Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het is begin maart en ik heb dit jaar precies al meer droevig nieuws gehoord dan iets anders. Zoveel jonge mensen die kanker krijgen of gewoon onverwachts uit het leven worden gegrepen. Vandaag weer iemand uit de kennissenkring overleden aan kanker, haar zoontje is ocharme een peutertje.
vandaag gehoord dat een collega kanker heeft. 2de opninie gevraagd en bevestigd via KU Leuven. Pancreaskanker. Blijkbaar valt er niet veel meer te doen, behalve "levensverlenging", geen genezing dus. Een paar jaar voor haar pensioen. Geen idee wat ik haar moet sturen of zeggen bij het bellen? We staan perplex hier. Hoe ga je hiermee om?

ja das een zeer lastige. Je kan het beste wensen en als er iets is dat ze steeds kan bellen. Sowieso contact houden, want ge bent snel vergeten hoor.
“Ik hoorde na een paar weken niemand meer”, hoor je vaak.

Laatst bewerkt:

Die kerel zet ei zo na mijn gemeente en een hele hoop andere onder water en krijgt dan...6 maanden voorwaardelijk en 1000 euro boete.
Sorry maar WTF??

Ik heb heel dit verhaal vanaf het begin gevolgd en ken ook iemand die beroepshalve met hydrografie bezig is en dit was een 100% doelbewuste move want zonder voorkennis kan dit niet.

Stoppen die niet met piepen wanneer je ze uit de houder haalt? De mijne zijn uitgeschakeld als ze niet in de houder zitten (FireAngel).
Dat dacht ik eerst ook, eens uit de houder bleef hij gewoon verder piepen.
Nu ligt hij in het tuinhuis dus ik hoor het niet meer. (Hier een Gira Dual Q)

De nieuwe is ondertussen al geleverd, morgen ga ik die ophangen.

ik zou ze gewoon op zijn oprit leggen. Diene denkt wss gewoon uit gemakzucht: als ze op mijn oprit liggen dan kan ik er met de auto niet meer op of af, en dat stuk voor die struiken van de Jo, da gebruikt 'm toch ni!

Moest dat nu de enige plaats zijn waar hij ze kan leggen, dan heb ik daar nog begrip voor,
maar hij heeft godverdomme 20 meter plaats voor zijn eigen stuk.

Het argument da’s gemeentegrond houdt eigenlijk ook geen steek, want dan kan ik mijn zakken overal achterlaten eigenlijk.

Nuja, zullen zien wat de wijkagent zegt, ik laat me niet meer doen door dat stuk verdriet, of zoals hij hier in het straat bekend staat, “dieje vervelende apostel”.

Moest dat nu de enige plaats zijn waar hij ze kan leggen, dan heb ik daar nog begrip voor,

Het argument da’s gemeentegrond houdt eigenlijk ook geen steek, want dan kan ik mijn zakken overal achterlaten eigenlijk.

Nuja, zullen zien wat de wijkagent zegt, ik laat me niet meer doen door dat stuk verdriet, of zoals hij hier in het straat bekend staat, “dieje vervelende apostel”.
Eens nakijken in het gemeentereglement, op veel plaatsen is het vuil niet voor eigen grond plaatsen sluikstorten.

Die wou dus overduidelijk die struik niet weg voor het zicht e.

Die wou gewoon een plaats voor zijn vuilzakken..

Wat een 'zak' van een buurman. Trek gewoon die plantenrij door tot aan de rode stenen, want dat mag tot aan 1m hoogte (reglement hagen in voortuin).

De reden dat de dochter al twee dagen niet wil eten is duidelijk... blaasjes op de tong. Hand-voet-mondziekte, hoera. Gelukkig is ze nog vrolijk meestal, maar hoe lang ze zo blijft met enkel flessen melk valt te zien.

Hopelijk krijgen wij het niet.
De dochter is terug in orde.

Hé, raad eens wie zich algemeen mottig voelt en enkele aften heeft op zijn handen, voeten en tong?

Terug
Bovenaan