Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik bestel iets en kies bewust voor een postnl ophaalpunt omdat ik niet zeker ben dat ik thuis ga zijn op de dag van de "mogelijke" levering.

vandaag krijg ik bericht dat ze mijn pakket niet konden afleveren op het postnl punt en dat ze mijn pakket gaan laten leveren op een postnl punt.

:rolleyes:
Ik heb al erger gehad met UPS. Om dezelfde reden laten leveren in een afhaalpunt. Krijg ik een bericht dat ze er toch mee aan mijn deur stonden (waarom????) en ik niet thuis was en ze het gaan leveren in een afhaalpunt. Dag nadien staan ze er mee aan dat afhaalpunt, is dat toch wel de wekelijkse sluitingsdag en moeten ze het weer meepakken. Komen ze de dag erna gewoon weer bij mij aan de deur en omdat ik weer niet thuis was toch maar weer naar het afhaalpunt. Hadden ze nu de eerste dag direct geluisterd he. :wallbash:

Drank is des duivels, zeg dat ik het gezegd heb. :unsure:

Gehoord @mac-bc eigenlijk is het nu uw schuld dat ik bij de Egyptenaar sta voor een shoarmaschotel, omdat ik geen nee zei tegen de pintjes. Shame on you! :unsure:

Terugkerende ergernis: mensen die massas geld terugkrijgen vd belastingen (oa door vervloekte woonbonus). Zoals waelvis hier 2 paginas terug. Of mijn schoonzus die amper moet werken in haar leven en elk jaar fijntjes zegt oh zoveel x duizend euro terug wat zouden we ermee doen..

Ne welgemeende fuck you.

Terugkerende ergernis: mensen die massas geld terugkrijgen vd belastingen (oa door vervloekte woonbonus). Zoals waelvis hier 2 paginas terug. Of mijn schoonzus die amper moet werken in haar leven en elk jaar fijntjes zegt oh zoveel x duizend euro terug wat zouden we ermee doen..

Ne welgemeende fuck you.
Laat uw werkgever meer bedrijfsvoorheffing afhouden en ook u kan zich bij de elite voegen die de staat een renteloze lening geeft!

Ne welgemeende fuck you.
Don't waste your time on jealousy.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
The race is long and in the end, it's only with yourself.

Bazz luhrman ja i know.

We krijgen geld terug, maar een habbekrats tov gefortuneerden met de woonbonus. Boekhouder sprak van perpersoon 1000 euro extra in onscgeval.

Dus nogmaals ne welgemeende fuck you en schijt omhoog.

Bazz luhrman ja i know.

We krijgen geld terug, maar een habbekrats tov gefortuneerden met de woonbonus. Boekhouder sprak van perpersoon 1000 euro extra in onscgeval.

en zeker omdat afschaffen woonbonus:
-niet geleid heeft tot lagere huizenprijzen, want dat was de reden tot afschaffen
- woon bonus idd een extraatje is omdat het niet bijdraagt aan het kunnen betalen van uw lening (ook zo een drogreden), want krijg je pas achteraf. Is voor op de spaarboek, om op reis mee te gaan of iets aan uw huis te veranderen.

nutrition_fr.11.400.jpg

Heerlijk zo een tasje 's morgens vroeg.

Het is hier de ergernissen thread maar "fuck X en Y omdat ik het niet heb en een ander wel" is beneden infantiel niveau.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar last van de darmpjes …geconstipeerd misschien ?

Want om te vermageren helpt dat niet is enkel maar om de darmen te prikkelen zodat ze in gang zouden schieten maar dan is citroen water ook goed . ;)

Zou ik nu wel straf vinden dat iemand VAA op een voertuig betaalt zonder dat zelf te beseffen :LOL:
Zijn nu toch geen zo'n kleine bedragen...
Je zou er van schrikken. Ik heb altijd de indruk dat veel mensen hun loonfiche letterlijk nooit bekijken (uitgezonderd hoeveel netto ze krijgen).

en zeker omdat afschaffen woonbonus:
-niet geleid heeft tot lagere huizenprijzen, want dat was de reden tot afschaffen
- woon bonus idd een extraatje is omdat het niet bijdraagt aan het kunnen betalen van uw lening (ook zo een drogreden), want krijg je pas achteraf. Is voor op de spaarboek, om op reis mee te gaan of iets aan uw huis te veranderen.
Je weet dat na het afschaffen de registratierechten serieus verlaagd zijn? Dus dat bedrag is eerder gewoon dubbel en dik al aan de overheid betaald.

Bazz luhrman ja i know.

er zijn mensen die ook een heel jaar hard werken voor een habbekrats, en op't einde van de rit nog eens (meer dan) een maandloon mogen opleggen. mogen die naar beneden schijten?

Waarom krioelt het van idioten die niet snappen dat je moet stoppen voor een zebrapad?

Vanmorgen maak ik aanstalten om over te steken, komt er een geit van 60 jaar aan die nog gas bijgeeft. Ik wijs eens ostentatief naar het zebrapad. Begint die nog met haar vuist te zwaaien, met haar kleindochter naast haar, als ik het goed gezien had.

Dus je begaat opzettelijk een gevaarlijke overtreding, je wordt erop gewezen, en je hebt dan nog het lef om te beginnen roepen als een marginale zottin. En daarvoor moet je 60+ geworden zijn. Mensen met zo een mentaliteit mogen ze van mij uit hun auto sleuren, levenslang rijverbod geven en hun auto in een kubusje persen. Problem solved.

Bazz luhrman ja i know.

€ 3283,20 als koppel voor de oude woonbonus (in de eerste 10 jaar, wat voor de laatste dit jaar het geval kan zijn).

Daarnaast nog voor tweede eigendommen 705 euro per persoon, om nog even de aftrek van het KI niet te vergeten.

Positief nieuws: die belastingsverminderingen zijn uitstervend. Vanaf dit jaar zal er al een héél stuk minder zijn.

€ 3283,20 als koppel voor de oude woonbonus (in de eerste 10 jaar, wat voor de laatste dit jaar het geval kan zijn).

Daarnaast nog voor tweede eigendommen 705 euro per persoon, om nog even de aftrek van het KI niet te vergeten.

Positief nieuws: die belastingsverminderingen zijn uitstervend. Vanaf dit jaar zal er al een héél stuk minder zijn.
Insane eigenlijk. Wat een draak van een subsidie. Dat staat bij mij toch op de eerste plaats voor weggesmeten geld.

gij zijt toch het zonnetje in huis op ne maandag he.

Terug
Bovenaan