Philharmoniker
Active member
Gij hete hengstElke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij hete hengstElke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.

Stop met naar koeien te kijken !!!!!Elke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.
Elke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.
U auto aan de pomp laten staan als ge het winkeltje gaat is het meest asociale dat er isOf enen die tot op een halve meter van je achterbumper komt pushen wanneer je aan het tanken bent terwijl er nog een andere pomp vrij is maar waarvoor hij zich zou moeten draaien.
Moet je dus niet doen bij mij, dan ga ik eerst nog eens het winkeltje binnen vooraleer te vertrekken...
Ook als je nog moet gaan betalen?U auto aan de pomp laten staan als ge het winkeltje gaat is het meest asociale dat er is
en niemand die zicht afvraagt in welke brousse in Limbabwe je dan wel moet wonen?Intussentijd 3de overstap gemist.

Moet je dan niet blijven staan?Ook als je nog moet gaan betalen?
Vermits het een onweerstaanbare drang is: Hoeveel hebt ge er zo al ergens aan vast gehangen?Elke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.
. Ik zal HLN in de gaten houden die zetten zo een dingen goed gedetailleerd in hun gazetVermits het een onweerstaanbare drang is: Hoeveel hebt ge er zo al ergens aan vast gehangen?
(tip @pardal als ge zijn huis weer niet vindt: Gewoon het pad met neusring-vrouwen aan de hekken volgen)
Ik woon daar niet, ironisch ben jij er wel van afkomstig zekeren niemand die zicht afvraagt in welke brousse in Limbabwe je dan wel moet wonen?
Ondertussen je vierde en vijfde overstap gehaald?

wat een doldwaas avontuur.Ik woon daar niet, ironisch ben jij er wel van afkomstig zeker
Het was normaal 1 overstap.
In Leuven, maar 2 achtereenvolgens gemist. Zoveel vertraging.
Dan dus toch een trein maar met weer een overstap. Of een uur wachten op ene zonder extra overstap.
Slechte gok, hadden beter een uur gewacht op die zonder overstap.

Bwa, krijg je als antwoord toch louter telkens te horen dat het OV suckt en ze die ... jongeren beter afknallenwat een doldwaas avontuur.
Dat levert een hoop sterke verhalen op voor je komende wandeluitjes.![]()

Aandacht aandacht de trein richting Leuven is afgeschaft wegens een technisch probleem.Bwa, krijg je als antwoord toch louter telkens te horen dat het OV suckt en ze die ... jongeren beter afknallen![]()

Veel sterkteVerdriet kan zich omzetten naar fysieke pijn.
Mijn handen, mijn hoofd en mijn borstkas doen al 4 dagen pijn. Het is vergelijkbaar met een pijnlijke druk. Pijnstillers doen niets.
Ga je morgen mee naar de gynaecoloog, ik voel me niet goed. Mijn afspraak verzet en meegegaan.
Het hartje klopt niet meer. Een grote vent van 120kg die begint huilen als een baby. 12u later en bedtijd en nog altijd aan het huilen.
4 dagen later, enkele kg's minder, de emotie nog even groot.
Zwarter wordt een wolk boven je hoofd niet. Naar je ouders gaan, zeggen dat hun kleinkind weg is. Iedereen pijn zien hebben, zelf telkens ineen storten.
Excuses voor wie het niet wil zien, ik zoek een manier om het van mij af te schrijven.

Macht en controle, daar is het hem om te doen
Zou hij in een cel in Tsjetsjenië ook cipiers in elkaar slaan of in de nek steken?
Daar zouden ze hem na de feiten gewoon zo hard bij elkaar slaan dat hij geen A of B meer kan zeggen.
Ik vind het ongelooflijk dat iemand hier in België cipiers (en medebewoners) half dood kan slaan of steken en het enige dat er dan gebeurd is even met het vingertje wijzen: Niet meer doen hé! Please? Very please with sugar on top? Ja OK die 15 jaar celstraf worden er nu een beetje meer. Waauw!