Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben ooit oudercontact gehad op woensdagmiddag tussen 14 en 17u. Dan hebben we toch ook moeten passen.Dat is in de meeste scholen zo hoor. Ik ga mij ook niet dubbelplooien om daar te geraken. Oudercontacten zijn uiteraard een uitzondering, maar voor andere zaken? Dan pas ik als het niet lukt.
Wij hebben ooit oudercontact gehad op woensdagmiddag tussen 14 en 17u. Dan hebben we toch ook moeten passen.
Wij hebben ooit oudercontact gehad op woensdagmiddag tussen 14 en 17u. Dan hebben we toch ook moeten passen.
Ik zou het eigenlijk uit principe geen probleem vinden daarvoor verlof te nemen. Maar dan moet het gaan natuurlijk. Mijn vrouw moet tegen half januari al haar verlof van een week of meer doorgeven, en met een kind dat naar school gaat blijft er niet veel over om nog flexibel in te vullen. Dan hangt het af van mij en mijn werkgever.Ook gehad om 14u op ne woensdag. Verlof voor genomen maar das de laatste keer
Wij hebben een vriendelijk mailtje gestuurd dat een woensdagmiddag echt niet past en gevraagd om indien het nodig was om eens een andere dag na 18 te mogen langskomen. Blijkbaar hebben we een heel brave dochter want we moesten niet langskomenOok gehad om 14u op ne woensdag. Verlof voor genomen maar das de laatste keer
.Ah maar ik trek mij dat totaal niet aan hoor. Ik doe daar nog steeds niet aan mee. In 't begin deed het me wel wat wanneer dochter of zoon me dan zei dat 'alle mama's en papa's' er waren behalve wij. Maar na een korte uitleg omtrent werken = geld verdienen = leuke dingen doen samen waren ze direct mee in den draai en kon het hun niet meer schelen dat wij er niet waren want we waren geld aan 't verdienen.En dan? Imo is het net omdat iedereen dat zich aantrekt dat scholen daar gewoon altijd mee weg komen. Wat is er mis met nee zeggen tegen iets.
Er zouden er verdorie meer moeten zijn zoals jij, niet alleen omdat het niet nodig is om zich in allerlei bochten te wringen om daar aanwezig te kunnen zijn maar ook eens aan kinderen te leren dat niet alles mogelijk is in het leven en dat je als volwassene ook verplichtingen hebt. Kwestie van de fomo eens wat meer de kop in te drukken.

Kom kom. Je kan ondertussen compenseren met een laagje Pichal.Nog meer James Cooke op tv. Ik snap dus echt niet dat de gemiddelde Vlaming die zelfingenomen kwal nog niet beu gezien is?
Dat is tv tegenwoordig.Nog meer James Cooke op tv. Ik snap dus echt niet dat de gemiddelde Vlaming die zelfingenomen kwal nog niet beu gezien is?
Wat voor activiteiten zijn dat dan? Het is voor mij al ff geleden natuurlijk maar ik kan mij niet herinneren dat mijn ouders buiten schoolfeesten en oudercontacten ooit naar school zijn gekomen, al zeker niet meerdere malen en al zeker niet tijdens werkuren.
Welcome to the real worldIk ben iemand die van mening is dat een biljoenenbedrijf als Microsoft een soort van maatschappelijke functie heeft (of zou moeten hebben), en dat maximale winstoptimalisatie in een recordjaar misschien niet het hoofddoel dient te zijn als dit kan leiden tot veel menselijk leed. 200.000 mensen ontslaan in deze moeilijke tijden voor de gewone mens (met sterke inflatie, onzekere internationale politiek, en een niet echt warme job market) vind ik waanzin puur om aandeelhouders te pleasen

Ze gaan geen 200.000 man op straat zetten. In artikel staat dat ze gaan 1% van de totale head count gaan afzetten. Totale head count staat in het artikel op 228.000 6 maand terug.13% stijging van aandeelprijzen, maar toch 200.000 mensen die hun baan gaan verliezen omdat aandeelhouders nog meer geld willen... Waanzin.
![]()
Microsoft reveals another round of job cuts
Microsoft cuts more jobs, this time apparently based on performancewww.techradar.com
Niet toegeven. Ik heb al 10 jaar een bril nodig volgens de zogezegde dokters maar dat lukt allemaal perfect zonder. Een berekende gok is goed genoeg voor de meeste verkeersbordenDe realiteit onder ogen gaan.. mijn blokkerig immens groot scheef hoofd, mag nog een benadrukt worden met een bril. Fuck.
Niet toegeven. Ik heb al 10 jaar een bril nodig volgens de zogezegde dokters maar dat lukt allemaal perfect zonder. Een berekende gok is goed genoeg voor de meeste verkeersborden
Ik heb geen keuze broeder utred. Mijn linker oog spazzed ondertussen al zodanig hard dat de ouders van de naburige kleuterschool al een privédetective op mij hebben gezet omdat ze denken da'k hun kinderen zo aantrekkelijk vind.Niet toegeven. Ik heb al 10 jaar een bril nodig volgens de zogezegde dokters maar dat lukt allemaal perfect zonder. Een berekende gok is goed genoeg voor de meeste verkeersborden