen omdat ik een gratis rekening heb bij hen, en geen betalende zichtrekening?
App vind ik het nu ook niet.kan je hier eens op antwoorden?
op PC wellicht?
maar in de app zie ik het alvast niet staan...

op pc ook niet gevonden. ik denk dat het is omdat ik gratis rekening heb.??...App vind ik het nu ook niet.
Op pc wel
N mens nie opjagen hè![]()
Ik drink hier op kantoor de hele dag koffie uit dezelfde tas. Ik spoel ze altijd even af en hergebruik die, het is toch maar koffie.
Mijn collega heeft op het einde van de dag 5 vuile koffietassen in de keuken staan. Hij neemt elke keer een nieuwe. 's Morgens met misschien een half uur tussen twee tassen.
Wie is hier de rare?
Ik drink hier op kantoor de hele dag koffie uit dezelfde tas. Ik spoel ze altijd even af en hergebruik die, het is toch maar koffie.
Mijn collega heeft op het einde van de dag 5 vuile koffietassen in de keuken staan. Hij neemt elke keer een nieuwe. 's Morgens met misschien een half uur tussen twee tassen.
Wie is hier de rare?
Regel van 3 en dan /10?Ik heb morgen een examen en voel mezelf echt dom.
Iemand rekentips? Ik moet van % naar promille berekenen.
VB: je hebt Braunol 7%. Maak 200ml Braunol van 4‰. Hoeveel ml Braunol 7% heb je nodig en in hoeveel ml water los je dit op?
Iemand?
Euh ja, maar jullie kunnen er wél iets aan doen, die andere mensen niet want het zijn niet hun kinderen. Hallo?