Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Collis privé zever. Blijkbaar hebben die toch echt moeite om gewoon hun job te doen.
Vrouwlief had nog iets besteld dat ook met collis privé komt. Zou vanmorgen om 6u30 in de brievenbus zijn geleverd. Wetende wat ze besteld heeft, past dat alleen in de brievenbus als je het door een shredder haalt. Dus daar helemaal niks te zien. Over de omheinig gegooid kunnen we ook al uitsluiten want rijwoning.

Collis privé zever. Blijkbaar hebben die toch echt moeite om gewoon hun job te doen.
Vrouwlief had nog iets besteld dat ook met collis privé komt. Zou vanmorgen om 6u30 in de brievenbus zijn geleverd. Wetende wat ze besteld heeft, past dat alleen in de brievenbus als je het door een shredder haalt. Dus daar helemaal niks te zien. Over de omheinig gegooid kunnen we ook al uitsluiten want rijwoning.

Hier is het gisteren uiteindelijk dan nog geleverd. Ik vermijd het wel in de toekomst, want zoals je zegt, is het niet het beste bedrijf.

Hier is het gisteren uiteindelijk dan nog geleverd. Ik vermijd het wel in de toekomst, want zoals je zegt, is het niet het beste bedrijf.
De misérie bij Amazon is dat je het niet op voorhand weet welke koerier ze gaan nemen, tenzij ik ergens een optie mis? (heb Prime) Enige wat je kan doen is een bpost afhaalpunt selecteren maar dat heeft sowieso mijn voorkeur. Bpost afhaalpunt kan enkel bij de Belgische Amazon dacht ik.

De misérie bij Amazon is dat je het niet op voorhand weet welke koerier ze gaan nemen, tenzij ik ergens een optie mis? (heb Prime) Enige wat je kan doen is een bpost afhaalpunt selecteren maar dat heeft sowieso mijn voorkeur. Bpost afhaalpunt kan enkel bij de Belgische Amazon dacht ik.
Het was niet via Amazon, maar een andere site. Die is weliswaar goedkoper (fietsonderdelen), maar ik ga die in de toekomst wel meer vermijden en naar alternatieven zoeken. Jammer, want op zich heeft de verkoper wel altijd correct en snel gehandeld.

De oma’s zagen altijd dat ze hun kleinzoon zo weinig zien. Hij is ziek maar gelukkig wel vrolijk. Door de koorts mag hij niet naar de creche deze week. Geen van de oma’s wilt nu op hem passen, zou nochtans maar voor 1 dag zijn.
De ene moest om 9u bij de kapper zijn, voor de rest had ze niets gepland. De andere stuurt foto’s vanop een terras aan zee waar ze nog heel augustus zitten en waar gewoon hun tweede verblijf is.

Ik ga mezelf niet meer in bochten liggen wringen zodat ze hem kunnen zien. Dat ze vanaf nu maar zelf de moeite doen.

Zaterdag dagje pukkelpop, kijk er naar uit en heb zin/nood om nog eens los te gaan.
Vandaag echter opgestaan met hoofdpijn, spierpijn en lichte verhoging. 😞
Hopelijk morgen beter ipv erger.

Ik snap het niet, gisteravond plots het gevoel dat er ‘iets’ in mijn rug geschoten was en doorheen de nacht is het geworden alsof elke pil en infiltratie van de laatste tien maanden gewoon gestopt is met ook maar iets te doen. Ik wist wel dat die dingen niet constant bleven, maar zo een terugval op een paar uur tijd hadden ze toch ook niet gezegd. En dat op een twee weken voor ik weer begin te werken. 😭

De bekers op wecandance,

Den enen beker kunde ni omwisselen aan den enen toog en den andere niet aan den anderen toog,
Echt geldklopperij zo, en dan nog ies onderbemande togen zodat ge uw bekers niet vlot kon wisselen.

Aangetekende zending gemist woensdag. Kantoor uiteraard weer gesloten vandaag.
Maandag vertrek ik op reis, hopelijk geen brief om mij druk om te makes. Heb wel een vermoeden :p

Aangetekende zending gemist woensdag. Kantoor uiteraard weer gesloten vandaag.
Maandag vertrek ik op reis, hopelijk geen brief om mij druk om te makes. Heb wel een vermoeden :p
Vandaag maken ze de brug maar ik geloof dat het postkantoor (hier toch als ik juist heb gekeken) morgen wel open is.

Blijf toch eens van mensen hun spullen af. Wat wil je hier nu mee bereiken?
Wat zijn 48 voertuigen die nieuwe banden nodig hebben. Goed voor het milieu hoor.

En zo kortzichtig. Waarom suv's? Misschien rijdt de Jos met zijne suv maar 5000km per jaar. En dan was er nog minstens 1 hybride bij ook.

Zwaar laten dokken die figuren.

Padel-spelers zijn de nieuwe veganisten. Ik kan er gerust inkomen dat je dat graag speelt, het lijkt ook wel plezant. Maar die mensen kunnen vanaf het moment dat ze beginnen spelen over niets anders meer praten. Als je op café gaat en 1 (of nog erger, 2 of meer) mensen van de groep spelen padel dan weet je op voorhand dat elke 2 minuten er iets over gezegd moet worden. Heel hun leven draait plots rond padel. Echt vermoeiend/irritant op een gegeven moment.

Laatst bewerkt:
Als de banden afgelaten zijn, "gewoon" oppompen.
Probleem: een pomp vinden. Of wachten op VAB/Touring/...
Op zich kan dat zelfs met een degelijke fietspomp, heb ik ook nog gedaan. En dan eens naar een tankstation om op de juiste bandenspanning te zetten.

Maar het is ettertjesgedrag en haalt niks uit, dat banden platzetten.

Aan het aanschuiven voor attracties in een pretpark. Mijn haat voor de mensheid groeit weer met de minuut.

Tijdens de zomervakantie naar een pretpark gaan is een vorm van zelfkastijding

En om dan nog te zwijgen van de wespen. Van mij mogen die kutbeesten collectief uitsterven. En liever gisteren dan morgen. Hoe nuttig ze ook zouden blijken te zijn voor het evenwicht in de natuur.

En om dan nog te zwijgen van de wespen. Van mij mogen die kutbeesten collectief uitsterven. En liever gisteren dan morgen. Hoe nuttig ze ook zouden blijken te zijn voor het evenwicht in de natuur.
Your wish is (almost) granted:

De vuilnisbakken van pretparken moeten zowat de enige biotoop zijn waar die beesten nog kunnen van leven...

Your wish is (almost) granted:

De vuilnisbakken van pretparken moeten zowat de enige biotoop zijn waar die beesten nog kunnen van leven...
Dit jaar effectief nog maar 1 eenzame wesp gezien in de tuin. Volgens mij ondertussen al opgegeten door de plaag van muggen.

Terug
Bovenaan