Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Geachte Heer Tomski,

U hebt op 04/11/2024 KBC Mobile gebruikt.
KBC hecht veel belang aan de mening van zijn klanten en wil dan ook graag weten hoe tevreden u was over dat gebruik.

Gaan ze mij nu echt voor elke transactie een enquete sturen vanaf nu?

Geachte Heer Tomski,

U hebt op 04/11/2024 KBC Mobile gebruikt.
KBC hecht veel belang aan de mening van zijn klanten en wil dan ook graag weten hoe tevreden u was over dat gebruik.

Gaan ze mij nu echt voor elke transactie een enquete sturen vanaf nu?
Is enkel als ge meer dan 100k overschrijft.

Nog eens een trein nemen.
Al een uur later thuis dus.
Onderweg ergens een trein met panne.

Ik ga naar de nmbs routeplanner.
Ligt dat plat. "Wegens technische problemen...excuses"

:poop:

Ik woon in een toffe buurt, maar blijkbaar zijn er veel buren die een kat hebben. In mijn tuin zit er de helft van de tijd wel ergens een kat, in totaal zijn er een stuk of vijf schat ik zo. Op zich zijn dat lieve beestjes, maar ik begin er toch serieus hinder van te ondervinden. Het gazon wordt compleet ondergescheten en ik kan je vertellen dat kattenmest NIET goed is voor het gazon. Dat stinkt overigens ook geweldig... Ik ben ook een keer zonder dat ik het merkte in zo'n stront getrapt en daarmee in huis gekomen...
De blauwe zakken die we buiten zetten worden keer op keer tot gort gereten en de inhoud wordt doorheen onze tuin verspreid. Ze lopen ook ongegeneerd over mijn auto en de mat wordt als krabpaal gebruikt...
Vogels, en meer in het bijzonder mijn vogelkastje, hebben ook geen enkele kans meer in mijn tuin...

Als iedereen zijn huisdieren nu eens in (hun eigen) huis hield...

Die van ons was ook in alle staten door de problemen.
Intussentijd 3de overstap gemist.

Staan hier te staan. Mss kan iemand een auto regelen.

Komen hier wat ... jongeren ons uitdagen.

Ik haat het OV. 😬

---
Ene de politie gebeld. Toen liepen ze weg.
Eentje ging in gevechtmodus stilaan over.

---
Thuis ondertussen. Een rit van normaal 2 uur is er eentje van 5 uur geworden.

Laatst bewerkt:
Ik woon in een toffe buurt, maar blijkbaar zijn er veel buren die een kat hebben. In mijn tuin zit er de helft van de tijd wel ergens een kat, in totaal zijn er een stuk of vijf schat ik zo. Op zich zijn dat lieve beestjes, maar ik begin er toch serieus hinder van te ondervinden. Het gazon wordt compleet ondergescheten en ik kan je vertellen dat kattenmest NIET goed is voor het gazon. Dat stinkt overigens ook geweldig... Ik ben ook een keer zonder dat ik het merkte in zo'n stront getrapt en daarmee in huis gekomen...
De blauwe zakken die we buiten zetten worden keer op keer tot gort gereten en de inhoud wordt doorheen onze tuin verspreid. Ze lopen ook ongegeneerd over mijn auto en de mat wordt als krabpaal gebruikt...
Vogels, en meer in het bijzonder mijn vogelkastje, hebben ook geen enkele kans meer in mijn tuin...

Katten en hun baasjes mogen doen wat ze willen he.
Schijt een tuin onder, vreet vogels en beschadigt andermans eigendom maar die ongecontroleerde moordmachines mogen gewoon vrij rondlopen want ja lol een kat he hahaha

Hondeneigenaars moeten braaf de regeltjes volgen, graag hetzelfde voor de eigenaars van een kat.

Dit zou ook zo maar een grapje kunnen zijn :laugh:

(Een Cashback voor de Delhaize is niet doorgekomen)

ING: (Na onderzoek) Uw Cashback voor Delhaize is geweigerd
Q8 Delhaize winkels zijn uitgesloten dat staat in de voorwaarden

Ik: Die van Herenthout is géén Q8 Delhaize
ING: Maar er is daar wel een Q8 tankstation net naast de Delhaize juist?
Ik: Ja maar de Delhaize is geen winkel aan de Q8 deze is (volledig) apart en gescheiden
ING: Ah maar telt dat mee. (Dus geen cashback)
:unsure:

Heu fout hé. Een Q8 delhaize is zo'n kleine "Shop & go" Delhaize. De Delhaize in Herenthout is ne "AD" Delhaize en juist ne grote Delhaize.
Ik zal nog eens klagen bij mijn ING agentschap want dit is echt een flauw excuus.

Laatst bewerkt:

Als tip voor de opengereten vuilniszakken, wij hebben na hetzelfde probleem (weliswaar met vogels) een paar van die vuilnisbakken voor buiten gekocht. Zak er in, deksel er op en wij hebben nu geen last meer van kapotte vuilniszakken.

IMG_9545.jpeg

Terug
Bovenaan