"Contacteer ons via Messenger en Whatsapp en krijg nog sneller antwoord"
Al 2 dagen niks.. ik vraag me dan af hoelang het per mail zou duren..
Al 2 dagen niks.. ik vraag me dan af hoelang het per mail zou duren..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha echt, hoe is het mogelijk dat die dingen na decennia nog niet onder controle te krijgen zijn. I love IT, maar printers zijn de helPrinters, de nagels aan mijn doodskist.

2024: generatieve AI neemt de wereld overHahaha echt, hoe is het mogelijk dat die dingen na decennia nog niet onder controle te krijgen zijn. I love IT, maar printers zijn de hel![]()
Trekt de pries es uit en terug erin en start nog eens op en dan werkt het.2024: generatieve AI neemt de wereld over
Ook 2024: sorry, ook al zeg ik dat ik verbinding heb met de printer, om te scannen lukt het mij niet om verbinding te maken met de printer

Herkenbaar. Had gisteren late shift en deze morgen de vroege shift. Ben met mijn slaapkop vanmorgen mijn lunch thuis vergeten...Derde vroege shift op een rij. Als ik voor het werk sport, dan eet ik op het werk. Dus gisteren ontbijt en lunch klaargezet om mee te nemen.
Vanmorgen dus gaan lopen. Krijg ik plots op een rare plek in mijn schouder/rug een kramp terwijl ik mijn neus snuit. Doet sindsdien al de hele tijd ambetant.
Na het lopen mij klaargemaakt om te gaan werken en vertrokken naar het werk. Eenmaal aangekomen eerst koffie gezet en mij dan aangekleed. Wanneer de koffie zou moeten doorgelopen zijn ga ik hem halen. Blijkt dat ik het water vergeten ben in de koffiemachine. Tweede poging gedaan dus om koffie te zetten.
Wanneer de koffie dan toch écht doorgelopen is zet ik mij aan mijn bureau om te ontbijten. Blijkt echter dat ik vergeten ben om mijn ontbijt mee te doen naar het werk.
Top-ochtend!![]()
IT systemen.We hadden in mei ons contract met luminus opgezegd na een hoge afrekening en daarvoor een afbetalingsplan gevraagd.
07/08/2024 was alles afbetaald, had per chance ne screenshot genomen van myluminus.be dat alles betaald was.
Krijgen we vandaag ineens een herinnering van 448 euro met ne hoop herinneringskosten en 2 facturen die zogezegd niet betaald zijn....
Sjans dak ne screenshot genomen heb op mijn laptop waar de datum bijstaat en staat dat alles betaald is, maar nu kan ik die dus wéér contacteren...
Heb daar al zoveel problemen gehad met herinneringen op onbestaande of niet ontvangen facturen. Dacht dat ik er eindelijk van af was maar niet dus.
IT systemen.
Bugs.
Daarom.

Is met zoveel tegenwoordig.Ik mag 't hopen.
Mja das weer een spel van 20 keer bellen en mailen zonder da er iets gebeurt![]()

DPD contacteren met uw pakketnummer, ik heb daar beroepsmatig af en toe contact mee.Pakket geleverd volgens tracking. Gekozen voor "rear porch", dus afgesloten met een hek. Ze hebben het er maar over te zetten.
Niets te zien, in de grote omgeving van de woning ook niet.
Blijkbaar is dat eigen risico, daar gaat het geld.
Proberen via Paypal te claimen.
Wel grappig, met Bpost nooit problemen. 1x DPD en plots zou het gestolen zijn.
Goede job wel, zo bezorger van DPD. Vanaf je ziet dat een klant kiest voor pakket achterlaten kan je 't gewoon rippen en zeggen dat het geleverd is. Is toch op risico van klant.
Heb dat inderdaad gedaan, hopelijk is er idd iets misgelopen.DPD contacteren met uw pakketnummer, ik heb daar beroepsmatig af en toe contact mee.
Hun chauffeur moet in principe een foto nemen van het pakket aan uw deur als bewijs. Vraag al eens die foto op?
Ze kunnen ook de GPS-gegevens van het voertuig zien of hij bij u geweest is.
Mogelijks is er een misverstand met het adres?
Fuck, nog meer reclame die ons droog gaat opgestoken worden.Youtube Premium dat ze van 18eu per maand gaan verhogen naar 26eu!![]()
Hier is 't van 11,99€ naar 13,99€.Youtube Premium dat ze van 18eu per maand gaan verhogen naar 26eu!![]()