Plaats video’s met dergelijke thumbnails eens in spoiler tags.
Done!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plaats video’s met dergelijke thumbnails eens in spoiler tags.
Plaats said video's dan zelf in spoiler tags als ge ze gaat quoten.Plaats video’s met dergelijke thumbnails eens in spoiler tags.

Ja ik zag na de quote enkel de dichtgeklapte post. Fixed.Plaats said video's dan zelf in spoiler tags als ge ze gaat quoten.
Kwil da nie zien gvd
Jaja steek het maar op de schoen.Onderkant van m’n schoen is blijkbaar stuk, waardoor ik hier nu met een natte kous rondloop. Verschrikkelijk.

Onderkant van m’n schoen is blijkbaar stuk, waardoor ik hier nu met een natte kous rondloop. Verschrikkelijk.
KBC is al geen zak beter als je iemand live wil spreken.

Blijkbaar een Marokkaanse trouw in de straat. Een hoop volk zonder IQ dat denkt dat hun toeter van de auto een of ander muziekinstrument is. Thuiswerken is weer een stuk minder aantrekkelijk vandaag.

Ik zou Kate wel eens in het echt willen zien.KBC is al geen zak beter als je iemand live wil spreken.
Ik zou Kate wel eens in het echt willen zien.
Mijn hart sloeg ook even over, wtfShit jong, met dat je over thuiswerken begon dacht ik dat een werkdag overgeslagen had en direct in weekend was gegaan.![]()
En da ge da door hebt om 12u15Shit jong, met dat je over thuiswerken begon dacht ik dat een werkdag overgeslagen had en direct in weekend was gegaan.![]()

In 't middelbaar nog effectief meegemaakt, was wel nog niet na de middag eer ik het doorhad maar goed. Ouders alletwee met de vroege gaan werken en ik dacht dat het zaterdag was, viel wat tegen op een donderdag.En da ge da door hebt om 12u15![]()

Gij gaat hier niet mijne vibe verpesten eh vriend!!KBC is al geen zak beter als je iemand live wil spreken.

Kate is er toch 24/7KBC is al geen zak beter als je iemand live wil spreken.

Is er geen tracker in de camionet? Of ziet de baas dat niet dat er wel veel getankt wordt?Daarmee dat ik blij ben dat ik met een camionet van het werk mag rijden.
Ik mag die in principe niet voor privé gebruiken, maar toch doe ik het vaak
Maar dan let ik wel extra goed op overal, want als ik geflitst wordt, komt de boete bij mijn baas terecht, en dan weet hij dat ik weer eens mijn boekje te buiten ga.
Toen ik vroeger eigen wagen had, had ik wel elk jaar eens een boete, dan keek ik er niet naar...
Maar nu, doe ik alles om te verdoezelen dat ik hem privé gebruik. En dat komt de verkeersveiligheid ten goede
![]()