Nrt
Well-known member
Hardop moeten lachen met dit.De zaken die je soms hoort in het nieuws.
Ja no shit dat die uitgaan van een misdrijf als ze een lichaam in een zak vinden eh Katrien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardop moeten lachen met dit.De zaken die je soms hoort in het nieuws.
Ja no shit dat die uitgaan van een misdrijf als ze een lichaam in een zak vinden eh Katrien.
Ik ben x aantal jaren bij het inparkeren eens tegen mijn vriend zijn auto gereden. Verzekering al goed en wel. 2 jaar nadien..omgekeerd, hij baffelt tegen de mijne. Verzekering deed tedelijk moeilijk. K kreeg een bericht dat de tegenpartij vroeg wat ons relatie was. Heb toen droog gereageerd dat ze het zelf maar moeten vragenGoed vorige maand is er dus ene op mijn auto gereden die op mijn oprit stond. Nu expertise bureau aangesteld voor de schade vast te stellen. Deze namiddag al 2 maal gebeld geweest door twee van hun medewerkers met een redelijk Vlaams klinkende voornaam maar voor de rest: ik niet zo goed spreek Nederlands. Geen probleem voor mij. Die stellen een dag voor en een uur in mijn eigen garage. Goed ik ben klant in een vestiging van een garage-groep met xx aantal vestigingen over oost- en West Vlaanderen en ik weet in mijn vestiging doen ze geen expertises. Die zijn gecentraliseerd in een aantal andere vestigingen en volgens bepaalde dagen van de week, maar hoe dat net zit weet ik niet precies. Dus ik probeer hen dat dan ook duidelijk te maken dat ze in die garage niet moeten zijn en dat ze in één van de andere moeten zijn. Maar het komt dus niet aan he.
Dus die stellen gewoon een willekeurig dag/uur voor en in mijn garage moeten ze dan maar klaar zijn om die expertise te kunnen doen? Mij lijkt de logische werking dat ze een afspraak maken met de garage en mij dan daar van op de hoogte brengen zodat ik mijn wagen kan voorrijden.
Corona ?Een halve file op de baan in het dorp.
Is er daar eentje de parking op gedraaid, wilt gewoon een parking vooraan, aan het wachten tot een andere wegrijdt.
Anderen staan te wachten om tevens de parking op te draaien, maar kunnen uiteraard niet door.
Terwijl er wat verder gewoon plaats genoeg is.
Het was tijd om de lijst van vreselijke ziektes boven te halen. Wat zouden we toewensen?
SneeuwballenEen halve file op de baan in het dorp.
Is er daar eentje de parking op gedraaid, wilt gewoon een parking vooraan, aan het wachten tot een andere wegrijdt.
Anderen staan te wachten om tevens de parking op te draaien, maar kunnen uiteraard niet door.
Terwijl er wat verder gewoon plaats genoeg is.
Het was tijd om de lijst van vreselijke ziektes boven te halen. Wat zouden we toewensen?
Da's al een tijdje.Nu beginnen ze al met administratieve toeslag (6 euro) bij snelheidsboetes![]()
Koffie wordt duurder, en donuts zijn ook niet goedkoop.Nu beginnen ze al met administratieve toeslag (6 euro) bij snelheidsboetes![]()
Een "begeleid consultants bij de overheid"-job?Wat zouden we toewensen?
Dan overleeft die nog wel, krijgt die louter een spontane drang om anderen voor rupsbanden te gooien.Een "begeleid consultants bij de overheid"-job?

In de Westhoek waarschijnlijk?Dit weekend hebben er paar vandalen een spoor door de gemeente getrokken met graffiti: verkeersborden, bushokjes, borden bij huizen te koop, ... Je kan zo hun tocht volgen langs waar ze gefietst/gewandeld zijn. En ja ook paar affiches van de plaatselijke NVA hebben ze paar snorren en konijnenoren opgezet. Kopstuk is natuurlijk onmiddellijk op de kar gesprongen en staat nu in de krant: wij worden geviseerd.![]()

long story short: mijn oma is verplicht moeten verhuizen om de kas van de gemeente te spijzen![]()
long story short: mijn oma is verplicht moeten verhuizen om de kas van de gemeente te spijzen![]()
binnenkort is zijn functie vervangen door Microsoft Copilot..Een "begeleid consultants bij de overheid"-job?
Dan kom ik maar bij jullie zitten.binnenkort is zijn functie vervangen door Microsoft Copilot..