Ik ben eigenlijk al héél lang niet meer zo boos geweest, op mezelf dan toch, en ben deze morgen met een énorm rot gevoel op gestaan en kan nauwelijks aan m'n werk beginnen... kan het nauwelijks loslaten.
Ik dacht gisteren de halve marathon van Antwerpen te lopen als laatste "leuke" tussenstap in de hele Marathon van het Nationaal Park Hoge Kempen (februari 2025), wat op zich al een uitstel van mijn doel was wegens fysieke/medische problemen...
Ik weet niet of ik nu terecht boos moet zijn op mezelf of niet omdat ik niet gerekend had op 50 minuten file op een zondag (2x wegenwerken op de E313 tussen Hasselt (Ham en Herentals) en Antwerpen, plus file op de ring (maar dat is nog normaal, alleen op zondag ook al blijkbaar), de rit naar huis was effectief 50 minuten sneller), vooraf nog gekeken op Google Maps (had Waze moeten gebruiken misschien)... & een volzette P+R (vind nergens terug dat je daarvoor dus best reserveert) en een tramaansluiting gemist, voel me enerzijds gewoon dwaas, omdat ik zo'n zaken normaal beter plan... maar normaal neem ik ook de trein naar Antwerpen.
Ook boos op m'n vertrouwen in de vrouwelijke medemens... had vooral dan nog de auto genomen om op tijd terug te zijn voor een date 's avonds, wat wegens werken aan het spoor onmogelijk zou zijn met de trein (omleiding van een uur extra per rit ten opzichte van normale dagen)... daags voordien nog gevraagd te bevestigen want zij ging naar de Jeneverfeesten, en ja hoor geen probleem, tot de dag zelf... stuurde dat ze "ziek" was, net toen ik in Antwerpen terug wou vertrekken. Eigenlijk een ergernis op zich waard... niet de eerste last-minute annulatie de laatste tijd, vrouwen/mensen op datingapps zijn gewoon respectloos.