Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Een figuur dat ik vroeger wel vaker tegenkwam in de gym: ex-Anderlecht hooligan, overtuigde racist, had het er vaak over hoe goed Kadyrov bezig was in Tsjetsjenië, ...

Wel, die staat nu op een plaatselijke VB-lijst.

Dat je smorgens denkt van ben eindelijk uitgekakt, om dan van het moment dat je gepakt en gezakt op uwen velo stapt om naar het werk te gaan, uw darmen zeggen " niet zo snel, wijlen zijn nog niet leeg". Krijg daar echt het schijt van. 🤬
Jep, en meestal als ik ga fietsen. Dan ben ik helemaal klaar en mag ik weer heel de boel afdoen.

Stuur je een bericht via de internet module naar je bank, bellen ze je met een zogezegd antwoord op een moment dat je zelf niet bereikbaar bent... op de voicemail een bericht "u kan ons altijd terug bellen meneer". 7 keer gebeld rechtstreeks of naar algemeen nummer gespreid over 2 volle werkdagen.... elke keer voicemail of eeuwige wachtrij...😤😤😤

Blijkbaar zet de leverancier van maaltijden op het werk niet altijd alle ingredienten op hun maaltijden.
Vandaag een soort Thaise pasta, met als ingredienten "Noedels (eigenlijk linguini pasta), gemixt Chinese groenten, ei, kruiden, azijn".

de 3-4 grote stukken vlees die erin liggen worden niet vermeld.

wij zoeken nen taxi maandag om 01.00 maar blijkbaar is da precies drukker als op nieuwjaar , alles al volzet.
Moeilijk te geloven maar kom.

Volle lesdag en opgestaan met een knaller van een koppijn, bleurgh. Is vooral ambetant omdat het een dag met 'de eerste les' is en ik dus veel moet praten terwijl ik een beetje dubbel zie en mijn normaal superfijn humeur (nee, echt wel) toch een beetje miserabel is.

Nvidia Shield gekocht. Ik wou eens de gamestream-functionaliteit uitproberen, en nu blijkt dat Nvidia die functionaliteit al twee jaar geleden heeft geschrapt. GVD. Blijkbaar is er wel nog iets als Sunshine en Moonlight om mee te prutsen, maar daar betaal je geen duur apparaat voor.

Blijkbaar zet de leverancier van maaltijden op het werk niet altijd alle ingredienten op hun maaltijden.
Vandaag een soort Thaise pasta, met als ingredienten "Noedels (eigenlijk linguini pasta), gemixt Chinese groenten, ei, kruiden, azijn".

de 3-4 grote stukken vlees die erin liggen worden niet vermeld.
Gewoon, een kok die veggies een loer wilt draaien.

Of een arbeider is een vinger verloren.

Ik heb normaal weinig problemen met fils à papa, maar dat ze van zelfvoldaan zoontje van fraudeur-zakenman Glenn "mr trajectcontrole in mijne pocket" Janssens en fraudeur-ex-model Ilse "frituur nr 1" De Meulemeester precies weer op alle mogelijke manieren een bv proberen te maken en bijna elke dag op tv of in de gazet verschijnt begint mij toch te irriteren.

Ik heb normaal weinig problemen met fils à papa, maar dat ze van zelfvoldaan zoontje van fraudeur-zakenman Glenn "mr trajectcontrole in mijne pocket" Janssens en fraudeur-ex-model Ilse "frituur nr 1" De Meulemeester precies weer op alle mogelijke manieren een bv proberen te maken en bijna elke dag op tv of in de gazet verschijnt begint mij toch te irriteren.
En altijd die clichés: "Hij is heel ambitieus", "Hij werkt heel hard", "Hij krijgt niks cadeau", "Hij dopt zijn eigen boontjes".

Flikker allemaal op met uw holle, loze kreten. Het enige wat die doen is zuurstof verspillen.

Een achtergelaten kitten gevonden tussen het stoofhout, hoe harteloos moet je eigenlijk zijn om dat te doen?

Anderzijds is 't wel een lief beestje, voor vannacht toch maar zorgen dat hij ergens binnen kan slapen. :unsure:

Het onzichtbare piemel seizoen is ook weer begonnen ze :rolleyes:

cough-GettyImages-1040.jpg

woman-coughing.jpg

1000_F_195735863_ljFl5Sm6wqurClMIf4YkhfZzFmGzjXyK.jpg

Verjaardagsfeestje van de zoon is vanaf 15u. Staat zo duidelijk vermeld op de uitnodiging.
Nu hoor ik net van mijn schoonzus dat mijn schoonouders om 14u30 al zullen komen.
Waarom word ik niet zelf op de hoogte gebracht? En waarom doet ge dat zelfs?

Verjaardagsfeestje van de zoon is vanaf 15u. Staat zo duidelijk vermeld op de uitnodiging.
Nu hoor ik net van mijn schoonzus dat mijn schoonouders om 14u30 al zullen komen.
Eh, omdat de wereld loopt op de agenda van één persoon, tiens! Wist jij niet dat de nul-meridiaan door het huis van je schoonouders loopt? GMT staat voor Grootouders Mean Time, é!

😉 wij hebben ook zulke.

Als wij 15u zeggen dan komen mijn schoonouders om 14u toe en mijn schoonbroer met wat geluk om 16u. Dus als we ons uitnodigingen rondsturen dan is dat al met verschillende uren erin zodat we op het gewenste uur tenminste kunnen beginnen.

Terug
Bovenaan