Plusartikel, maar ik citeer enkele pareltjes.
Ja seg, het VOETpad. Mag een mens daar nu ook al niet meer parkeren. Groot gelijk.
Die marktkramers toch. Hoe durven ze...

Verder commentaar overbodig. Wat een kotsmentaliteit. Verder commentaar overbodig Durf te wedden dat dit figuur met een SUV of zo'n pickuptruck rijdt. Want dat is lekker """"veilig""""
Vanaf een vijfde of zesde leerjaar moet dat in bepaalde gevallen toch zeker kunnen. Of is de grens (zomervakantie) tussen zesde leerjaar en eerste middelbaar plots de magische periode waarin je in twee maanden een pak zelfstandiger wordt? Ja de wereld is gevaarlijk, maar niet achter elke boom zit een kinderlokker. Doet me denken aan het moment dat Dutroux ontsnapt was. Ik was een jaar of tien en had toen training. Ouders kwamen ons speciaal halen (voor een afstand van ocharme nog geen kilometer), want Dutroux was een uur eerder in een of ander fokking boerengat in Luxemburg ontsnapt en die zou nu toch wel eens in het Antwerpse kunnen opduiken om een paar jongens te ontvoeren zeker?
Rookie-numbers. Bij de school van mijn dochter ben je al te laat voor een goed plekje als je een uur op voorhand komt.