Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Blegh plaatsbeschrijving.. mensen zien

Ik zou eigenlijk nog eens mijn gevoeg moeten doen.

Mijn sociale meter sta ook uit, akward stille momenten incoming.

Laatst bewerkt:
KBC is al geen zak beter als je iemand live wil spreken.

Ah, de neoliberale, bodembestormende geneugten des levens, gotta love 'em...

Waar kunnen we nog wat kosten afpitsen? => Bij de elementaire dienstverlening voor onze dierbare (& daarenboven ons hun centen toevertrouwende) klanten uiteraard
:love:

Blijkbaar een Marokkaanse trouw in de straat. Een hoop volk zonder IQ dat denkt dat hun toeter van de auto een of ander muziekinstrument is. Thuiswerken is weer een stuk minder aantrekkelijk vandaag.

Blijkbaar een Marokkaanse trouw in de straat. Een hoop volk zonder IQ dat denkt dat hun toeter van de auto een of ander muziekinstrument is. Thuiswerken is weer een stuk minder aantrekkelijk vandaag.

Shit jong, met dat je over thuiswerken begon dacht ik dat een werkdag overgeslagen had en direct in weekend was gegaan. :lol:

Studentenrestaurant nu de campus weer vol loopt. Ten eerste, hoeveel keer moet je met een soeplepel scheppen om een kom te vullen, bij mij 1x. Sta je daar 5 minuten op iemand te kijken die dat kennelijk milliliter per milliliter wil doen.

Dan elders zo'n lunchplateau 3 keer tegen je krijgen door de persoon achter je die kennelijk geen afstanden kan inschatten...is dit een jongere vorm van de supermarktbejaarde die met zijn kar tegen je benen rijdt?

Dan aanschuiven om te betalen met iemand naast me die praktisch tegen me aan stond. Elke keer ik opschoof, schoof die gewoon weer tegen me aan. Dan finaal betaal ik, hing hij effectief over mijn plateau met eten zodat hij toch maar geen centimeter moest tussenlaten, terwijl ik mijn bankkaart gebruikte.

Daarmee dat ik blij ben dat ik met een camionet van het werk mag rijden.

Ik mag die in principe niet voor privé gebruiken, maar toch doe ik het vaak :p

Maar dan let ik wel extra goed op overal, want als ik geflitst wordt, komt de boete bij mijn baas terecht, en dan weet hij dat ik weer eens mijn boekje te buiten ga.

Toen ik vroeger eigen wagen had, had ik wel elk jaar eens een boete, dan keek ik er niet naar...
Maar nu, doe ik alles om te verdoezelen dat ik hem privé gebruik :p . En dat komt de verkeersveiligheid ten goede :)
Is er geen tracker in de camionet? Of ziet de baas dat niet dat er wel veel getankt wordt?

Terug
Bovenaan