Je ergernissen van vandaag - Deel 2

HLN hun eindredactie is toch echt…. Lees een artikel over een moord en de eerste twee delen heel plichtsbewust ‘Frank D.T.’ om dan op het laatst gewoon ‘Frank De Tremmerie’ er in te zetten. (Naam is nu fictief, maar je kan het gemakkelijk genoeg vinden, ik vind gewoon niet dat het bij mogelijke zoekresultaten hier óók nog eens voluit staat).

Tis voor ne reden dat HLN nen rioolkrant genoemd wordt he.

Snap zelfs niet waarom mensen uberhaupt HLN lezen.

Ik stoor me ook vaak aan de artikels met seksuele inhoud op HLN. Ik vind dat ze die in een aparte rubriek moeten zetten zodat je er niet constant over valt. Vooral die betweterige Goedele Liekens met haar sekstips hangt mijn voeten uit. Zet dat in een aparte rubriek en zorg ervoor dat de titels van de artikels in deze rubriek niet overal zomaar komen oppoppen.

Ah that makes sense. Ik kan je zeggen dat het toestel niet gevallen is voor zover ik zelf weet echter de laptop komt van een collega (anders had ik dit wel gepost hierboven - het is hier nog altijd anoniem).
De bluts zit daar al in sinds ik de laptop van een collega werknemer heb overgenomen een dik half jaar geleden.
Maar toen werkten die keyboard toetsen dus nog gewoon.

Dat wordt een lastige.

Ik heb nu een mailtje gestuurd wat ze gaan repareren als ik die 125€ betaal want ik wil wel zeker zijn dat ze dan de toetsen repareren. Ik krijg doodleuk asap terug: Het laptopscherm. :wallbash:

Als ze mijn mails niet goed lezen (waarin ik vraag het toetsenbord te repareren en waar ik helemaal van geen scherm spreek) dan ga ik het er gewoon op wagen en vragen wat die bluts te maken heeft met het toetsenbord. Want het woordje valschade heeft de verkoper nog niet vermeld.
Ze geven nu toe dat er geen valschade is maar dat men onmogelijk het toetsenbord kan repareren zonder het scherm te repareren en dat daardoor de garantie voor het toetsenbord vervalt. Ik ken er technisch weinig van maar dat lijkt mij wel erg vergezocht als uitleg? Dat zijn toch 2 aparte delen (OK die delen communiceren elektronisch met elkaar maar daar stopt het toch wel niet?) :unsure:

Ze draaien nu toch zo'n beetje rond de pot. Tussendoor kwamen ze ook af met de bewering dat welke schade dan ook resulteert in een verlies van de wettelijk garantie. Dat is onzin als ik de site van onze overheid er bij neem. Er moet een causaal verband zijn of 'de bewering die ze nu in deze laatste mail stellen'.

Laatst bewerkt:
Ik stoor me ook vaak aan de artikels met seksuele inhoud op HLN. Ik vind dat ze die in een aparte rubriek moeten zetten zodat je er niet constant over valt. Vooral die betweterige Goedele Liekens met haar sekstips hangt mijn voeten uit. Zet dat in een aparte rubriek en zorg ervoor dat de titels van de artikels in deze rubriek niet overal zomaar komen oppoppen.
Dat gaat dus niet gebeuren :rofl: Hoe gaan we anders clicks genereren en inkomsten?

HLN hun eindredactie is toch echt…. Lees een artikel over een moord en de eerste twee delen heel plichtsbewust ‘Frank D.T.’ om dan op het laatst gewoon ‘Frank De Tremmerie’ er in te zetten. (Naam is nu fictief, maar je kan het gemakkelijk genoeg vinden, ik vind gewoon niet dat het bij mogelijke zoekresultaten hier óók nog eens voluit staat).
Anonimisering hangt ook heel erg af van de situatie, maar daar wordt echt niet licht mee omgesprongen, hoor. Dat is niet zomaar een klein foutje.

Kinepoliske aan het doen met de jongens. Tickets en snoep/chips/drank/popcorn voor the real experience!

105 eurokes alstublieft.
Wij nemen onze eigen drank en snoep mee tegenwoordig en tickets via het werk aan 10 euro pp.

Terug
Bovenaan