Oldskooler
Well-known member
Wordt straks mss nog het woord van het jaar.
'botsabsorbeerder'
'botsabsorbeerder'
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat nu ook in de catalogus van Ikea. Iets met samengeperst karton moet daar wel in.Wordt straks mss nog het woord van het jaar.
'botsabsorbeerder'
BøtsåbsörbærderStaat nu ook in de catalogus van Ikea. Iets met samengeperst karton moet daar wel in.
Wauters vs. WaesMah echt dan he. Alsof het wereldnieuws is. Persoonlijk kijk ik wel uit naar zijn nieuwe tv-programma. Revalidatie Waes. Alles eruit halen!
In HLN : brekend : De naäpers van Tom Waes. Wie zijn ze? Wat drijft hen ? En waarom rijden ze zo graag tegen botsabsorbeerders ?
Lees hier alles. Met commentaar van Stijn Baert en een officiële live verslaggeving ter plaatse bij de grootste fan van TW... Liqqqqquuuuiiiiiiiiddddddd !!!!!
En op het laatste in het nieuws van 19h in ware WWE (World Wrestling Entertainment) stijl een showoff tussen beiden giganten !!!!
PS: preview : Jambers komt er in voor als lachende derde !!!! (hij wil zijn titel terug die TW heeft gestolen)
Laat die jongen nog ne rally rijden en dat komt in orde. Kunnen ze het alle twee over Porsches en auto-ongevallen hebben.Wauters vs. Waes
"Jamaar Wauters, jij dan ook met krukken he!"
Ik heb zonet een mail ontvangen van BEHVA (Belgian Historic Vehicle Ass.) met een officieël persbericht omtrent het ongeval van Waes met een oldtimer en de negatieve belichting die oldtimers en veiligheid momenteel krijgen in de media.Als ik nog 1 artikel over Tom Waes moet lezen op de front page van een krant rij ik zelf tegen een botsabsorbeerder
Wordt straks mss nog het woord van het jaar.
'botsabsorbeerder'
Als ik nog 1 artikel over Tom Waes moet lezen op de front page van een krant rij ik zelf tegen een botsabsorbeerder
Eens mijn mailbox open gedaan door dit bericht, maar dus effectief.Ik heb zonet een mail ontvangen van BEHVA (Belgian Historic Vehicle Ass.) met een officieël persbericht omtrent het ongeval van Waes met een oldtimer en de negatieve belichting die oldtimers en veiligheid momenteel krijgen in de media.

tegen 't einde van de week zal het niet nodig geweest zijn om naar 't ziekenhuis gegaan te zijn, maar wou hij dat gewoon eens doen voor de experience.Verstaanbaar, Tom Waes is dan ook de Chuck Norris van Vlaanderen.
Het was allemaal deel van een nieuw tv-programma waar niks over gezegd mocht worden.tegen 't einde van de week zal het niet nodig geweest zijn om naar 't ziekenhuis gegaan te zijn, maar wou hij dat gewoon eens doen voor de experience.
Idd, goede organisatie maar soms wel met een tamelijk Willy's en Marjetten gehalte.Eens mijn mailbox open gedaan door dit bericht, maar dus effectief.
Die doen wel goede dingen voor oldtimers en hun liefhebbers, maar de meeste van hun mails heb ik toch vragen bij.
Tom goes Jackass?Het was allemaal deel van een nieuw tv-programma waar niks over gezegd mocht worden.
Ze hebben gelijk jij bent fout.Gisteren na de match nog bij ene langsgeweest. Een grote F.C. De Kampioenenadept is dat. Daar zaten nog andere fans ook. Ik heb een hoogoplopende discussie gehad dat 't Eiland beter is dan de Kampioenen. Wat een idioten.
Vandaag stuur ik in de Genk-groep: "En toch is 't Eiland beter."
Deels uit kwaadheid, deels om hun nog eens te kloten. Daar noemt komt de volgende reactie: "Eiland is epic idd. Maar tegen de kampioenen kan niks op in Vlaanderen."
Hoe kunt ge dat zelfs zeggen als ge ziet wat voor goede televisie hier is gemaakt.
Is het ook een oldtimer Porsche ?Dees kan echt nie meer.
Sorry jongens ik stap in mijne auto
![]()