Er zijn zo onlangs 2 van die broccoli's in de club geweest. Die boksen nu een maand of 4-5. Al van in 't begin in bloot bovenlijf. Werkelijk niemand doet dat in de winter. Maar bon, ik heb daar geen problemen mee.
Maar dan begint het. Tijdens de opwarming voor heel die zaal USH USH USH staan roepen met de slechtste techniek mogelijk. Continu aanstellerij en kijken of de dames hun harde stoten wel niet gezien hebben.
Enkele weken terug kwam er ene vragen aan mijne kameraad en ik of we wouden 'meespelen' in de ring. Komt die al zwaaiend met volle kracht op mij afgevlogen als een ongecontroleerd projectiel. Ik geef hem een waarschuwing want ik hou het liever technisch met beginners, maar tevergeefs want zijne maat was aan 't filmen. Nu goed, lang verhaal kort: ik kom pittig uit m'n dekking en sla hem een bloedneus. Meneer stopt meteen.
Niet meer gezien in de weken daarna en ik dacht dat we er vanaf waren. Tot vorige week die 2 pipo's weer met veel zwier en zwaai binnenkwamen. Kzeg ja, Mc Gregor is terug. Komen die naar mij, voor heel die zaal: JOOOOOO COPAAAAAAAINNNN!