Je ergernissen van vandaag - Deel 2

ouders zijn al jarenlang gescheiden.

moeder: "opt eind vant jaar komt kasbon vrij, jij en je zus zullen nog snel iets krijgen, voordat de strengere schenkingswet in werking treed"

vader: "bon , jullie hebben vorige week mogen op restaurant gaan met de ganse familie. ik heb dat betaald. das jullie nieuwjaarscadeau meteen" :wtf:
Geen communistische handouts in de familie Trump! :sneaky:

ouders zijn al jarenlang gescheiden.

moeder: "opt eind vant jaar komt kasbon vrij, jij en je zus zullen nog snel iets krijgen, voordat de strengere schenkingswet in werking treed"

vader: "bon , jullie hebben vorige week mogen op restaurant gaan met de ganse familie. ik heb dat betaald. das jullie nieuwjaarscadeau meteen" :wtf:
Vanaf nu is pa geen goede meer.

Tot tijdens zijn begrafenis terug.
"En het was nog zo'n goeie."

60K voor zo'n muur. Die die kunstenaar dan ook nog niet eens zelf gemaakt heeft.
Goedkoper dan 200k voor gestapelde tuinstoelen op een rotonde, niet eens van een Belgische kunstenaar of kunstenares: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240309_95789109

Het vet is nog niet van de soep als hiervoor zoveel budget is.

Dat Franse Romakoppel dat hun premature zoon uit het ziekenhuis zou ontvoerd hebben en nu mogelijk in België zit, daar is toch ook niets van te begrijpen als normaal persoon. Je kind is prematuur, het heeft medische ondersteuning nodig, en je gaat het even meepakken want....wat?

Die megan van tetten eiland die de man van haar dromen (weer) heeft gevonden en zegt dat ze zelfs gaan trouwens in een wedding chapel in vegas...

Kan iemand iets tussen mijn oogleden steken voordat ze uit mijn kop rollen?

Mensen die nooit reageren op uw berichtjes terwijl het toch (semi)dringend is (Zelfs een half jaar later nog altijd niet) maar waarvan ik merk dat ze weldegelijk mijn berichtjes lezen. Ik contacteer dan wel iemand anders ... maar dat is ook nooit een garantie dat die andere mens dan wel reageert.

Misschien krijgt men gewoon te veel scammers over de vloer? Want dat is inderdaad ook wel heel erg.

Dat kan gaan van ne loodgieter (die de job niet belangrijk genoeg vindt), ne manager van je favoriete muziekgroep, tot zelfs de verzorgster van mijn grootnonkel die zwaar ziek was geworden (omdat ze mij niet kent en dan niet eens de moeite doet om te reageren) enzovoorts ..

(opmerking: En er naar bellen? Onbekend nummer = Tegenwoordig standaard neemt men dan gewoon nooit op en ingesproken berichtjes worden ook niet beantwoord)

Ik heb liever een: Go **** yourself reactie dan helemaal 'niks'.

Laatst bewerkt:
Mensen die nooit reageren op uw berichtjes terwijl het toch (semi)dringend is (Zelfs een half jaar later nog altijd niet) maar waarvan ik merk dat ze weldegelijk mijn berichtjes lezen. Ik contacteer dan wel iemand anders ... maar dat is ook nooit een garantie dat die andere mens dan wel reageert.

Misschien krijgt men gewoon te veel scammers over de vloer? Want dat is inderdaad ook wel heel erg.

Dat kan gaan van ne loodgieter (die de job niet belangrijk genoeg vindt), ne manager van je favoriete muziekgroep, tot zelfs de verzorgster van mijn grootnonkel die zwaar ziek was geworden (omdat ze mij niet kent en dan niet eens de moeite doet om te reageren) enzovoorts ..

(opmerking: En er naar bellen? Onbekend nummer = Tegenwoordig standaard neemt men dan gewoon nooit op en ingesproken berichtjes worden ook niet beantwoord)

je moet ze nu ook geen dickpicks sturen hé. :s

3 brocollikoppen op één enkele step aant zigzaggen tussen de voetgangers en ermee lachen zoals enkel randdebielen dat kunnen. Wat zou ik ze op ne dag graag eens van hun step willen stampen en tegen de muur willen plakken

Zo heb ik een vriend/kennis die zelfstandig zonnepanelen , boilers , etc plaatst en onderhoudt.
Had die al een enkele keer op café gezegd dat em mij eens moet contacteren voor een offerte.
Ging over 20 zonnepanelen, een warmtepompboiler en 2 airco's.
Een goei 2 weken later nog eens een sms'ke gedaan en nog eens gebeld voor het bouwverlof begon.
Ging me contacteren al hij terug was uit congé.

Begin oktober nog altijd niks gehoord en dan maar de hele zooi bij een andere besteld.
En 't is nu niet dat die zo veel werk of orders had staan.

Nieuwe job bij Monster is wel speciaal als ervaring.

De teamleiders zitten kwa niveau van spreken/communicatie toch bij de minste die ik al heb geweten. Heel erg hard een viswijven mentaliteit.

Nu goed, het is een brainless job. Eens naar binnen gaan voor mijn espresso en wat paletten gaan maken voor de winkels.

De huidige prijzen beginnen mij serieus te ergeren. 12€ voor een grote kebap!! 12€!!!! Onze kebapzaak is van 5,5€ naar 12€ gegaan op 10 jaar tijd. Is de kebap groter geworden? NEEN ... krijg je meer omdat je nu dubbel zoveel betaald? NEEN ...

:mad::mad::mad::mad::mad:

De huidige prijzen beginnen mij serieus te ergeren. 12€ voor een grote kebap!! 12€!!!! Onze kebapzaak is van 5,5€ naar 12€ gegaan op 10 jaar tijd. Is de kebap groter geworden? NEEN ... krijg je meer omdat je nu dubbel zoveel betaald? NEEN ...

:mad::mad::mad::mad::mad:

5,5 voor een grote kebab is toch al heeeeeel lang geleden hoor. Toen ik nog vrijgezellig alleen woonde 20 jaar terug was dat al 7,5 euro.

Weer twee kinders volledig donker gekleed zonder verlichting op de fiets. Wielertoerist idem. Andere wielertoerist met zo'n flutlichtje dat je maar ziet als je er twee meter voor staat. Van die lichtjes die de politie uitdelen bij een controle (waarom, je ziet die ondingen amper)

Verplicht fluovesten, degelijke verlichting en direct beboeten aub.

ik probeer mijn bankrekening bij ING af te sluiten, en een overstap te doen naar een andere bank.

nu zegt ING dat dat niet zomaar kan, omdat ik mijn pensioensparen bij hun heb, en ook verschillende verzekeringen (die dan nog niet bij ING zelf, maar bij dochtermaatschappijen zitten)

da's iets dat op zich 10 dagen in beslag neemt, maar omdat ING op elk punt moeilijk doet, duurt dat al 2 maanden.

ook het feit dat ze mij daarvoor vorige week al proberen bellen hebben, ingesproken hebben dat ik ze eens moest terug bellen, en dan blijkt dat je ze de helft van de tijd niet eens kùnt bellen.

Terug
Bovenaan