Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag gehoord dat een collega kanker heeft. 2de opninie gevraagd en bevestigd via KU Leuven. Pancreaskanker. Blijkbaar valt er niet veel meer te doen, behalve "levensverlenging", geen genezing dus. Een paar jaar voor haar pensioen. Geen idee wat ik haar moet sturen of zeggen bij het bellen? We staan perplex hier. Hoe ga je hiermee om?Het is begin maart en ik heb dit jaar precies al meer droevig nieuws gehoord dan iets anders. Zoveel jonge mensen die kanker krijgen of gewoon onverwachts uit het leven worden gegrepen. Vandaag weer iemand uit de kennissenkring overleden aan kanker, haar zoontje is ocharme een peutertje.
Dat dacht ik eerst ook, eens uit de houder bleef hij gewoon verder piepen.Stoppen die niet met piepen wanneer je ze uit de houder haalt? De mijne zijn uitgeschakeld als ze niet in de houder zitten (FireAngel).
Zet ze gewoon terug
Buurman die vuilzakken nog steeds op ons stuk grond zet.
Als ik dan de ergernis hierboven zie, dan is het dit allemaal niet waard eigenlijk om er mij druk in te maken.

Ik zou me meer zorgen maken over die pipo in de achtergrond met z'n gigantische clownface. Spooky shit bro
Buurman die vuilzakken nog steeds op ons stuk grond zet.
Als ik dan de ergernis hierboven zie, dan is het dit allemaal niet waard eigenlijk om er mij druk in te maken.
Pfff dan liever Pennywise als buurman dan den deze, daar heb je alleen maar last van om de 27 jaar.Ik zou me meer zorgen maken over die pipo in de achtergrond met z'n gigantische clownface. Spooky shit bro
Eens nakijken in het gemeentereglement, op veel plaatsen is het vuil niet voor eigen grond plaatsen sluikstorten.
Moest dat nu de enige plaats zijn waar hij ze kan leggen, dan heb ik daar nog begrip voor,
maar hij heeft godverdomme 20 meter plaats voor zijn eigen stuk.
Het argument da’s gemeentegrond houdt eigenlijk ook geen steek, want dan kan ik mijn zakken overal achterlaten eigenlijk.
Nuja, zullen zien wat de wijkagent zegt, ik laat me niet meer doen door dat stuk verdriet, of zoals hij hier in het straat bekend staat, “dieje vervelende apostel”.
Die wou dus overduidelijk die struik niet weg voor het zicht e.
Moest dat nu de enige plaats zijn waar hij ze kan leggen, dan heb ik daar nog begrip voor,
maar hij heeft godverdomme 20 meter plaats voor zijn eigen stuk.
Het argument da’s gemeentegrond houdt eigenlijk ook geen steek, want dan kan ik mijn zakken overal achterlaten eigenlijk.
Nuja, zullen zien wat de wijkagent zegt, ik laat me niet meer doen door dat stuk verdriet, of zoals hij hier in het straat bekend staat, “dieje vervelende apostel”.
De dochter is terug in orde.De reden dat de dochter al twee dagen niet wil eten is duidelijk... blaasjes op de tong. Hand-voet-mondziekte, hoera. Gelukkig is ze nog vrolijk meestal, maar hoe lang ze zo blijft met enkel flessen melk valt te zien.
Hopelijk krijgen wij het niet.
Bedankt voor de tip, in het reglement staat inderdaad dat hij ze vóór het perceel moet zetten.Eens nakijken in het gemeentereglement, op veel plaatsen is het vuil niet voor eigen grond plaatsen sluikstorten.