Niet de eerste keer dat ik hierover klaag, maar ik geraak het zooo beu...
Ik woon in een sociaal appartement, en in de inkomsthal staan al de brievenbussen. De brievenbussen bestaan uit een open gedeelte en een gesloten gedeelte. Iedereen kan aan dat open gedeelte, het is ook bedoeld voor pakjes die niet in het gesloten gedeelte kunnen. Ik heb een abonnement op de Humo, en tot mijn ergernis wordt dat altijd in het open gedeelte geplaatst, terwijl het zonder problemen in het gesloten gedeelte gestoken kan worden...
En deze week, voor de 5de keer al dit jaar, geen Humo te bekennen. En ik weet dat het weggenomen is, want gisterochtend zag ik nog een infoblad van een lokale club in dat open gedeelte steken, en toen ik zojuist de Humo wou uithalen, zag ik dat dat infoblad ook weg is.
Het is zéér waarschijnlijk een andere bewoner maar wie, vind dat maar eens uit. Ik moet al begot voor zorgen dat ik binnen de 5 minuten nadat de postbode geweest is, dat open gedeelte checken of de kans is groot dat de dief toeslaat. En tis niet alleen de Humo dat gestolen wordt, heb zo de voorbije jaren al 3 pakjes gehad die ik nooit ontvangen had, en zeker weten gestolen zijn. Van 2 van deze pakjes heb ik wel aangifte bij de politie gedaan, maar ja we weten hoeveel dat uithaalt he vandaag de dag.
Volgend jaar ondergaat dit gebouw een totale renovatie. Volgende week komt er iemand van Vivendo langs op bezoek over deze renovatie en het verhuis dat alle bewoners zullen moeten doen (naar een ander gebouw van Vivendo in dezelfde gemeente), ik ga dat eens aankaarten, en hopelijk kan er een einde aan gemaakt worden.
Ik heb eens een filmpje gezien van ne Amerikaan die een neppakje gemaakt had dat vol met stinkbommen zat en veel lawaai maakte om dieven in de zak te zetten, spijtig dat er geen zo'n Europese versie zat of ik zou dat 100% zeker in mijn brievenbus plaatsen.