Cattadelic
Banned
mensen die zich doodleuk met hun dikke reet op mijne muur komen zetten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen die zich doodleuk met hun dikke reet op mijne muur komen zetten
Need company??Zit in de auto op de parking van een supermarkt te wachten op mijn vrouw. Ik parkeer mij vanachter waar er zeer weinig volk komt en rond dit uur is de parking vanvoor sowieso bijna leeg. Komt er een kerel toch wel ni parkeren helemaal naast mij. Like wtf kerel, ik snap zulke mensen echt helemaal ni. Mij direct erna terug verzet pfff.

Zeker dat je niet op een snelwegparking stond?Zit in de auto op de parking van een supermarkt te wachten op mijn vrouw. Ik parkeer mij vanachter waar er zeer weinig volk komt en rond dit uur is de parking vanvoor sowieso bijna leeg. Komt er een kerel toch wel ni parkeren helemaal naast mij. Like wtf kerel, ik snap zulke mensen echt helemaal ni. Mij direct erna terug verzet pfff.

Of een duale functie? Niet als zitbank, of je moet een fakir zijn, maar ook als anti vogelstrip ?
Het is volgens mij gewoon een van de weinige dagen dat er geen regen wordt voorspeld. Ik heb deze morgen ook het gras gemaaid.Is dat eigenlijk typisch West-Vlaams? Weken zie ik geen kat in de tuin - stukje van ons maar waar door de locatie van het tuinhuis de nieuwe eigenaar naast de deur een paar bomen wegneemt - en nu op de warmste dag van het jaar staan ze daar met drie, doodcontent met een gezicht zo rood als ‘hartinfarct in 3…2…’ en compleet verbrande bovenlijven, die bomen te kappen en te verslepen.
Een van de eerste droge dagen en het verlof is begonnen? Nee?Is dat eigenlijk typisch West-Vlaams? Weken zie ik geen kat in de tuin - stukje van ons maar waar door de locatie van het tuinhuis de nieuwe eigenaar naast de deur een paar bomen wegneemt - en nu op de warmste dag van het jaar staan ze daar met drie, doodcontent met een gezicht zo rood als ‘hartinfarct in 3…2…’ en compleet verbrande bovenlijven, die bomen te kappen en te verslepen.
De particulier wilt niet voor iets deftigs betalen ;-)hoe moeilijk kan het zijn: ontwerp mij een koppelstuk voor een tuinslang dat niet lekt of losschiet
Die mens heeft een autoshop en die is gewoon open. Hier is het toch al een dag of vijf dat er geen regen gevallen is. Het is de combo van het bijna warmste moment van de dag, bloot vel in die zon en zwaar werk, ik zie dat wel veel in WVl. Ik voorzie ze van water, ze kunnen uit de zon op ons terras maar ik verwacht mij elk moment aan ene die ineen gaat stuiken.Een van de eerste droge dagen en het verlof is begonnen? Nee?
Als ge uw gerief haalt in een standaard doe-het-zelf handel is die troep inderdaad het beste wat er is.Eigenlijk triest dat een bedrijf als Gardena er niet in slaagt ook maar iets deftig te ontwikkelen- en het strafste is dan nog dat dit al het betere materiaal is - de rest is gewoon nog slechter, ik bedoel - hoe moeilijk kan het zijn: ontwerp mij een koppelstuk voor een tuinslang dat niet lekt of losschiet - mocht ik het huidige systeem ontworpen hebben zou ik van de eerste de beste brug springen - bende losers.
Er is ne zomerstudent aan de slag zeker?De idioten van Crowdstrike... man man man man toch, hoe is het mogelijk?
Gewoon even een "update" verspreiden over de hele wereld van Windows users die hun product draaien. Nog nooit gehoord van phased updates?
Kijkcijferkanon hé. Die is zijn geld wel waard. En bij NPO verdient die ook nog een mooie cent.Tom Waes verdient blijkbaar 1 miljoen bruto bij de vrt..
Het ligt terug klaar om te wassen. #firstworldproblems