Green Mamba
Well-known member
Het doelpubliek van HLN dusDie artikels zijn altijd zo stom. Echt gericht op mensen met een IQ van 75.
Samen met dan de Hier eet je de beste [insert gerecht].Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doelpubliek van HLN dusDie artikels zijn altijd zo stom. Echt gericht op mensen met een IQ van 75.
Samen met dan de Hier eet je de beste [insert gerecht].Dat werd ook tijd. Moet ook wel zeggen dat Gent al jaren geleden is. Ondanks dat ik praktisch tegen Gent woon laat ik Gent voor alles links liggen en ga ik sinds circulatieplannen, LEZ zones en dure parkings altijd naar de film in Kortrijk.Da’s precies gratis geworden nu. In Gent en Antwerpen toch
Gent heeft nochtans een vrij aangename cinema niet ver van de McDonalds (als ik het goed heb). Niet groot, niet de grootste keuze aan films, maar wel goedkoper, maar vooral 25.000x ontspannender om te gaan dan de Kinepolis.Dat werd ook tijd. Moet ook wel zeggen dat Gent al jaren geleden is. Ondanks dat ik praktisch tegen Gent woon laat ik Gent voor alles links liggen en ga ik sinds circulatieplannen, LEZ zones en dure parkings altijd naar de film in Kortrijk.
Maar die eetrubriek vind ik nog wel interessant. Ik wil gewoon niet ongevraagd en op elk uur van de dag geconfronteerd worden met artikels met seksuele inhoud. Dat is nog van een andere orde vind ik. Noem mij gerust ouderwets maar ik vind het ongepast en storend.Het doelpubliek van HLN dusSamen met dan de Hier eet je de beste [insert gerecht].
Met je geschiedenis in het achterhoofd, is dit wel een rare post.Maar die eetrubriek vind ik nog wel interessant. Ik wil gewoon niet ongevraagd en op elk uur van de dag geconfronteerd worden met artikels met seksuele inhoud. Dat is nog van een andere orde vind ik. Noem mij gerust ouderwets maar ik vind het ongepast en storend.

De commentarensectie bij De Standaard of De Morgen op FB is niet van een intellectueel beter niveau, vind ik. Sommige HLN-artikels zijn wel goed en er zijn ook vooringenomen De Standaard/Knack-artikels.Het HLN-bashen is precies weer in op de laatste pagina. Niemand leest het, maar toch weet iedereen wat er op staat en komen zowat de meeste links naar nieuwssites op dit forum van HLN. Vreemd.
Dat ze een bepaalde stijl aanhouden die blijkbaar goed werkt om hun doelpubliek blij te houden, weten we ondertussen al hoor. Je komt imo niet intellectueel over door "de HLN-lezer" constant als dom voor te stellen.
Ik dacht toch ook dat men zeker tot na enig proces op zijn minst anoniem bleven. Op zich is het - mijns inziens - al kantje boord dat die arme man met foto in de krant staat, want er zijn toch omstandigheden waar die familie nu door moet waar ze imo toch liever privaat zouden verwerken.Anonimisering hangt ook heel erg af van de situatie, maar daar wordt echt niet licht mee omgesprongen, hoor. Dat is niet zomaar een klein foutje.
wtf, kost u dat niet meer aan naft dan aan parking? Kinepolis Gent is vlot bereikbaar ze, ondanks aldie LEZ zones en circulatie plannen.Dat werd ook tijd. Moet ook wel zeggen dat Gent al jaren geleden is. Ondanks dat ik praktisch tegen Gent woon laat ik Gent voor alles links liggen en ga ik sinds circulatieplannen, LEZ zones en dure parkings altijd naar de film in Kortrijk.
Daar zijn heel specifieke richtlijnen omtrent, en het is niet zo eenduidig als "tot na het proces". Pichal wordt bijvoorbeeld niet geanonimiseerd. Ik weet niet of hij al voor andere (relevante) dingen is veroordeeld of (vrijwillig) in het nieuws is verschenen, of of hij zelf zijn anonimiteit heeft opgegeven door in de openbaarheid te treden. Of dat er in de loop van de dag iets is veranderd waardoor in D3 die anonimisering niet meer nodig is... kan allerhande redenen hebben! Het kan natuurlijk ook een fout zijn, maar dat zijn echt wel de uitzonderingen en zeker niet de regel.Ik dacht toch ook dat men zeker tot na enig proces op zijn minst anoniem bleven. Op zich is het - mijns inziens - al kantje boord dat die arme man met foto in de krant staat, want er zijn toch omstandigheden waar die familie nu door moet waar ze imo toch liever privaat zouden verwerken.
Met je geschiedenis in het achterhoofd, is dit wel een rare post.![]()
Misschien net daarom dat ik er gevoelig aan ben?Met je geschiedenis in het achterhoofd, is dit wel een rare post.![]()
Het is hier BG, dus waarschijnlijk bedrijfskar met tankkaart (of laadpas tegenwoordigwtf, kost u dat niet meer aan naft dan aan parking? Kinepolis Gent is vlot bereikbaar ze, ondanks aldie LEZ zones en circulatie plannen.
)Dat is de cinema Sphinx. Die ligt zo goed als net naast de McDonalds.Gent heeft nochtans een vrij aangename cinema niet ver van de McDonalds (als ik het goed heb). Niet groot, niet de grootste keuze aan films, maar wel goedkoper, maar vooral 25.000x ontspannender om te gaan dan de Kinepolis.
Ik lees gewoon artikels op HLN. Maar ik heb nog nooit betaald voor een artikel. Een HLN abonnement neem ik niet.Het HLN-bashen is precies weer in op de laatste pagina. Niemand leest het, maar toch weet iedereen wat er op staat en komen zowat de meeste links naar nieuwssites op dit forum van HLN. Vreemd.
Dat ze een bepaalde stijl aanhouden die blijkbaar goed werkt om hun doelpubliek blij te houden, weten we ondertussen al hoor. Je komt imo niet intellectueel over door "de HLN-lezer" constant als dom voor te stellen.
Eerlijk: dat is de reden waarom ze die artikels moéten schrijven. Meer kwaliteit is duurder, en aangezien je geen abo betaalt, moeten ze het op een andere manier doen. Door je naar hun advertenties te laten kijken.Ik lees gewoon artikels op HLN. Maar ik heb nog nooit betaald voor een artikel. Een HLN abonnement neem ik niet.
Ik vermoed dat de meesten hier er niet voor betalen maar het overige op HLN wel gewoon lezen (net zoals ikzelf aldus).
Dus ja ze verdienen aan mij door clickbaits maar niet extra voor betalende artikels ..
Studio skoop is anders ook een aanrader. Vlot bereikbaar en gezellig!Gent heeft nochtans een vrij aangename cinema niet ver van de McDonalds (als ik het goed heb). Niet groot, niet de grootste keuze aan films, maar wel goedkoper, maar vooral 25.000x ontspannender om te gaan dan de Kinepolis.
Dat denk ik niet. 20km verschil maakt hem dat voor mij. Dat is goei 3€ meer aan naft (voor eigen rekening trouwens voor diegene die twijfelen). Daarmee betaal ik nergens mijn parking in gent. Ik vind aan Gent niets geestig meer om er te komen met de eigen auto.wtf, kost u dat niet meer aan naft dan aan parking? Kinepolis Gent is vlot bereikbaar ze, ondanks aldie LEZ zones en circulatie plannen.