Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Elke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.
Stop met naar koeien te kijken !!!!!

Of enen die tot op een halve meter van je achterbumper komt pushen wanneer je aan het tanken bent terwijl er nog een andere pomp vrij is maar waarvoor hij zich zou moeten draaien.
Moet je dus niet doen bij mij, dan ga ik eerst nog eens het winkeltje binnen vooraleer te vertrekken...
U auto aan de pomp laten staan als ge het winkeltje gaat is het meest asociale dat er is

Elke keer ik een vrouwmens zie met een neusring zie heb ik de onweerstaanbare drang om daar een hangslot aan vast te klikken of ze ergens aan vast te hangen.
Vermits het een onweerstaanbare drang is: Hoeveel hebt ge er zo al ergens aan vast gehangen?
En hoeveel hangsloten hebt gij zo gemiddeld bij op elk random moment? :thinking:.

(tip @pardal als ge zijn huis weer niet vindt: Gewoon het pad met neusring-vrouwen aan de hekken volgen)

Vermits het een onweerstaanbare drang is: Hoeveel hebt ge er zo al ergens aan vast gehangen?

(tip @pardal als ge zijn huis weer niet vindt: Gewoon het pad met neusring-vrouwen aan de hekken volgen)
Ik zal HLN in de gaten houden die zetten zo een dingen goed gedetailleerd in hun gazet

en niemand die zicht afvraagt in welke brousse in Limbabwe je dan wel moet wonen? :S
Ondertussen je vierde en vijfde overstap gehaald?
Ik woon daar niet, ironisch ben jij er wel van afkomstig zeker :p

Het was normaal 1 overstap.
In Leuven, maar 2 achtereenvolgens gemist. Zoveel vertraging.
Dan dus toch een trein maar met weer een overstap. Of een uur wachten op ene zonder extra overstap.
Slechte gok, hadden beter een uur gewacht op die zonder overstap.

Ik woon daar niet, ironisch ben jij er wel van afkomstig zeker :p

Het was normaal 1 overstap.
In Leuven, maar 2 achtereenvolgens gemist. Zoveel vertraging.
Dan dus toch een trein maar met weer een overstap. Of een uur wachten op ene zonder extra overstap.
Slechte gok, hadden beter een uur gewacht op die zonder overstap.
wat een doldwaas avontuur.
Dat levert een hoop sterke verhalen op voor je komende wandeluitjes. :s

Bwa, krijg je als antwoord toch louter telkens te horen dat het OV suckt en ze die ... jongeren beter afknallen :p
Aandacht aandacht de trein richting Leuven is afgeschaft wegens een technisch probleem.
De eerstvolgende trein is de trein richting Leuven van .. (deze komt aan over een half uur)
Aandacht aandacht de trein richting Leuven heeft een vertraging van een half uur.
Aandacht aandacht de trein richting Leuven komt aan! (Makila denkt: YES eindelijk!)
Aandacht aandacht de trein richting Leuven bestaat uit 2 rijtuigen ipv 4. :cry:

Treinconducteur (ne vriendelijke kerel): IK VERTREK NIET TOT IEDERE PASSAGIER DE TREIN OP GERAAKT!
Dat is toen gelukt al zaten ze tot op de WC en in de gang als sardientjes opééngepakt om iedereen er op te krijgen.

--> Echt gebeurd ergens tijdens de vorige winter van 2023 :tongue:

Verdriet kan zich omzetten naar fysieke pijn.
Mijn handen, mijn hoofd en mijn borstkas doen al 4 dagen pijn. Het is vergelijkbaar met een pijnlijke druk. Pijnstillers doen niets.
Ga je morgen mee naar de gynaecoloog, ik voel me niet goed. Mijn afspraak verzet en meegegaan.
Het hartje klopt niet meer. Een grote vent van 120kg die begint huilen als een baby. 12u later en bedtijd en nog altijd aan het huilen.
4 dagen later, enkele kg's minder, de emotie nog even groot.
Zwarter wordt een wolk boven je hoofd niet. Naar je ouders gaan, zeggen dat hun kleinkind weg is. Iedereen pijn zien hebben, zelf telkens ineen storten.

Excuses voor wie het niet wil zien, ik zoek een manier om het van mij af te schrijven.
Veel sterkte ❤️

Op de looppiste waren er 5 krapuultjes mensen aan het ambeteren. 1 schopte een voetbal, die rolde dicht bij mij en riep “meneer, meneer, pasje aub?”.

Ik was net op een stevig tempo bezig en had daar geen zin, dus negeerde dat gewoon.
Loopt die uiteindelijk zelf achter z’n voetbal en riepen ze telkens ik passeerde “Merci hé, Merci hé”. Ik negeerde het gewoon.
Bon paar rondjes later ging er weer zo’n bal mij richting uit, ik liep er naar toe en keek die ene gast nogal kwaad aan, hij deed zo teken met z’n handen dat ik moest kalmeren en nam snel de voetbal en draaide zich om. Heb dan doorgedaan met mijn looptraining.
Toen zag ik paar minuten later dat ze (express) stonden in baantje van een oudere loper die daardoor moest ontwijken en uit z’n ritme was. Toppunt was dat 1 vd gasten nog stond te pissen tegen het sportlokaaltje!
Ik twijfelde even of ik dat ging filmen en sturen naar de politie maar heb gewoon de piste verlaten en op straat verder gaan joggen.

Macht en controle, daar is het hem om te doen

Zou hij in een cel in Tsjetsjenië ook cipiers in elkaar slaan of in de nek steken?
Daar zouden ze hem na de feiten gewoon zo hard bij elkaar slaan dat hij geen A of B meer kan zeggen.

Ik vind het ongelooflijk dat iemand hier in België cipiers (en medebewoners) half dood kan slaan of steken en het enige dat er dan gebeurd is even met het vingertje wijzen: Niet meer doen hé! Please? Very please with sugar on top? Ja OK die 15 jaar celstraf worden er nu een beetje meer. Waauw!

Macht en controle, daar is het hem om te doen

Zou hij in een cel in Tsjetsjenië ook cipiers in elkaar slaan of in de nek steken?
Daar zouden ze hem na de feiten gewoon zo hard bij elkaar slaan dat hij geen A of B meer kan zeggen.

Ik vind het ongelooflijk dat iemand hier in België cipiers (en medebewoners) half dood kan slaan of steken en het enige dat er dan gebeurd is even met het vingertje wijzen: Niet meer doen hé! Please? Very please with sugar on top? Ja OK die 15 jaar celstraf worden er nu een beetje meer. Waauw!

In 2018 veroordeeld tot 15 jaar. Da's ene die volgend jaar al vrijloopt dus.

Net terug van 2 weken Thailand, die 4 keer 6-7 uur op een vliegtuig zijn toch altijd een verschrikking. Als er 10 zijn op die hele vlieger die effectief luisteren naar de instructies bij boarden en bij arrival zal het veel zijn.

Terug
Bovenaan