Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de huur elk jaar op slaatUgh waarom moeten wij toch altijd werken
Het probleem is dat dit in mijn geval ook effectief zo is. Dus de rest is aan het liegen.Kom kom, iedereen weet dat de absolute top in muziekkwaliteit toevallig werd bereikt toen iedereen hier tussen de 15 en 25 was![]()

Voila dat is het.De Dj's die in bvb Gent stonden van 1990 tot bv 2010 op I love techno en Ten days off en de vele partys waren geen snobs hoor, maar professioneel en passioneel hard bezig met hun ding. In eigen land (bv VS DJ's uit Chicago Detroit, NY...) soms klein, en hier groot en heel dankbaar.

Nu ben je toch schromelijk aan het overdrijven. Heb quasi alle edities in Flanders Expo bezocht, en er was altijd een ruim aanbod aan Techno. Klopt dat in de latere jaren andere genres meer aanwezig waren, maar ik denk niet dat deze de overhand namen. Heel veel uurtjes plezier beleefd daar.Daarna is het beginnen slabakken toen het circus naar Flanders Expo verhuisde, een veelvoud aan bezoekers maar de muziek ging er in schrikwekkend tempo op achteruit met steeds meer dubstep, fusion en andere troep.
Library mag je daar ook bijrekenen, dus 2/15Het ding is ook gewoon dat iedereen Tomorrowland gelijkstelt aan die mainstage zever. Terwijl dat absoluut het geval niet is.
Dat is 1 van de 15 podia.
Ben ook blijven gaan tot rond 2010 ongeveer maar vond het wel jaar na jaar minder worden.Nu ben je toch schromelijk aan het overdrijven. Heb quasi alle edities in Flanders Expo bezocht, en er was altijd een ruim aanbod aan Techno. Klopt dat in de latere jaren andere genres meer aanwezig waren, maar ik denk niet dat deze de overhand namen. Heel veel uurtjes plezier beleefd daar.
Muziek snobisme, het blijft iets speciaals.
Ik dacht dat enkel de metalscene last had van elitaire snobs.

Ik heb mij gisteren nog eens gewaagd aan het zelf maken van een pizza (in de oven). Al moet ik eerlijk zijn dat ik er gene held in ben... wat de reden is geweest dat ik in het verleden altijd een grote diepvriespizza fanaat was.Grote honger en niks in huis, dus naar de Delhaize om de hoek. Aangezien grote honger neem ik de fancy, extra grote pizzadoos uit het schap van bijna €8.
Ik denk dat ik met honger ga blijven zitten. Fuckers.
Edit: halverwege weg gesmeten en de fritketel ingestoken. Wat een gezonde en evenwichtige avond hier.
)
.Enkel als je meekomtKunnen jullie niet gaan neuten in een of ander TML topic?
Blijkbaar niet.Holy sh*t
Die jeugd kan dus echt niet meer rekenen of wat?

Is dat niet gewoon van niet willen hoofdrekenen?Blijkbaar niet.
Gisteren bestel ik pizza aan huis. Was € 31,80. Ik zeg tegen de jonge pizzakoerier (geschat 19 jaar), neem het op € 35 als fooi en geef hem een briefje van € 50.
Haalt die echt zijn iPhone boven om 50-35=15 te doen.![]()
Eerder van niet kunnen hoor.Is dat niet gewoon van niet willen hoofdrekenen?
Kan me niet inbeelden moest je echt vragen “hoeveel is 50 - 15” die niet juist kan antwoorden.Eerder van niet kunnen hoor.
dus who knowsIk zou hem gewoon zeggen dat ge van idee zijt veranderd, en dat ge gepast wisselgeld wilt...Is dat niet gewoon van niet willen hoofdrekenen?