Je ergernissen van vandaag - Deel 2

raar dat ze u dat pas gisterenavond laten weten, want ze weten het zelf al van ergens vorige week.
Absoluut, een vriend die midden augustus vertrekt had zelfs al bericht gehad.

Vermits wij nog niet, had ik er nog goede hoop op dat ze gewoon via Antwerpen zou kunnen vertrekken. Gisteren om 19.48u dan toch bericht. Maar nu is het vooral die meer dan 3u vertraging die degoutant is.

Hetzelfde addergebroed dat met die stenen af de bruggen gooit.
Ze weten al wie het is, benieuwd hoe snel ze weer zullen op straat staan voor hun volgende slachtoffers.

Ik vertrek vrijdag naar Vielsalm voor een week verlof met de familie in een chalet die redelijk afgelegen is.
Eens zien welke loden pijp er nog in de valies past...
Die zitten allang terug thuis. Waarschijnlijk zullen ze een opstel moeten gaan schrijven over hoe stout ze zijn geweest.

Beste passagier, een korte update over je vlucht TB1001 van Brussel naar Malaga, vandaag 29 juli. Vanwege operationele redenen is je vertrektijd gewijzigd. De nieuwe vertrektijd is 20:30 uur. Nogmaals onze excuses en een goede vlucht. Groet, TUI fly

:puke: :puke: :puke:

Het zoveelste 'steekincident' in VK.

En bart schols die de hielen likt van jose de cauwer deze morgen, op de radio.

🤦‍♂️ 🤦‍♂️

lzyO4Ag.jpg

Mijn trouwring die van mijn vinger was gevallen aant strand :sop:
Niets zo plezant als met een kinderharkje daar alles uit te kammen terwijl achter u rug nen enthousiaste kleuter alles staat toe te gooien met haar schopje omdat ze papa het ziet doen :unsure:

Na twintig minuten gelukkig wel teruggevonden, al een chance.

Mijn trouwring die van mijn vinger was gevallen aant strand :sop:
Niets zo plezant als met een kinderharkje daar alles uit te kammen terwijl achter u rug nen enthousiaste kleuter alles staat toe te gooien met haar schopje omdat ze papa het ziet doen :unsure:

Na twintig minuten gelukkig wel teruggevonden, al een chance.
Weet ge wat het synoniem voor trouwring is?

die dopjes die vast hangen aan de fles, welke idoot heeft da nu weer uitgevonden:
Is al tijdje azo ofc, maar mogen ze snel afschaffen imo.

tweede irritatie: lief v me zus die dagelijks constant foto's post op FB en Instagram. Dus dagerlijks minimum 5 pics per dag, ik reageer er zelf nt meer op, maar telkens ik m'n FB of instagram bekijk staat vol met z'n zever. Heb al paar maal serieus overwogen om hem te blokkeren maar aangezien het lief is v me zus tolereer ik het maar.

die dopjes die vast hangen aan de fles, welke idoot heeft da nu weer uitgevonden:
Is al tijdje azo ofc, maar mogen ze snel afschaffen imo.

tweede irritatie: lief v me zus die dagelijks constant foto's post op FB en Instagram. Dus dagerlijks minimum 5 pics per dag, ik reageer er zelf nt meer op, maar telkens ik m'n FB of instagram bekijk staat vol met z'n zever. Heb al paar maal serieus overwogen om hem te blokkeren maar aangezien het lief is v me zus tolereer ik het maar.
Je kan wel kiezen om gewoon zijn dingen niet meer te zien op je tijdlijn denk ik (dat je wel nog vrienden blijft).

Terug
Bovenaan