Soms vraag ik me af waar men dat soort mensen vindt.
Maar het antwoord is jammer genoeg gewoon de huidige schoolverlaters.
Sommigen hebben al wel door dat ze u niet kunnen helpen, maar dan zeggen ze "meneer op mijn scherm staat..." of "meneer ik kan dat niet zien in mijn systeem heb ik toch gezegd!". Die winden zich dan wat op en gaan u wat afblaffen.
Anderen spelen het anders "mag ik de volledige naam van uw firma aub meneer" en dan "meneer dit komt niet 100% overeen met mijn scherm" en gaan u dan beginnen trollen met uiteindelijk het woord BVBA dat ontbreekt of uw naam dat afgekort in hun systeem zit en u niet kunnen helpen tot je exact geeft wat zij moeten valideren. Die amuseren zich dan nog wat door te trollen. Heb er zo ook al een gehad die na 5 minuten gezever beetje begin te lachen met mijn voornaam "a jij heet zoals uit die tekenfilm

"
Er zijn er ook te liegen als de druk wat opgevoerd wordt, a la "ik verbind u door" "ik ben nu een mail aan het typen en u ontvangt die dadelijk na ons gesprek" "morgen komt iemand langs is helemaal in orde meneer!" en dan het gesprek beëindigen en niks doen. Dan kan je de volgende dag terugbellen en alles opnieuw uitleggen aan iemand anders die niks kan terugvinden van uw gesprek gisteren.
Maar jammergenoeg heb ik nog niemand gehoord die nog een stap verder gaat en probeert ondanks het gebrekkig systeem u effectief toch te helpen, vanaf zo'n kerel daar wat veel ambetant gaat doen tegen zijn manager dan ligt hij buiten denk ik.