Je ergernissen van vandaag - Deel 2

there's your problem. jij denkt dat het een legit wedstrijd is, maar het is grotendeels scripted.

en als ge ambras maakt omdat (minstens) 3 tegen 1 een programma willen kijken, maar jij bent net die éne die het niet wilt zien, da's niet iets om over te stoefen, tbh.
Voor mij persoonlijk geen reden om er ambras over te maken hoor. Zij kijken en ik zet mij wel de andere kant van de kamer om naar iets te kijken waar ik wel graag naar kijk. Maar voor mijn vrouw wel reden tot ambras omdat ik het "familie moment" doorbreek daarmee. Tja ik wil gerust samen een Disney film kijken of een gezelschap spel spelen, dat is allemaal beter dan dat hersenloos entertainment.

Vast in de tussenstop, 2e vlucht geannuleerd 😨
Edit: nog kunnen omboeken naar een luchthaven in de buurt. 3u met trein dan wel nog.

Laatst bewerkt:
Wanneer gaat nu eindelijk de stekker uit zijn mediacontract ? Tim De Pril van de fußballcommentatoren, bweikes.
Ik vrees dat we er meerdere jaren mee zullen opgescheept zitten. Ons enige hoop is dat hij (alweer) losse handjes zal krijgen tijdens een dispuut met een medecommentator of zo met als resultaat een ontslag wegens dringende reden

Ik ben eigenlijk al héél lang niet meer zo boos geweest, op mezelf dan toch, en ben deze morgen met een énorm rot gevoel op gestaan en kan nauwelijks aan m'n werk beginnen... kan het nauwelijks loslaten.

Ik dacht gisteren de halve marathon van Antwerpen te lopen als laatste "leuke" tussenstap in de hele Marathon van het Nationaal Park Hoge Kempen (februari 2025), wat op zich al een uitstel van mijn doel was wegens fysieke/medische problemen...

Ik weet niet of ik nu terecht boos moet zijn op mezelf of niet omdat ik niet gerekend had op 50 minuten file op een zondag (2x wegenwerken op de E313 tussen Hasselt (Ham en Herentals) en Antwerpen, plus file op de ring (maar dat is nog normaal, alleen op zondag ook al blijkbaar), de rit naar huis was effectief 50 minuten sneller), vooraf nog gekeken op Google Maps (had Waze moeten gebruiken misschien)... & een volzette P+R (vind nergens terug dat je daarvoor dus best reserveert) en een tramaansluiting gemist, voel me enerzijds gewoon dwaas, omdat ik zo'n zaken normaal beter plan... maar normaal neem ik ook de trein naar Antwerpen.

Ook boos op m'n vertrouwen in de vrouwelijke medemens... had vooral dan nog de auto genomen om op tijd terug te zijn voor een date 's avonds, wat wegens werken aan het spoor onmogelijk zou zijn met de trein (omleiding van een uur extra per rit ten opzichte van normale dagen)... daags voordien nog gevraagd te bevestigen want zij ging naar de Jeneverfeesten, en ja hoor geen probleem, tot de dag zelf... stuurde dat ze "ziek" was, net toen ik in Antwerpen terug wou vertrekken. Eigenlijk een ergernis op zich waard... niet de eerste last-minute annulatie de laatste tijd, vrouwen/mensen op datingapps zijn gewoon respectloos.

De introductie van het 'tipping screen' bij het betalen op restaurant of zelfs schaamteloos de bedragen onder het ticketje zetten. Laat dat fenomeen aub aan de andere kant van de oceaan.

Ik betaal al 4 EUR voor een pintje, ik ga daar geen 10 , 15 of 20% bijlappen voor uw schoon ogen.
Naar mijn mening mag dat concept ook terug van waar het komt. Ik heb onlangs de opmerking gemaakt naar een restauranthouder die mij aansprak waarom ik geen fooi wou geven. Hij vroeg zich af of er iets mis was met de bediening. Toen ik aangaf dat ik volgens mij in Belgie al betaal voor de service die zit in de menuprijzen begon die een reeks af te steken dat ik dat zo niet mocht zien en dat de fooi integraal naar de bediening gaat en voor hun een mooi extra was etc. Hij werd wel stil toen ik zei dat ipv te zitten smeken om fooien om zijn personeel een deftig loon te voorzien hij ook zelf gewoon zijn prijzen kon optrekken en zijn volk deftig betalen. Dat ganse fooisysteem is gewoon sociale afbraak en een manier voor de horeca om nog wat verder hun personeel uit te buiten. Betaal uw volk deftig for fuck sake.

Mijne klote ID4
Heb dat ding nu een maand of 6 en sinds een drietal maand valt die verbinding met mijn gsm constant weg.
Het gekke is dat dat vooral op momenten is dat ik vertraag; op de snelweg rechtdoor gaat dat heel vlot maar in de binnenwegen is dat om de 10-30 seconden dat dat wegvalt.
Heb ondertussen al met een 10-tal andere wagens gereden en geen enkel probleem daarmee met android auto., maar mijn vriendin haar gsm (apple) verbindt wel zonder problemen
2 weken terug voor de derde keer die wagen naar de garage gedaan voor dat probleem en het is nog niet in orde. Van miserie steek ik em nu met de kabel in.
Maar nu werken plots mijn voorste parkeersensoren niet en tijdens het bellen slaat het geluid soms om naar mijn gsm ipv speakers.

Ik mail dus voor een nieuwe afspraak en mocht die wagen vandaag binnen doen. Enorm veel file onderweg en zelf aan de garage moest ik aanschuiven om voor te rijden.
Vragen ze of ik een vervangwagen gevraagd had. Mja dat hadden ze elke keer gewoon gegeven zonder dat ik daar expliciet naar vroeg, dus ik zeg ja.
Ze rijden die auto naar achter, ik kom aan de balie. Natuurlijk geen vervangwagen dus kon terug naar huis en 4 november kan ik terug. Een uur weggeweest voor 7 kilometer rijden naar de garage, daar rond hangen en terug.

Nog ene: shrikflation op de jeneverfeesten.

Kameraden hadden de glaasjes van vorig jaar mee die ge toen kreeg die waren 10-15% groter.

De klaagzang van Laura Tessoro, mannekes lief. Alsof muziek maken en er geld aan verdienen een recht is. En dan nog trots doen alsof ze een taboo doorbreekt.

Maak dan hits? Ze heeft gewoon niet de catalogus om consistent zalen te vullen.

Voila, als je ervoor kiest om in een populair genre muziek te maken, moet je ook zorgen dat je populaire muziek maakt :rolleyes:
En/of als artiest niet boven je stand leven, dat is ook wel vaak het probleem...

60K voor zo'n muur. Die die kunstenaar dan ook nog niet eens zelf gemaakt heeft.

ouders zijn al jarenlang gescheiden.

moeder: "opt eind vant jaar komt kasbon vrij, jij en je zus zullen nog snel iets krijgen, voordat de strengere schenkingswet in werking treed"

vader: "bon , jullie hebben vorige week mogen op restaurant gaan met de ganse familie. ik heb dat betaald. das jullie nieuwjaarscadeau meteen" :wtf:

Terug
Bovenaan