Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik probeer een indoor basketbalveld te reserveren via de website van de stad Antwerpen, ik krijg daar telkens een foutmelding bij het afrekenen, ongeacht welke browser ik gebruik, dus ik geef dat door, nu krijg ik dagen later antwoord met een uitleg dat ze ervan op de hoogte zijn, maar dat als ik de 'juist flow' gebruik (reserveren, dan afrekenen, dat het wel moeten lukken) uiteraard werkt dat niet, want dat doe ik al.
@Oldskooler is daar toevalliger de IT'er van dienst? :s

Ik probeer een indoor basketbalveld te reserveren via de website van de stad Antwerpen, ik krijg daar telkens een foutmelding bij het afrekenen, ongeacht welke browser ik gebruik, dus ik geef dat door, nu krijg ik dagen later antwoord met een uitleg dat ze ervan op de hoogte zijn, maar dat als ik de 'juist flow' gebruik (reserveren, dan afrekenen, dat het wel moeten lukken) uiteraard werkt dat niet, want dat doe ik al.
@Oldskooler is daar toevalliger de IT'er van dienst? :S
Loonbrief vandaag ontvangen. Wsl hoger dan die van u.

Missie geslaagd.

Wees dankbaar. Je krijgt nog een antwoord tenminste.

Met al die bomaanslagen daar, is dat het minste van uw zorgen trouwens.

Niet de eerste keer dat ik hierover klaag, maar ik geraak het zooo beu...

Ik woon in een sociaal appartement, en in de inkomsthal staan al de brievenbussen. De brievenbussen bestaan uit een open gedeelte en een gesloten gedeelte. Iedereen kan aan dat open gedeelte, het is ook bedoeld voor pakjes die niet in het gesloten gedeelte kunnen. Ik heb een abonnement op de Humo, en tot mijn ergernis wordt dat altijd in het open gedeelte geplaatst, terwijl het zonder problemen in het gesloten gedeelte gestoken kan worden...

En deze week, voor de 5de keer al dit jaar, geen Humo te bekennen. En ik weet dat het weggenomen is, want gisterochtend zag ik nog een infoblad van een lokale club in dat open gedeelte steken, en toen ik zojuist de Humo wou uithalen, zag ik dat dat infoblad ook weg is.

Het is zéér waarschijnlijk een andere bewoner maar wie, vind dat maar eens uit. Ik moet al begot voor zorgen dat ik binnen de 5 minuten nadat de postbode geweest is, dat open gedeelte checken of de kans is groot dat de dief toeslaat. En tis niet alleen de Humo dat gestolen wordt, heb zo de voorbije jaren al 3 pakjes gehad die ik nooit ontvangen had, en zeker weten gestolen zijn. Van 2 van deze pakjes heb ik wel aangifte bij de politie gedaan, maar ja we weten hoeveel dat uithaalt he vandaag de dag.

Volgend jaar ondergaat dit gebouw een totale renovatie. Volgende week komt er iemand van Vivendo langs op bezoek over deze renovatie en het verhuis dat alle bewoners zullen moeten doen (naar een ander gebouw van Vivendo in dezelfde gemeente), ik ga dat eens aankaarten, en hopelijk kan er een einde aan gemaakt worden.

Ik heb eens een filmpje gezien van ne Amerikaan die een neppakje gemaakt had dat vol met stinkbommen zat en veel lawaai maakte om dieven in de zak te zetten, spijtig dat er geen zo'n Europese versie zat of ik zou dat 100% zeker in mijn brievenbus plaatsen. :angry:

@Yusifer ik zou op de dagen dat de Humo komt, gewoon mijn "open gedeelte brievenbus" een sticker ophangen, "gelieve in gesloten gedeelte te deponeren".

of eigenlijk gewoon altijd die sticker laten hangen, tot ge eens een pakketje verwacht, die niet in gesloten gedeelte kan.

Ene die verkeerd manoeuvre uitvoert en deel van mijn voortuin heeft omgeploegd, mijn auto op de oprit geraakt en tot stilstand gekomen is tegen mijn brievenbus.
En eigenlijk nog een chance dat ik thuis was. Gelijk de mensheid tegenwoordig is zou hem nog kunnen weggeweest zijn als ik gewoon gaan werken was. Nu begint het geloop en gedoe met verzekeringen weer.

Ene die verkeerd manoeuvre uitvoert en deel van mijn voortuin heeft omgeploegd, mijn auto op de oprit geraakt en tot stilstand gekomen is tegen mijn brievenbus.
En eigenlijk nog een chance dat ik thuis was. Gelijk de mensheid tegenwoordig is zou hem nog kunnen weggeweest zijn als ik gewoon gaan werken was. Nu begint het geloop en gedoe met verzekeringen weer.
Hopelijk een Belgische nummerplaat of de miserie is helemaal compleet.

@Yusifer ik zou op de dagen dat de Humo komt, gewoon mijn "open gedeelte brievenbus" een sticker ophangen, "gelieve in gesloten gedeelte te deponeren".

of eigenlijk gewoon altijd die sticker laten hangen, tot ge eens een pakketje verwacht, die niet in gesloten gedeelte kan.

Heb ik vorig jaar al eens gedaan, bleef toch in het open gedeelte geplaatst worden. Beter nog, 2 dagen later was dat papierke weg.

Ik had toen een papierke binnen dat open gedeelte geplaatst met de melding dat elke vorm van diefstal over de inhoud van de brievenbus onmiddellijk aangegeven wordt bij de politie (niet dat ik dat deed, voor een Humo doen ze niks) maar zelfde verhaal.

Die programma's op de ochtendradio zijn toch ook gewoon een beschutte werkplaats. Wat voor een infantiele zever dat daar verkocht wordt, niet normaal. Gisteren ging het 10 minuten over washandjes en het al dan niet gebruik ervan (hoe te f** kan je jezelf deftig wassen zonder washandje) en vandaag over hoe leutig het wel niet is om, als je gaat uiteten met vrienden, te doen alsof iemand jarig is. Zodat die kaarsjes moet uitblazen terwijl hij/zij helemaal niet jarig is, hilarisch.

Laatst bewerkt:
UPS die er niet in slaagt een pakje op te halen dat ik via hun website aangemeld heb. Hoe moeilijk kan het zijn uw vore business uit te voeren :angry:

Hopelijk een Belgische nummerplaat of de miserie is helemaal compleet.
Belgische nummerplaat maar wel nieuwe Belg die enkel Engels sprak. Mocht ik heel dat aanrijdingsformulier beginnen vertalen. Heb er Google translate bijgenomen en zo vertaald. En dat ook onderaan bij opmerkingen genoteerd. Kwestie van de neutraliteit te bewaren, anders krijg je later nog de beschuldiging dat je ze dingen wijsgemaakt hebt.

Belgische nummerplaat maar wel nieuwe Belg die enkel Engels sprak. Mocht ik heel dat aanrijdingsformulier beginnen vertalen. Heb er Google translate bijgenomen en zo vertaald. En dat ook onderaan bij opmerkingen genoteerd. Kwestie van de neutraliteit te bewaren, anders krijg je later nog de beschuldiging dat je ze dingen wijsgemaakt hebt.
Ik heb dat ook eens gehad, die liet mij zelfs gewoon zijn kant in 't Nederlands opschrijven omdat hij ongeletterd was. :biglaugh:
Hoewel hij stond te liegen, heb ik toen wel zijn versie opgeschreven zoals hij het verklaarde. Aan de schade was toch duidelijk te zien dat hij onzin vertelde. En nadien moet hij dan idd niet afkomen dat je het niet hebt genoteerd zoals hij wou.

Met uw blote handen kan je je toch nooit even deftig wassen als met een washandje?
Moet je telkens volledig geëxfolieerd worden?

Ik kan niets over jou zeggen maar de meeste mensen zijn gewoon te ruw met een washandje en een dermatoloog zal het nooit aanraden voor je huid - zeker als je een teer velletje hebt.

Als je er een beetje tijd wilt insteken, dan verkoop je het op Vinted. Zo heeft je zoontje wat extra centjes in zijn spaarpot.
Iedereen bestelt via Homerr en dat is echt een ramp. Al veel pakjes “verloren” gegaan in het sorteercentrum. Om over al die onnozele mensen nog niet te spreken die pingelen voor een euro.

Ik ben een aantal reviews aan het opzoeken, kwestie van goed ingelicht te zijn. Hoevéél je tegenwoordig leest ‘ik ben zeer tevreden… heb het product wel nog niet gebruikt’ Ja, okeeeee…

Moet je telkens volledig geëxfolieerd worden?

Ik kan niets over jou zeggen maar de meeste mensen zijn gewoon te ruw met een washandje en een dermatoloog zal het nooit aanraden voor je huid - zeker als je een teer velletje hebt.
Zo erg is het allemaal niet :
"4. Het ouderwetse washandje
Beide dermatologen zijn vooral voorstander van het ouderwetse, wasbare washandje ter afwisseling van een douchebeurt. "

Youtube (music), hoe krijg je die reclame weg (op PC)?
Tegenwoordig worden er daarnaast nog zichtbaar reclame videos aan je playlist toegevoegd? Andrew Tate en nog wat anders in screenshot.
Is dat normaal? ik moet niks weten van die mensen, voor dat ene album dat niet op Qobuz te vinden is :-/

Terug
Bovenaan